{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5532278] 2019. 03. 20. 17:49
elektro-motor
A jelenlegi 95-ös gyártású motoromat "Sufniszerelgetéssel" raktam össze, és 10 éve járok vele, eddig még egyet nem tüsszentett!
[#5532274] 2019. 03. 20. 17:43
elektro-motor
Igazad van. Beqrják azt az alkatrészt amelyiken menetnek kellene lenni ( de nincs) a helyére gondolom felmelegítik a blokkot előtte és szinte ÖRÖK ! Legalább is amíg a garancia le nem jár (5év) addig nem fog kiesni!
[#5532262] 2019. 03. 20. 17:15
K.István.
Szerintem butasagokat irsz...összekevered a sufni szerelgetest a gepjarmü gyartassal...
[#5532260] 2019. 03. 20. 17:12
K.István.
Kép?
[#5532135] 2019. 03. 20. 6:52
bandi0815
Üdv! Derbi gpr 50-ről van szó, télen meleg helységben állt, múlt nyáron végig használva volt. Amikor először elindítottam és mentem vele semmi baja nem volt. Tankolás után hazafele egyszer csak a váltókar laza lett és nem tudtam sebességeket kapcsolni.. Levettem a kart a fogakon nem láttam semmi érdekeset. Izomból meghúztam önzáró anyával sima helyett. Mentem egy kört 5 perc után megint laza és csak lifeg.. Bármi ötlet?
[#5532052] 2019. 03. 19. 13:48
elektro-motor
"Ha jól számolom, 32 évet kibírt. " Hol van az még az örökkévalóságtól??!!
[#5531959] 2019. 03. 19. 9:00
bigoneoszi
Szia,
Biztos, h be van préselve, volt már szerencsém hasonló ilyenhez. Viszont figyelj a melegítésre mert spiáter a ház és könnyen eltörik. Az István amit írt én is úgy csináltam.
[#5531957] 2019. 03. 19. 8:59
Adee
Ha jól számolom, 32 évet kibírt.
[#5531927] 2019. 03. 19. 7:36
elektro-motor
Lusták voltak menetet vágni, és menetet fúrni a rögzítőre, mintha örökké tartana, és soha nem kell majd kivenni! Gyártásnál is sokkal egyszerűbb. Benyomják oszt jóvan! Bassza meg a gazdája ha valami gond lesz majd vele!
[#5531910] 2019. 03. 18. 22:13
Davidoff-62
Köszönöm mindenkinek. Úgy tűnik, hogy úgynevezett zsugorkötés, azaz nem menetes, hanem préselt. Melegítés remélhetőleg meghozza az eredményt.
[#5531869] 2019. 03. 18. 19:37
petyarider
Ez is lehet megoldas ha nem menetes.
[#5531868] 2019. 03. 18. 19:36
petyarider
Merd le a belso kulso atmerojet a "B" alkatresznek illetve a kiallo magassagat. Ezutan kismeretu vizpumpafogoval fogj ra es normal menet szerint probald kitekerni. Amint megmozdul latod mi van vele. Ha nem mozdul akkor melegitsd fel az egeszet kb 200cels fokra es ugy probald.
Ha kijott akkor utana lemered az egeszet es esztergalyos keszit ilyen kupakot 500forintert.
A meghajtast lehet javitani ezutan
[#5531866] 2019. 03. 18. 19:31
K.István.
Megfurnam alulrol az öntvenyt elöször egy kis atmerövel hogy valamilyen modon ki lehessen nyomni tengelyt. Megmelegitenem közben az öntvenyt hogy a bepreselt persely könnyebben engedjen.
Visszaszereles elött kinyomnam a kis furatot tömitöpasztaval a recezett perselyt meg csapagyragasztoval is rögzitenem.
[#5531846] 2019. 03. 18. 19:08
Davidoff-62
Ez egy 1987-es gyártású Honda CMX450c Rebel kilométer óra hajtása, benne a ferdén fogazott tengellyel ("A"). A tengely végén levő lapos stifthez kapcsolódik a kilométer óra bowden. Sajnos a tengely végén levő stift elfáradt és letört, aminek következtében megszűnt a bowden hajtása. A tengelyt nem lehet kivenni, mert benn tartja egy ricnis peremű dugó ("B").

Kérdésem, hogy ez a dugó bele lehet préselve, esetleg menetes. Bele préseltre gondolok, mert minek bonyolította volna japán menetes megoldással, illetve az jutott eszembe ha menetes lenne, akkor hatlapú fej lenne a végén, nem ricni.

Javított, vagy szerelt már szét valaki ilyet? Várom az ötleteket, illetve bontott alkatrész is érdekel.
[#5531447] 2019. 03. 17. 9:37
Gino
Volt ilyen ismerős autójában, nem vált be.
Lehet, mert csak egy hengernél.....
[#5531425] 2019. 03. 17. 7:49
KériLaci
És ha nem működik, azt kell mondani, hogy szakszerűtlenül lett beépítve, ezért a garancia nem érvényes
[#5531292] 2019. 03. 16. 13:42
Yamaha fan
ez kegyetlen jó, dobd fel e-bayre , brittektől amcsiktól tuti lesz aki berendel belőle.
[#5531215] 2019. 03. 15. 22:25
RC51
Ha pedig a lyukak bizonyos szögben vannak akkor amolyan természetes turbó hatás jön létre. Ez a másik előnye. Plusz hogy a lyukaknál is hűl a szelep így a túlmelegedés is meg van oldva.
[#5531214] 2019. 03. 15. 22:19
jimy_L
[#5531132] 2019. 03. 15. 15:16
Gino
Amennyiben GSX-R 600 K5-ről van szó....
[#5531131] 2019. 03. 15. 15:14
GegeR6
Köszönöm.
[#5531130] 2019. 03. 15. 15:13
Gino
Bal térdednél...
[#5531129] 2019. 03. 15. 15:03
GegeR6
Halihó, tudom amatőr kérdés, 1 es hengeren kéne gyújtó trafót cserélnem, melyik oldalon lesz az 1es ?
[#5531121] 2019. 03. 15. 13:38
ini
Egy csomó típus az istennek se akar elindulni ha nincs meg a kellő fordulata az önindítónak
Még az se amin nincs autó-röpsúlyos dekompresszor
Hiába teker akar több percig is ha kicsit gyengébb az akku lassabban forog
[#5531117] 2019. 03. 15. 12:50
tsanyi
Ez ilyen, vegyél bele jó akksit a mostani lehet, kezdi megadni magát.