Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
94-es évj. GSF 400-hoz nem lehet beszerelni valami kütyüt hogy "tájékoztasson" a benzinszintről, vagy legalább ha kifogyóban van?Mert kicsit idegesít, hogy néha meg kell állnom nézegetni, hogy mennyi van még benne
Ha valaki tud valami megoldást akkor az írja meg nekem.
Köszönöm szépen!
Sziasztok!
segítsetek nekem abban hogy polaris outlaw500 ashoz nem gyári idomot hol tudok venni!
Szia Bebi76!

Ha még aktuális a fzs 600 '98-'02 manuál pdf-be, akkor írj egy e-mail címet és átküldöm. Továbbá érdekelne milyen tapasztalatod van/volt az idők folyamán a vassal!
Szerintem ez így jó. Valószínűleg nekem lesz igazam, és ugyanaz a szál táplálja a gyújtást is, meg a töltést is. Ez azért van, ha esetleg elszáll a fesszabályzó, attól még a motor működjön. Viszont ekkor elég neki a 16-19V váltó is. Kár hogy semmit sem találni erről a gyújtásról....
Lehet, hogy valami kókányolt példány. Eredeti rajz lenne jó. Mert ez így nem kerek.
A szkóp intéződik. Menet közben kicsit belenéztem a fesszabba és azt látom ,hogy a be és kimenő rész össze van forrasztva direktben , sajnos a másik oldalt nem látom hogy ott mi lehet. Mert onnan nem tudom eltávolítani a műgyantát.
Pontosan. Ezért mondtam, hogy húzza le az "áram" kábelt a gyújtómodulról, tegyen rá egy graetz hidat meg egy kondit, és úgy mérje. Vigyázat, rázhat!
Az amit te 16-19V nak mérsz, lehet sokkal több is, oszcilloszkóp tudná megmutatni.
Én is csak ennyit amennyit beraktam. Az a baj hogy erről a motorról nem lehet találni semmit. Gyanús ez a 16-19V , mert pl ez a rajz nem ezt a modult ábrázolja de szerintem alapjaiban nagy eltérés nem lehet közte , és itt egy max feszültséget ad meg ami 350 V. Ehhez képest még a 19 is édes kevés
sziasztok lenne egy kérdésem, dominátornak hogy kell előgyújtást adni?
Annyit találtam róla hogy CDI gyújtás van benne. Semmi többet.... Ezek szerint váltófeszt kell hogy kapjon a gyújtás. Bár szerintem így kevés lesz a 16-19V váltó. Sajnos rajz nélkül csak okoskodunk....
itt nézz szét van egy csomó
http://picasaweb.google.com/Dr...
Na már találtam valamit
a tekercset helyettesítsd egy akkuval menni kellene neki.
Hopp elírtam 324011 ez a helyes
A modulon lévő szám: 3240011, (06 97)ez szerintem a gyártási idő
A fesszabon: 343483 (05 97)
nem
akkuról próbáltad?
Nem tudom, csak az általad küldött rajz, és a mért feszültség értékekből tippeltem erre. Esetleg ha van rajta valami típusszám, azt még beírhatnád ide. Talán a neten találok valamit...
Szerintem először a feszültségszabályzót tedd rendbe.
Szerinted ez tranzisztoros lehet?
Igen Ducatti. ilyen mint a képen http://motorwebaruhaz.hu/catal...
Egyébként ez nem DUCATI energia feliratú modul?
"...A graetz hidat milyen paraméterű diódákból állítsam össze?..." Pl. 1N4005-4007. "...de a kondinak mi lesz a szerepe?..."
Az hogy szűri, és simítja a feszültséget, hogy pontosabb értéket kapj mérésnél. "...így lehetne e ellenőrizni a működőképességét a gyújtásmodulnak?..." Ha tranzisztoros akkor igen, de ha tirisztoros akkor az egyenfeszültséggel akár tönkre is teheted, mivel a tirisztor egy szikra után lezár, és amíg vizsgálgatod szépen megsül az egész....