{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5512094] 2019. 01. 17. 19:52
kormányos
Ha fedett és fűtött helyen van akkor én az olaj betöltő nyílást nyitva hagynám Pár napon keresztül hagy párologjon el még a maradék benzin belőle aztán felönteni friss olajjal.
[#5512056] 2019. 01. 17. 19:38
rycco
Üdv!Van egy arctik cat tipusú öszkerekes atv-m.Lcd műszerfal található rajta ami sötétedésre rózsaszinűen világít.Valameik nap beindítottam és egyszerre eltünt róla minden csak a rózsaszín háttérvilágítás maradt a fekete szinű adatok eltüntek.Kilométer,benzinszint stb....Mi lehet az oka,találkozott már valaki ilyen problémával?Előrre is köszönöm a válaszokat.
[#5512013] 2019. 01. 17. 18:26
gezasz
Nem lesz baja. Én még az olaj leeresztő csavart, meg az olajbeöntő csavarját sem tenném vissza. hadd szellőzön ki a blokk a benzintől. Vagy beletölteni valami olcsó olajat, megjáratni a motort majd leereszteni és akkor bele a jó olajat szűröt stb.
[#5512000] 2019. 01. 17. 17:57
Freactor
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szilveszter előtt be akartam röffenteni a gépet (Kawasaki er5), bár így utólag hülyeség volt!
Vagy túlszivattam a motort, vagy az úszó akadt fent a karbiban,de 5L benzin a blokkban landolt. Nyekk az új olaj, olajszűrő, sőt még a légszűrő is odalett!
Leengedtem a közet 9L olajos benzint, karbit kitakarítottam. Valóban az úszó akadt fent! Meg vannak az új cuccok, olaj, szűrők stb., de nem tudom most töltsem-e bele az olajat vagy várjak amíg kijön a jóidő. Addig nem lesz baja a blokknak, hogy olaj nélkül van? Valamilyen más elvégezendő teendő amit ilyen esetekben meg kell tenni? Előre is köszönöm a segítséget!
[#5511688] 2019. 01. 15. 19:15
Yamaha fan
Kamubüntiket magánemberek és tudták a rendszámod, hogy motorod van és azt gondolták vak vagy, mert nem ismered fel saját magad a motoron? Ez szerintem csak egy dagadt majom aki történetesen a te rendszámoddal furikázott, mert sem útdíjat, sem büntit nem akart fizetni kint.
[#5511665] 2019. 01. 15. 18:21
Ridingsoul
Talán még azt tudom elképzelni - ami egy időben divat volt - hogy kamubüntiket küldtek külföldiából, magánemberek.
Bár elég hivatalos formája volt, de a f.sztudja, azóta sem tudom eldönteni
[#5511664] 2019. 01. 15. 18:19
Ridingsoul
Igen, ezeket a rendszámtípusokat/fajtákat anno én is végigzongoráztam, de egyik sem passzolt. Betűtípus sem volt pont ilyen.
És ugye a plakett is elég pontosan ott van, ahol nekem is.
[#5511646] 2019. 01. 15. 15:14
Yamaha fan
Persze hogy van, csak motorban nem tudok ilyet meg ugyanezzel a karakter készlettel.
[#5511634] 2019. 01. 15. 12:47
Gino
Van még 3 betű 3 számos....

https://www.pecsma.hu/wp-conte...
[#5511633] 2019. 01. 15. 12:44
Gino
Svéd rendszám a hasonló.
Ez az "A" típus, nem tudom a motorokon ott is "B" típus van-e és ugye U-val kezdődő....

https://m.blog.hu/be/bezzegasv...
[#5511632] 2019. 01. 15. 12:35
Gino
Simán le tudják kérni a magyar rendszámot.

Van egyébként a megtévesztésig azonos 3 betű 3 szám rendszám a magyar rendszámon kívül. Nem tudom pontosan melyik országnak, bár az fura lenne, hogy ott is U-s és "B" formátumú a motor rendszám....
[#5511629] 2019. 01. 15. 11:43
Yamaha fan
Pályán motorost szerintem nemigen csesztetnek még ott sem, max azt mondja otthon maradt, kint a magyar rendszámot talán le sem tudják kérni.
[#5511619] 2019. 01. 15. 9:34
elektro-motor
Én még azt is el tudom képzelni, hogy lefényképezte legyártotta és felrakta, csak akkor mit tesz, ha elkéri a papírjait a rendőr!??
[#5511585] 2019. 01. 14. 20:28
Yamaha fan
Mekkora görény a dagadt parasztja, a te rendszámoddal jár, mert a "képen" a te rendszámod van, más nemzet hasonló kiosztású motor rendszámáról nem hallottam még.
[#5511572] 2019. 01. 14. 19:42
Ridingsoul
A csatolt kép. Látható a "vádirat" és a háttérben a valós motor
[#5511570] 2019. 01. 14. 19:35
Ridingsoul
Nekem osztrákiából jött pár éve levél, hogy gyorsan mentem X-Y szakaszon. A gond csak az volt, hogy adott időben a motorom éppen félig szét volt szedve.
Írtam nekik, kértem fotókat, stb. Küldték is a képet, amin egy túragép volt látható, mázsa körüli riderrel, szinte olvashatatlan rszámmal.
Én reagáltam a saját motorom képeivel és a saját testalkatommal (magas, vékony, 65-70kg).
Jött is a válasz email, sorry, elnéztük, nem kell fizetni...
[#5511569] 2019. 01. 14. 19:34
tsanyi
Ha kicsivel többért kapsz jó felnit mint a görgőzés ára akkor tényleg inkább azt, de az alap kérdéshez visszatérve, jó pár felnit görgőztettem és a legtöbb egész jól sikerült persze volt amelyik nem.
[#5511567] 2019. 01. 14. 19:27
Ridingsoul
Na akkor itt van a mumus kérdés. Görgőztessem ennyiért, vagy vegyek bontott jó felnit 25-40 körül? Ami ugyanúgy lehet, hogy görgőzött...
Lehet, hogy utóbbi lesz. A környékben (Khely) nem nagyon görgőznek mkp. felnit, ahogy utánanéztem. Futározni persze lehet oda-vissza, de akkor több a leves, mint a hús.
Köszi mindenkinek az infókat!
[#5511551] 2019. 01. 14. 17:20
Yamaha fan
Nekem néha összejön, viszont évi max 1 csekkel szerintem eredményesen járulok hozzá új utak, hidak, iskolák, kórházak építéséhez, a hitelállományunk csökkentéséhez, és mintha Putyin is nyugodtabb lenne..
[#5511517] 2019. 01. 14. 11:44
elektro-motor
Ha lehet, próbáld meg szakemberrel , mit mond és minél olcsóbban! Nem biztos, hogy ami drága az jobb is!!
[#5511513] 2019. 01. 14. 11:26
KériLaci
Hát persze, én sem szegem meg a szabályokat soha, csak elméleti problémaként vetettem fel
[#5511512] 2019. 01. 14. 11:15
BalyOne
Szia, megnyugtatásképp 2 hátsó felnit, és 1 első felnit (belement 1 kicsit a fába, meggyűrte a peremét, ami miatt lassú defekt is) mindig gond nélkül kigörgőztettem 10-20 rongy között
[#5511478] 2019. 01. 13. 20:39
elektro-motor
Attól tartok, hogy a felnid nem lágy Al. A görgőzés majd megmutatja, hogy esetleg elreped-e, vagy talán mégis kijavítható! De úgyis másikat kell venned.Szerintem.
[#5511473] 2019. 01. 13. 20:09
Ridingsoul
Kis hiba nem lényeges, amit a centírozás kompenzál.
De nálam szemmel látható a hupli/benyomódás.
[#5511472] 2019. 01. 13. 20:06
Zoli32.01
Simán.Csak hozzáerto helyen.