Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Isten ments, hogy basztassalak, de...
1: kicsivel több adatot adnál meg, több lenne a válasz is. (pl. hidegen könnyen beindulva van rendesen alapjárat? amúgy megy rendesen, aztán bemelegedve meg már nincs alapjárat?)
2: ha otthon "házilag" nem tudod megmérni az alább említett dolgokat, akkor mi a terv?
- legalább alapszinten értened kell a motor működését és kell lennie némi kézügyességnek, szerszámozottságnak ÉS precizitásnak, hogy az itt kapott"jóslatokat" tettekkel orvosolhasd.
Ezek hiányában tényleg csak annyit tehetsz, hogy elviszed olyan helyre, ahol van minden, ami a javításhoz kell. Ez esetben viszont kb felesleges itt kérdezned, mivel a méréseket, javítást úgysem te végzed. Még ha tippeket ad is az ember, a szerelőhöz én nem vinném azzal, hogy "jóskapista a sportmotor fórumról azt mondta, hogy ez lehet a baja"
Mit nem tudsz megmérni? Nem tudod kiszedni a gyertyát és megnézni? Ha nincs gyertyakulcsod akkor mégis miért akarsz itt tanácsot? Vidd el szervizbe, ahol értenek hozzá.

Kompresszió mérő is 5000forinttól indul, pl.
https://lincos.hu/hu/product/2...
De elviszed egy közeli szervizbe és megkéred hogy nézzék meg....mondjuk lehet az többe kerül mint az olcsó műszer 🤣
Itthon házilag nem tudom megmérni ezek értékét. Könnyen indul a motor egyébként.
Túl dús, kompresszió stb....stb....gyertya hogy néz ki? Kompresszió mennyi?
Sziasztok!
Az alany egy 2005-ös Drz 400S. Az a problémám, hogy melegen nincsen alapjárat a motoron. Lenne valami ötletetek mi lehet a probléma?
Aha, koszi, akkor beigazolodni latszodik az, ha jo anyagbol jo szakember szereli ossze, jo a szervizhatter es nem lopjak a megoldasokat, hanem fizetnek erte, akkor pont oda jut mindenki amikor el kell adni es meg kell hatarozni a kereskedelmi arat.
Egyre jobbak. De még nincsennek a japán minőségnél. Talán még 5- 10 év de akkorra az árak is ott lesznek. Veszik. Néha meglepő hibák jönnek elő mint pl a differenciál (ATV) szét esik, hűtő ventilátor lassan forog (többet már cseréltem) egyéb elektromos problémák.
Szóval árak jók, garancia jó. Minőség jön fel.
Igen, mert az igenló (ha csak nem viccből van kirakva a zászló), hogy mi a véleményed a Cfmoto-ról?
Nem, nem akarok venni, egyszerűen kíváncsi vagyok a minőségükre.
Ja, hogy arra értette Freelac... énkérekelnézést
Aha 😀
Kawasaki Yamaha CFmoto kereskedés (hivatalos)
Goldwing trike, ha jól látom.
Cfmoto?
Nem bonyolult
igaszság szerint ez egy közel 250 ezres levegős munkahenger de a felépítés azonos
ha már egy 50esből megvan és felét bírja mint a gyári már megérné
Vagy 15 éve én is keresgettem és akkor pár esztergályos vállalt ilyet, de ritkán sikerült. Olyan sokba kerül egy utángyártott, hogy van értelme ilyet keresni, elvinni/hozni és nyilván nem kis pénzt otthagyni.
hallott/látott olyat valaki ahol fék/kuplung fő/munkahengereket javítanak?
ezekre az alumínium felületi keményítéses dolgokra gondolok
hengereket csinálnak azt tudom csak hogy ilyen kicsi átmérőkkel foglalkoznak-e
Jó, hát akkor ezt mond. Ha játszani akarsz, meg kíváncsi vagy, akkor jó a madzagozás.
De en mindig is szrttem volna meggyozodni errol. Nehogy azt hidd te is, hogy barmi extrat varok el ettol.
Szerintem ha egy er6ba keresztbe fektetve teszik be a hátsó kereket, akkor se változik semmi. Nem hogy 1-2 mm eltolódással. Egyébként a gyári rovátka pontos hacsak nem hajtották rá a lengőkart véletlenül egy villanyoszlopra.........
Majd gondolkodom egyeb megoldasban is jatszasibol.
Akik nem, mert súlyosan terhelt vagy...de ha veszel a kínaiban egy pointert meg egy acelvonalzot, fél fok pontosan be tudod állítani otthon.
...igen, ha ahonnét indulsz az jó. Mert nekem - második tulajdonosként - kicsit eltér a két oldal.
(Most néztem meg. Nem, nem kendácstól vettem, 4 ezer volt benne, a papa vette a mamának, csak annak nem jött be a motorozás, ergo jó eséllyel nem tekergetős motor volt.)
Soha nem érted meg, hogy HA van egy jó alap, arra építkezhetsz. Ha nincs, akkor neked kell azt megcsinálni.
Mindig eszembe juttatod milyen fura vót. 🤣
Nem rossz ez sem, de a csavar fokozatmentesen állítható és diszkrétebb, valamint ott is marad ha nem tekergeted el. Ez meg gondolom lefittyed ha fellazítod.

Freelac ugye abban van, hogy a tescós gagyi colostok minőségű skálázásra állítjuk az egyenes futást, de az csak indikátor.
A kb. M6-os 1mm-es menetemelkedésű kontrázott csavarral század pontosan precízen beállítható. Annyi a titka hogy koppanástól egyformát kell tekerni mindkét oldalon.