Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Rs még mindig darabokban,a gyári szimeringre várok 😑,vicc ami van ezen a világon. Boltokban már semmit nem kapni,raktárkészlet 0. 3 helyen kérdeztem,volt közte specko csapágybolt is,és mindenhol 2-3-4hét,mire megérkezik. Egy koszos szimering. Jó persze,nem sima mezei...de akkor is! Mondjuk le nem késünk semmiről,csak szimplán bosszantó!
Én is úgy gongolom,hogy melegíteni kellene,de igen,kevés volt a hő,mert nem történt semmi. Még azon gondolkodom,hogy a lábak közé reszelni egy oda illő támasztékot vasból,hogy legyen tartása,akkor talán ki tudnám ütni. Jó lenne nem kárt tenni semmiben!
Az nem tudom,hogy milyen,de én se ütök mellé 😁..! Nagyot viszont nem mertem ütni,nehogy törjön valami.
vizes ruhába kell tekerni aztán hátha nem hevül fel annyira hogy leesen a műanyag része
de még mindig jobb egy úszót venni mint egy komplett karbit
Ha plasztik az úszó, akkor mondjuk a hőlégfúvó meg a gázláng nem játszik.
pdig a melegítés jó ötlet, az alu nagyobbat tágul mint a vas aztán ha eltalálod a hőfokot könnyebb kinyomni, persze erra a hajszárító kevés lesz
ha eltöröd a lábat akkor meg kereshetsz egy lézer hegesztőt aki helyrehozza
En az olyat automata pontozoval szoktam kipattintani. Az tuti nem ut melle.
Sok karbin szoros, mint az allat, nem kiveteles eset.
Sajna az én Versitymhez nemigen van semmi ott. Egy másik kérdés,estleg...Be van gyógyulva az úszót tartó stift,meg se mozdul. Azzal mit lehet tenni. Már próbálltam finoman kiütni,de semmi. Félek,nehogy letörjem a tartóját. Próbálltam hajszárítóval melengetni az öntvényt,hátha,de semmi.
Sziasztok!
Kipufogó téma. Adott egy két éves z900. Teljesen gyári. Sajnos 97db van a váz cimkején és gyári adat is ennek megfelelően 97 db.
E szerint nem tudnék vagyis nem közlejedhetnék Tirol bizonyos útjain, mert ott 95db a korlátozás.
És ahogy hallom egyre több helyen tervezik bevezetni majd. Nyáron viszont vezetne arra utam, nem is egyszer. Laknak arra barátok , ismerősök de nem is ez a lényeg. (Most a politikat mellőzve kerdezem mert nyílván úgye döntéshozok stb...)
Mi a helyzet akkor ha egy TÜV papiros dobot rakok fel? Sajnos nem az akrapovic-nal sem az SC- projektnel nem találom azt, hogy azok DB-killerel hány decibelesek. Mert ugye van a 4525- ös fordulaton mért, meg az ami valós. Mert a z900 on is a 4525 ford/perc még nem lepi át a 95db-t de a vegső igen az 97 db és ez is a vázon van. Szóval van vajon olyan papiros dob ami hivatalossan 95-db alatt van?
Nem tudom jól fogalmaztam-e meg. De szerintem érthető, kezdek elveszni a Tüv igazolasok között és, hogy hogy is megy ez. A segítséget előre is köszi
Látod, hogy tudnak ezek! Csak kellett egy kis noszogatás. 😁
minden érdekel

ha sűrű az olaj kell bele tenni hígabbat, pár deci mehet ezekbe
Csepelen is tudok egy úgynevezett gépműhelyet. Oda vittem a 250es kymco telojait, nem voltak szétszrelhetők, esztergával megoldotta, menet bele, és kész. Ott rontotta el, hogy sűrű olajat tett bele, amivel el is dicsekedett. Nem is lett jó. Rázott mint egy lovas szekér. Na őt nem ajánlom senkinek. 😆
Kollégám újíttatott motor hátsó telókat, pontosan nem emlékszem rá, Dunaharaszti, asszem. Ha érdekel holnap rákérdezek.
Mi azaz Yss?
Sajnos ez ilyen! Egy motort életben tartani már nem olcsó manapság.
Van, aki megoldja.
https://classicmotorcycles.ewk...
Csak kerdes, hogy megeri-e. Szallitas oda-vissza, munkadij, kutyafule.
Mondjuk én nem tudok, de biztos van valaki aki igen. 🤔
50 euro/db a Yss hozza
26ért van új noname teleszkóp, de 2x26+posta már nem kevés összeg, a motor árának kb a negyede
Én annó a Xc300-am gyári hátsó telóját akartam felújjítatni,mert elhányta magát az eggyik,de leráztak mindenhol,hogy NEM szédszethető,és így kuka! Őszintén szólva tényleg nem tudtam szétszedni én se,max roncsolással sikerült volna. Az új horror ár,utángyártottban égen-földön nem találtam pont olyan hosszúságút. Nagysokárá sikerült egy pár használtat találni,ami stimmelt hosszúságra,és mindenre.
Ha jelen lesz a két fogaskerék, akkor nem lesz gond. Ennek csak annyi a dolga, hogy forogjon és a rajta levő excenter súly ellene dolgozzon a főtengely keltette vibrációnak.
Én csak az om parts robbantott ábráin néztem,azért,nekem ez így nem volt eggyértelmű,de így faszán megoldódott. Remélem összefelé is sima ügy lesz!
hol merre??
Dehogynem.