Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is kijárattam a karbiból a benzint, aztán a maradék etanolos benzin is belerohadt. Még az is látszik melyik oldalon van a benzincsap. A zöld üledék ilyen gyantás kemény trutyi, a szétmart réz fúvókák és a "benzin" reakciójából.

Szóval etanol mentes 100-as benzin a lerakáshoz mindig, és motorok esetén az úszóház leeresztőket is kinyitom, motor függőlegesen állítva, hogy egy csepp se maradjon benne. Persze az újabb motoroknak rozsdamentes fúvókáival nincs ilyen gond, hogy tönkreteszi a fúvókákat, mint nekem, de a benzin attól még bele tud rohadni....a 100-as is.
Szerk: bocs, BB1132 a gyári eredeti, a 1105 a javított kiadás. A lényegen nem változtat, egyformák, kettő van belőlük, csere és próba.
Nos... Én olasszal nem foglalkozom, de pár perc utánaolvasás után azt látom, hogy a két CDI box egyforma, mindkettő BB1105 néven fut.
Kiveszed őket és felcseréled. Ha a hiba vándorol, azaz afekvő henger nekiáll szikrázni, az álló meg nem, akkor megvan a hibás alkatrész.
Legalábbis itt kezdenék. A trafókkal ugyanezt el lehet játszani.
Gyertya cserélve,ugyan az.Álló henger van szikra,fekvő henger nincs.Karbik kétévente tisztítva voltak,másfél éve fel is lettek újítva.Lerakás előtt kijáratom a benzint a karbiból.

Amit raktam fel képeket,a második képen a gyújtótrafók mellett van 1-1 CDI box ,ez a hivatalos megnevezése.A kép jobb oldali részén levőbe 12,2 V feszt mértem,a balba viszont csak 10,3 V ment.Ez esetleg jelenthet valamit?A 3 vezetékes stekkerben mértem feszt.
vehetnél két új gyertyát , szépen beledugod a pipába hozzáérteted a hengerhez vagy a vázhoz indítózol mindjárt látszik hogy van szikra vagy nincs , karbikat is ki lehet takarítani néha
A fekvő henger is kap benzint,nedves a gyertya.Gyertyákat felcserélve is elindult,tehát nincs szikra)bal gyertya a fekvő hengeré).Ellenőriztem az el. csatlakozásokat,minden a helyén van.
Szép napot!

Volna egy 2000-s évjáratú Ducati Monster 750 motor.Ez még karburátoros.Egy henger megy csak,az álló henger.Ha lehúzom a pipát arról a hengerről akkor el sem indul.Gyertyák három éve voltak cserélve,van bennük kb 10.000 km.De már kivettem és megtisztítottam.Esetleg a trafó lehet a gond?Pár éve csinált már ilyent,akkor Ducati szervizbe vittem ahol annyi volt a válasz,hogy "...aztán egyszer csak jó lett,nem tudjuk miért csinálta...". Vagy csak valami kontakthiba?Jut eszembe a gyertyákat még nem cseréltem fel hogy azokat 100%-ban kizárhassam.Trafókat is valahogy fel kellene??,de a gyertyakábelek nem egyforma hosszúak.Vagy felcserélt gyertyakábellel el se indulna?
Isten ments, hogy basztassalak, de...
1: kicsivel több adatot adnál meg, több lenne a válasz is. (pl. hidegen könnyen beindulva van rendesen alapjárat? amúgy megy rendesen, aztán bemelegedve meg már nincs alapjárat?)
2: ha otthon "házilag" nem tudod megmérni az alább említett dolgokat, akkor mi a terv?
- legalább alapszinten értened kell a motor működését és kell lennie némi kézügyességnek, szerszámozottságnak ÉS precizitásnak, hogy az itt kapott"jóslatokat" tettekkel orvosolhasd.
Ezek hiányában tényleg csak annyit tehetsz, hogy elviszed olyan helyre, ahol van minden, ami a javításhoz kell. Ez esetben viszont kb felesleges itt kérdezned, mivel a méréseket, javítást úgysem te végzed. Még ha tippeket ad is az ember, a szerelőhöz én nem vinném azzal, hogy "jóskapista a sportmotor fórumról azt mondta, hogy ez lehet a baja"
Mit nem tudsz megmérni? Nem tudod kiszedni a gyertyát és megnézni? Ha nincs gyertyakulcsod akkor mégis miért akarsz itt tanácsot? Vidd el szervizbe, ahol értenek hozzá.

Kompresszió mérő is 5000forinttól indul, pl.
https://lincos.hu/hu/product/2...
De elviszed egy közeli szervizbe és megkéred hogy nézzék meg....mondjuk lehet az többe kerül mint az olcsó műszer 🤣
Itthon házilag nem tudom megmérni ezek értékét. Könnyen indul a motor egyébként.
Túl dús, kompresszió stb....stb....gyertya hogy néz ki? Kompresszió mennyi?
Sziasztok!
Az alany egy 2005-ös Drz 400S. Az a problémám, hogy melegen nincsen alapjárat a motoron. Lenne valami ötletetek mi lehet a probléma?
Aha, koszi, akkor beigazolodni latszodik az, ha jo anyagbol jo szakember szereli ossze, jo a szervizhatter es nem lopjak a megoldasokat, hanem fizetnek erte, akkor pont oda jut mindenki amikor el kell adni es meg kell hatarozni a kereskedelmi arat.
Egyre jobbak. De még nincsennek a japán minőségnél. Talán még 5- 10 év de akkorra az árak is ott lesznek. Veszik. Néha meglepő hibák jönnek elő mint pl a differenciál (ATV) szét esik, hűtő ventilátor lassan forog (többet már cseréltem) egyéb elektromos problémák.
Szóval árak jók, garancia jó. Minőség jön fel.
Igen, mert az igenló (ha csak nem viccből van kirakva a zászló), hogy mi a véleményed a Cfmoto-ról?
Nem, nem akarok venni, egyszerűen kíváncsi vagyok a minőségükre.
Ja, hogy arra értette Freelac... énkérekelnézést
Aha 😀
Kawasaki Yamaha CFmoto kereskedés (hivatalos)
Goldwing trike, ha jól látom.
Cfmoto?
Nem bonyolult
igaszság szerint ez egy közel 250 ezres levegős munkahenger de a felépítés azonos
ha már egy 50esből megvan és felét bírja mint a gyári már megérné
Vagy 15 éve én is keresgettem és akkor pár esztergályos vállalt ilyet, de ritkán sikerült. Olyan sokba kerül egy utángyártott, hogy van értelme ilyet keresni, elvinni/hozni és nyilván nem kis pénzt otthagyni.
hallott/látott olyat valaki ahol fék/kuplung fő/munkahengereket javítanak?
ezekre az alumínium felületi keményítéses dolgokra gondolok
hengereket csinálnak azt tudom csak hogy ilyen kicsi átmérőkkel foglalkoznak-e
Jó, hát akkor ezt mond. Ha játszani akarsz, meg kíváncsi vagy, akkor jó a madzagozás.