Motorszerelés

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vespa 300. vélemény?
Ha 4T , akkor meg az elugrott szelepvezerles is okozhatja...
Hat en ugy gondolom , hogy gyujtás lesz a rossz a durogas arra utal!
Szikra van , hisz uj gyertyaval is probaltam! Benzin van hisz benzines a gyertya !
Nekem az a fura hogy se igy es se be öntesre nem indul el!
Be mérni sajnos nem tudom azert akora szerelo nem vagyok!
Van szikra de igazad van lehet nem jokor vagy stb!
Egy masik gyujtasalaplapal érdemes lenne megprobalni ???
Még egy kérdés az 1000-es Cbf-el kapcsolatban.
Az iridiumos gyertyákat cserélhetem hagyományosra ? Mert vannak belevaló Ngk gyertyáim.
"Az utobbi idöbe ha mentem vele minden rendben volt! Fel melegedett es fulladt hangosan durogott a kipufogo! De magatol mindig el mult! Egyre gyakrabban csinálta!"
Most akkor minden rendben volt, vagy hagytad lassan elhalálozni?

Szóval akkor ezek szerint égéskimaradás volt?!

Irod szikra van. Idöben van szikra? Ès szép egésséges szine van a szikrának? Lehet ki kéne merni a gyújtotekercset, hogy terhelés alatt is ad -e szikrát. ellenörizni, hogy nem máshol húz át a gyújtókábel, gyújtópipa. Mert lehet kiveszed és ad szikrát, de betekerve máshol húz át, beázott.
Aztán másik a üzemanyagellátás. Jó lenne tudni , hogy a van benzin mit jelent. Ugyan elég nagymértékben lehet variálni az üzemanyag keveréket, hogy még/ már éghetö legyen, de azért nem árt, ha ez a feltétel teljesül. Szóval rá kéne nézni a porlasztóra/befecskendezöre, üzemanyag ellátó rendszerre. Falsolás, dugulás, membrán szakadás...
Miért cserélted a gyertyát? Mert az a legolcsóbb? Milyen volt a gyertyaképe réginek, melyin volt az égéskép?
Ennyi erövel szelepsapkát is lehetne cserélni...
Sziasztok !
Segitségre lenne szügségem!
Yamaha mbk evolis robogorol van szó!
Az utobbi idöbe ha mentem vele minden rendben volt! Fel melegedett es fulladt hangosan durogott a kipufogo! De magatol mindig el mult! Egyre gyakrabban csinálta!
A napokban le ált es el se indul már!
Szét szedtem! Henger jo, dugo gyürü jó, szikra van , benzint kap, kompreszio van!
Beöntésre se indul el!
Gyertyát cseréltem!
Valami ötlet valakinek hogy mi lehet a probléma??
Gyujtás lehet a rossz??
Azt nem néztem még meg..... Holnap annak is eljön a napja! Elméletileg: bontatlan , gyári blokk ,26e kilométerrel! 2évet ált a gép , karbi befolyás miatt szedtem szét , hiba elhárítva ! "Tűszelephüvely " O gyűrű volt a hiba , olyannyira hogy önindítózásra csak kattogott !
Azt meg kell jegyeznem : hogy mielőtt megkapta volna a friss olajat ,addig nem volt semmi probléma ,ahogyan mentem vele 5km-t , majd másnap mentem ki az udvarra akkor láttam tócsát ! Mondom : Fasza ! 5km futott olaj kuka ! :D
Es a tü eredeti? Lehet valami Dyno konfiguracio...
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok! Adott egy karbis gsx-r 600 srad 2000évj !
Karburátorokat szétszedve azt tapasztaltam ,hogy a két szélsőben 135ös ,a kettő középsőben 132/5 ös főfúvóka van! Kérdem Én ! Ez normális ? Emlékeim szerint 122-es a két szélső a kettő középső 12x/x valamennyi . Válaszokat előre is köszönöm!
Azert par nap allas utan, ha inditod, akkor eloszor lecsapodik az szivocsonk es a henger feluleteire, ezert kell hosszabban inditozni, mintha csak egy fagyizas utan mesz tovabb...
Ha reszleges dugulas van a befecskendezokben, akkor szar a porlasztas es rosszul eg a keverek, ez is okozhat egyenetlen jarast.
Erdemes csinalni egy vesztesegmerest a hengereknel, ez kimutatja, ha pl a szelepek nem zarnak rendesen, mert pl be vannak egve a szeleptanyerok-szelepulekek... ez szinten okozhat egyenetlen jarast-egeskimaradast.
Köszi a válaszokat és a segítséget mindenkinek !
Már egy két nap állás után is szokta, de nagyon változó. A szivattyú indul azonnal. Részleteket nem mondott a szerelő. Majd ránézek az üzemanyag szűrőre és leellenőriztetem az injektorokat. És mi a helyzet a kissé egyenetlen alapjárattal ? Szelepekkel lehet probléma esetleg ?
Nekem 600-as CBF van+1,4-es Skodám, de a Shell kutat még külföldön is kerülöm!
Denso gyertyát tennék bele.
Szia gabesz78, az injektorokat le kell ellenőrizni,mert azok miatt indulhat nehezen,de az iridiumos gyertyákat sem komálja egy két motor.A szivattyú azonnal indul a tankban mihánt rá adod a gyujtást?
Az 1200 még erősebb, a nicasilos hengerétől nem kell félni, ugyan olyan tartós mint az 1100. Nagy felára inkább a zöld fehér Lawson replikáknak van, nem véletlenül, azok a legszebbek.
Tulzas, hogy ismerem... volt par közös munka projektem a sraccal, meg adtam neki tanacsot a porlasztokkal- szinkronizalassal kapcsolatban, de ennek mar minimum 6-7 ève...
Pontosan a helységet nem tudom. Elvileg mobil-n nincs hirdetve, de nem kizárt, hogy azóta felkerült. Ismered esetleg a Neuried-i motort?
Nem Neuried-i a motor? ;) (persze lehet van tobb is errefele ;-D)
Elvileg a hétvégén barátom megnéz nekem egy 1100 est München mellett. 1200-re vadásznék , de jó állapotban 2000 e -vel magasabb az ára. Majd meglátom, lehet az 1100-es is bejönne, ha patika állapotban van.
Amugy mit mondott aki a szinkront-szervizt csinalta?
Esetleges, kezdeti falsolas a pillango tengelyeknel? Milyen volt a nyomaslefutas a szinkron közben?
A befecskendezök lettek mar tisztitva?
Üzemanyagszürö volt tisztitva, ellenörizve, cserelve?
A „ nehezebben“ indulast hosszabb allas utan csinalja?
Sziasztok !
Van egy Honda cbf 1000 fa (Sc 64) motorom és az lenne a probléma, hogy elég gyakran nehezebben indul a kelleténél.
Ez azt jelenti, hogy 4-5 másodpercig is indítózni kell mire beindul. Nem minden alkalommal csinálja, de gyakrabban mint amit már tolerálnék. A másik, hogy a hosszú indítózás után pedig egyből szépen indul, nem az hogy elkapja és leáll majd újra elkapja. Bár már azt is csinálta egyszer-kétszer, de nem ez a jellemző.
Valamint az alapjárat minimálisan, de nem egyenletes se hidegen, se melegen. A fordulatszámmérő mutatója nincs odaszögezve egy ponthoz, apró kilengései vannak folyamatosan. Iridiumos gyertyák vannak benne, amik még fele km-t futották, levegőszűrő rendben, szelephézag állítás, injektorszinkron megtörtént egy hónapja, de nem változott semmi. Megjegyzem szelephézag állításra nem is volt szükség, mert gyári értéken volt mind. Prémium 100-as Shell benzinnel járok, menet közben pedig minden rendben. A motorban 77000 km van.
Mi lehet a probléma? Vagy van egyáltalán probléma ?
A választ előre is köszönöm: Gábor
A típust nem ismerem, de motor felépítéséböl és a hiba leírásból kb ez következik. Meg itt ott megerösítés végett beleolvastam a pár külföldi fórumba..., nem dicsérik a kawa váltóját, és szokott gond lenni a kapcsolókörmökkel-kapcsolózsebekkel-léptetövillával ennél a típusnál. Ott a megoldás (mint általában) a kevesett futott bontott váltó volt.
Amúgy máskor nem lenne rossz, ha begépelnéd a tipúst, évjáratot...tudom, hogy pár hónapja "jártál ", és ugyan nincs nagy forgalom, de nem vár el, hogy kutatgassunk utána...máskor még a cipöméretét is megosztja mindenki, itt meg egy összecsapott-összetett mondatból kéne korrekt diagnosztikát adni...legyünk már egy picit igényesebbek, ha kérhetem.
Csak 4.be és és magas fordulatról motorféken. Pl: 12 ezereig elhúzod és elengeded a gázt akkor picit van motorfék majd ránt egyet és leesik 10ezerre és így tovább szakaszosan és olyan 6-7 ezernél már nem csinálja. Tippünk szintén a léptető villa volt sajnos de ezek szerint ez már nem csak tipp lesz.
Elforgatod a motort 10k-ig, majd elcsukod a gázt teljesen. Ilyenkor rendes esetben teljes motorféknél folyamatosan csökken fordulatszám a motor "bársonyosan" teszi a dolgát mint egy kompresszor. Nálad viszont néha mintha extra "fék" lenne, és bársonyos motorfék helyet egyes fordulatokon(?) vagy idöközökben(?) be-befog, berángat!? Ès ha jól veszem ki, erösödik a motorfék, mintha megnöne a motor belsö ellenállása...
Elsöre azt mondanám, hogy mechanikai eredetü jelenség, hiszen, ilyenkor nem "dolgozik" az elektronika?! Vagy van benne valami "okosság" mint kipuba szerelt exup szelep...a másik végén a befecskendezönél meg azt csinál amit akar, ha te elzárva tartod a pillanó szelepeket. ha üzemanyag jönne be, akkor "felugrana" a fordulat, nem lefele...
Csak 4-es fokozatban csinálja? Mert ha igen, akkor inkább másfele kéne kutakodni, mondjuk a váltónál kopott a léptetövilla...
A motor. a fordulatot is rántja vissza minden rángatásnál.