Megmértük a lyukat 0,3mm-el kisebb mint a csavar gyári csavar.
Vettem egy sima 6-os csavart és hibátlanul belement. Viszont azóta sem lett jobb. Le légtelenítettük elvileg teljesen, de úgy tudom ezek a motorok magukat légtelenítik. Szóval a jelenség a következő. Elindulok vele teljesen normálisan kb 6-8 km után beáll üzemi hőfokra, viszont amint megállok egy lámpánál vagy dugózok a városban, egyfolytában megy a venti. Az órán a hőmérséklet meg sem mozdul, nem megy feljebb a hőmérséklet. Viszont a kiegyenlítőből továbbra is fogy a víz. Nem sok, pl minimumig öntöttem és 200 km után alig volt benne. Lehet a légtelenítés is elhasznált valamennyit, de szerintem nincs rendben valami. Van valakinek ötlete? 2017-es ktm duke 390. 3000 km-el ezelőtt volt 10 000-es szervízben KTM-nél. Ott nem láttak semmi gondot még.
Levezetve: ha én kereskedő vagyok, megveszem az eredeti láncot az importőrtől, amivel fedve vagyok. És veszek olcsón kommersz láncot, amit simán kicserélek az eredeti dobozban lévővel, és hatalmas haszonra teszek szert....
És ha valaki leellenőrzi a dobozon lévő széria számot, eredetinek fogja látni!
Amugy minél melegebb a folyadék annál hatékonyabb a hő átadás