Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok olajflakon matricát gyártarttak le előre a nyomdában.
Még szerencse , hogy a Kawasaki olaj név nélkül racingol , mi az anyámat csinálnák ? Elég , hogy csak a ződ , ami néha kék ! 🤗
Ha annyira beszippantotta oket a dili, akkor bizony lehet.
Mi lessz a sok Repsol fannal , festik át a vásakat ? 🙄
Állítólag ez van mögötte:
https://motomatters.com/comment/120399

Nem elsőkézből tudom (nem ismerek senkit a Repsolnál), a Hondás szervizes mondta, akit a DCT ügyében faggattunk, amikor elkezdtek szállingózni.
Most már igen. A Repsol "összerúgta a port" a Hondával, ezért árítrák. A Honda "rácsing" 2025-től a Castrollal paktált le a Repsol helyett.
Ha megnézed, HQMEOC kéne legyen a rövidítés a 2. verzió szerint.
Milyen érdekes, a Repsol (nekem való) olaj megnevezésében található a HMEOC megnevezés. A legtöbb helyen azt írják, hogy ez a
https://www.google.com/search?...

Honda Motorcycle Engine Oil Conception

rövidítése. De mit is ír a Repsol honlapja?
https://lubricants.repsol.com/...

High Quality Motorcycle Engine Oil Conception

a valódi jelentés.
A fesszab volt hibás,cserélve egy bontottra,most már szépen tölt gázadáskor is,14,7 V-al....kár hogy közben meg feladta a hátsó fékmunkahenger 😅,meg közben a műszaki is lejárt...viszont a műszakihoz illene egy működő hátsó fék...Hát ja,25 éves motor.Folyt.köv
Keeway Hurricane 50 2T – csak röfög, nem indul

Sziasztok!
Segítséget kérnék, mert két hete szenvedek a robogómmal.

Tünet:
– A motor indítózásnál csak röfög, pöffen, de nem indul be.
– Hidegindítóval is maximum pár röffenést csinál.
– Szikra van (kék, több gyertyával próbáltam).
– Kompresszió 9–10 bar.
– Üzemanyag jut a hengerbe, a gyertya mindig nedves.
– Ha a levegő beömlőt befogom, jobban pöffen, de beindulni így sem akar.

Amit eddig cseréltem/próbáltam:
– Új főtengely
– Új stator + jeladó
– Új CDI (AC típus)
– Másik gyújtótekercs, pipa, kábel
– Többféle gyertya
– Karburátor többször tisztítva, másik karbival is próbálva
– Vákuumcsap működik (szívásra engedi a benzint)
– Testkábelek ellenőrizve, van a blokkon és a vázon is

Mérések:
– Pickup jeladó indítózásnál ~40–50 V AC-t ad
– Kompressziómérővel 9–10 bar stabilan
– A gyertya szikrája kábellel erős, gyertyával kissé gyengébb, de látszik

Kérdés:
Szerintetek mi hiányzik ahhoz, hogy végre elinduljon? Találkozott valaki hasonlóval, hogy minden megvan (szikra, kompresszió, üzemanyag), de mégsem indul?

Előre is köszönöm a tapasztalatokat! 🙏
Pl. itt
https://www.enduro24.fi/Yamaha...

Szerk: visszavonom - ott sincs
Sziasztok!
Erre a kilométerórára lenne szükségem. Tud róla valaki infót, hogy hol lehetne szerezni működő darabot?
na
becsuktam a rezót
a hengernél kb 1/5-1/4 részt lezártam felül máris sokkal jobban muzsikál a derbi kisebb fordulaton
nem gyorsul észrevehetően szarabbul a vége nem tudom mennyi lett mert nem mér az órája, de nem is érdekel
Meg ha nem a motort akarja szerelni, akkor túl nagy jelentősége sincs.
A nyomaték a csavar átmérő, menetemelkedés, anyag minőségi függvénye egy általános nyomaték táblázatban, az pedig nem nagyon fog változni az évjárattal.
Szinte biztos. A 17-es angol kezelési végén ott vannak a főbb nyomatékok (olajleeresztő, féknyereg, stb) de nem teljes a lista
Közben rákerestem és egy angol X-ADV fórumon megtaláltam a "repair" manualt, abban benne van, amit írtam, a meghúzási nyomatékok, a vezetékezés, hibakeresés, de az is a 2020-as évjárathoz valóak.
Szerintem 90%-ban ugyanaz minden, csak a kezelőszervek és a szoftver...
Hát, ez sajnos túl friss modell ahhoz, hogy PDF-ben meglegyen valahol, simán letölrthető formában. Még nem szivárgott ki, ahogy látom.
A kezelőszervek, kijelző az biztosan más. Angolul megvan a korábbi évjárat, azon is eligazodom - ha van segítség a fordításban, mert annyira nem vágom az ángliust.
Illetve a burkolat is más kissé.
Amit látok, hogy a Kawának van/volt egy rendkívül részletes leírása, hibakeresés, meghúzási nyomatékok, kapcs. rajz, átnázeti-vezetékezési rajz, vagyis a szereléshez minden is.
Aha, az angolt nézem (2018-as modellév) és látom más az egérmozi.
Ez a kettő van a hivatalos helyen, gondolom a régebbi lefedi a korábbi midelleket is.
Mar tutira ezt veszem, ez eldontott kerdes olajugyben. Amugy egy literrel tobb olaj megy bele mint a Kawasakiba, ami nekem tetszik, a sok olaj nem lehet hatrany. Vagyis nem a sok, mert nehezen melegszik, hanem a valamennyivel tobb.
Koszonom, lekotelezel. Ez az egyel frissebb verzioe, esetleg a korabbi verzio nincs esetleg meg, ha lehetek pofatlan?
Meg, ha kéred, adom a linket.
https://drive.google.com/file/...

Speciel nekem is új volt. Amikor az első ilyen DCT-s masina kért időpontot, a kolléga felhívta egy ismerősét, aki valamelyik Honda szalonban szerviz vezető vagy mifene. Tőle kaptuk az ajánlást, elvileg ez a Smarter HMEOC egy olyan olaj, amit a spanyolokkal közösen raktak össze. Valami olyasmit mondott, hogy elméletben nem kéne jelentősége legyen, mert a DCT jóformán csak egy plusz kuplungkosár meg pár szelep, de amíg nincs hosszú távú tapasztalat, menjünk mi is biztosra, mint ők.
Ja, neked megvan az adv magyar nyelvűje?
Ezt napközben megtaláltam, ezt fogom beletenni. Amúgy a 12 ezer nálam több, mint két év az eddigiek alapján, de legalább annyi, így ha betartom, addig nem drágább, mint a Kawába az évenkénti Mannol.
https://www.olajsziget.hu/reps...
De a futásteljesítmény vagy egy év azért ott motoszkál bennem.