Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.sportmotor.hu/foto...

Ez az a csavar alul! Azt ha szét vetted a becsúszószárat a külső felétől akkor még bonthatod tovább a közepét.
A tengelybefogót a krómszárról levenni nem lesz egyszerű. Én pl. az en gépemhez inkább vett3m másik, használt, de jó egész balos teleszkópot, minthogy csak a krómszárat cseréljem. Elméletileg lehet, hogy az enyémhez hasonlóan finom menettel van rátekerve a befogó a szárra. Én nem találtam számomra megfelelő, biztosan sérülésmentes módot a krómszár megfogására.
De, akkoris az fogja össze.
Ez fordított teló,nem az fogja össze.
Az a csavar a telot tartja ossze azaz a belso dugattyut fogja. Nezz youtube videokat errol mielott hozzafogsz.
Sziasztok!
Egy öreg enduro első teleszkópjait szeretném felújítani.Négy darabból kellene egy pár jót összerakni.Van két darab amin hibátlan a krómozás,de alul a tengelybefogó öntvény rész repedt,a másik kettőn a krómozás ramaty de az alja ép.Alul található egy csavar,ezt kiteretem de nem tudom hogyan tovább....Hogyan tudnám levenni a króm szárról ezt a részt?Le lehet egyáltalán? Köszönök minden segítséget előre is!
Igen, lehetséges okozója ez is az általad leírt hibajelenségeknek.
Próbaképen ragaszd le duktape-el kívülről. Bár mintha eleve azzal oldották volna meg

Ha pedig igényesen akarod, akkor megnézed a jelzést rajta, milyen anyagból van, szerzel hozzá való műanyag szálat, és forrasztópákával szépen vissza lehet építeni...vagy elviszed műanyagoshoz és megcsinálja.
Ja hát az MZmen sem történt semmi hogy levettem a légszűrőt és csak egy tölcsért tettem a karbira.
De azért ha elhangolod a szívókört, főleg egy ramair rendszernél, akkor tud érdekes dolgokat csinálni egy ilyen motor.
Annak idején Agó volt ennek a nagy varázslója. és mutatta a görbéket, hogy mekkora elbaszásokat csinálnak ilyenekkel az emberek, hogy rátesznek sportlégszűrőt, meg herélt dobot.
Ilyenkor, ahogy Ferivagyok csinálta, elő kell venni a dynojet kitet is, aztán összehangolni, de pénzért ilyet már nem nagyon csinálnak, mert nagy szopás.
Injektoros motoron PowerCommanderrel, vagy ha módosítható a gyári injektor térkép, meg lehet oldani.
csak míg egy endúró ha szerencséd van észre se veszi vagy te nem veszed észre hogy 43 ló helyett 41 van addig egy ilyen biciklinél nem tudod hogy miért lett egy nagy horpadás a pówergörbében amit sokkal könnyebb elcseszni mint javítani rajta ugyanez tuningkipu tuninglevszűrő .... DR650hez csináltam egy rozsdamentes dobot jaj de fasza lesz aztán szar lett vettem dynojet kitet na majd helyrerázom kb 3 . 4 . szétszedésre meik fúvóka meik tű lett kb használható de hogy nem -e volt akkor is rosszabb mint a gyári konfig az nem volt 100 %
ami nem feltétlen rossz
pl nekem egy spray doboz volt bedugva a légszűrő boxba pont belepasszolt a szívócsonk felőli részen, 2 sorban sok kisebb lyukkal
miután ez a módosítás el lett végezve nem állt meg a motor ha egy nagyobb tócsába belehajtva(endúróról beszélünk) mert nem szívta egyből be a vizet
több órát agyaltam a végleges és tökéletes megoldáson..........
a tuner jóskák !
Ha valaki így elbànt a légszűrőhàz tetejével és nem. Sikerült neki minden lyukat visszajavítaninakkor ott tud fals levegő kialakulni? Csak mert kettő lyuk teljessen szabad.
Ez egy 2002 es 636. az utolsó karbis széria. Ha esetleg kopott a motor, vagy szelepszár szimeringes akkor ugyanúgy füstölne folyamatosan? Csak mert nekem az első pár körben volt erősebb füstje, de nap végére már már azt mondták hogy nem látszódott csak viszont kicsit még büdös volt.
A gyári értékek jó kiindulási alap, de azért ettől még a motorhoz kell állítani, főleg egy kopottabb motor esetén nem annyira egyértelmű hogy a gyári értékekkel kifogástalan lesz.
Illetve ahogy előttem is mondták, ha nem működik, akkor tuti van valami hiba, akárki csinálta.

Gyorsító rendszer, az egy kis pumpa amivel a gáz ráhúzásakor, vagyis gyorsításkor, kap egy kis extra benzint, amire gyorsításkor szüksége van. De nem tudom hogy van e ilyen a te motorodon. Nem kötelező része a karburátornak, meg talán az újabb CV karburátorok elég gyorsan is reagálnak ahhoz hogy erre ne legyen szükség.
Szerelő szedte szét és rakta össze gyári értékekre beállítva. A Gyorsító rendszer mit takar?
Új légszűrőt is kapott. hideg indítás az egy tekerés indul melegen picit nehezebben de nem zavaróan.
Kösz a tanácsot, akkor elég lesz a 2literes nekem is.
Műgyantás 3D nyomtató mellé amúgy is praktikus egy UH mosó, de a méretben nem voltam biztos, hogy melyik kell nekem.
Az ára, meg a megtérülés annyira nem izgat. Ha hasznos megveszem, enni nem kér, és a cuccaim 90%-a már kitermelte az árát, a maradékot meg hobbinak nevezem
https://www.metroman.hu/termek...
Nekem ebböl van 2 literes. Sok éve is 60 ezer körül volt a kicsi...1-2 tucat porlasztót mostam el az elmúlt kb 5 évben, így teljesen elbontva. Néhágyszor ékszert tísztítottam vele... Nekem se helyen se igényem nem volt a nagyobb kádra. Ès hát hobby célra 150 ezeret beletenni...
Nyilván, ha néha tudsz vele bérbe is dolgozni, megfontolandó...
Amúgy lehet, a cucc (UH) zonos minden méretben, csak a kád más...nekem van otthon 1.4301.es anyagon, ha kéne tudnék nagyobb kádat is csinálni éppenséggel.
Épp most nézegetem az UH-s mosókat. Akkor inkább a nagyobbat vegyem szerinted? Bár nem iparszerűen használnám, csak saját célra.
Szuper volt galériád! Nekem csak egy kis kétliteres ultrahangos mosom van (nem csináltam róla anno képet) így el kell bontanom a poralsztósort, hogy beleférjen. Sokszor nem is baj, hogy teljesen szét kell szedni, mert sok esetben a benzincsö csatlakozásnál is rosszak már a tömitések azoknál a mikuni modeleknél amiket a gixerekbe, banditokba szereltek...
Jó kis bio benzin, hogy pusztulna meg aki kitalálta.
Régen csak a kocsonyás büdös benzint kellett kiöblíteni és gond nélkül ment tovább, most meg minden leállítás után (régi motort ritkán indítom) szárítgatom az úszóházat, hogy ne maradjon benne benzin, ami szétmarja a rezet.
Amikor a porlasztó tisztításról van szó, én ezt hozom példának:sok a munka vele de megéri
https://www.sportmotor.hu/albu...
Mindegy. Valami(k)re szükségem van. Megnézem az árát és a postaköltséget. Ha 3 helyről olcsóbb és készleten van akkor 3 helyen rendelek. Ha egy helyen közel annyi mint 3 helyen akkor 1 helyről.

Attól függ mennyire speciális. Van, hogy márkaszerviz, motoralkatresz.eu, nagyvas, esetleg bárdi vagy unix, ha nem sürgős akár küldföld is.
mostanában a 4mm-es tárcsa már vastagnak számít.......
nálunk csak ktm motor van annak meg remek a szervize, gyerek haverja kecskemétre jár suliba aztán megrendelielmegy érte vagy ha épp nem akkor elmegyünk mi
régen a motoralkatrész.eu meg a nagyvasról rendeltünk többnyire, de ilyen lánc fékbetét stb már a bárdiban is lehet venni másnapra ott van szervizes havernál