{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5574640] 2019. 11. 12. 19:08
versenycica
nem, hozd be a motort is, és kap majd egy szinkront utána , így korrekt
[#5574636] 2019. 11. 12. 18:25
MotorosT5
köszi, én eddig csak oem-parts-ot ismertem.
[#5574635] 2019. 11. 12. 18:24
MotorosT5
szia, elég ha a karburátort viszem be?
[#5574611] 2019. 11. 12. 15:41
versenycica
A legjobb szinkronteszter (Prop-Tech) nálam a legolcsóbban rendelhető! Másnap már viszi a postás!

Keress bátran!

Bővebb információ:
https://motocat.wordpress.com/...
[#5574597] 2019. 11. 12. 13:12
versenycica
hozd be inkább...
[#5574566] 2019. 11. 12. 9:33
kawa550
Alkatrésze válogatja. Amiből van utángyártott megfelelő minőségű, azokat webshopokból, néha ebay, Loius ilyesmi. Típusspecifikus alkatrészeknél nincs nagy választék, marad a szakszerviz, nem drágább általában mint pl az oemparts, meg én személy szerint vezláncot, szelepfedél tömítést, dugót, gyűrűket ilyesmiket csak gyárit használok ha kell. Karbi felújítókat lehet kapni készletben a gyárinál sokkal olcsóbban, pl keyster vagy tourmax cuccok, de elég nagy a szórás a minőségükben, van akinek bejött, van aki megszívta és kidobott pénz volt. Ésszel csinálva, odafigyelve, előtte szervizmanualt beszerezve, utánolvasva nem ördöngősség egy karbi tisztítás, de az biztos, hogy az ultrahangos mosás összehasonlíthatatlanul jobb eredményt ad, mint a karbitisztító sprékkel meg kompresszorral ügyeskedés, de néha ezek is elegendőek egy duguláshoz. Esete válogatja, mire van szükség. Normál szerviz alkatrészeket idehaza leggyakrabban a nagyvasról meg a roadriderből szoktam rendelni. Egy négyhengeres motorból kivarázsolni a teljes karbisort elég macerás, gyakran szűk a hely, kell hozzá a türelem, szerszám sem árt hozzá. A beállítás gyári fúvókákat és tűket feltételezve inkább csak a benzinszint ellenőrzésre, szinkronra és a levegő csavar beállításásra korlátozódik. Ezekből az utóbbihoz kezdésnek elég a gyári érték, ami valahol 1.5-2 szokott lenni, de a pontos beállításhoz szükséges a műszer, meg a sarok csavarhúzó, a belsőkhöz sima szerszámmal már nem lehet a helyén hozzáférni, ott lehet hogy jobb szervízre bízni a beállítást, az már önmagában nem nagy meló. A szinkron egy házilag készített párszáz forintból összedobható U csöves "műszerrel" meglepően jól beállítható még a négyhengeres motoroknál is. Én sem vagyok szerelő, de ennek ellenére nem okozott gondot a zrx, egyszer kellett megcsinálnom, azóta is hibátlanul működik.
[#5574555] 2019. 11. 12. 7:08
MotorosT5
Zephyr 750-em van, ugy néz ki sikerült visszarakni. Te merről szoktál alkatrészeket beszerezni?
Gondoltam leszedem a karburátort és kitisztitom, vagy ezt inkább bizzam szakemberre? Ultrahangos mosóval?
[#5574157] 2019. 11. 10. 9:48
kawa70
Jah, igy már ismerősebb
[#5574155] 2019. 11. 10. 9:47
#Zé
Kónya Feri vót az. Nagy spanom lett
[#5574152] 2019. 11. 10. 9:46
kawa70
Na, ezzel nem sokat segitettél
[#5574149] 2019. 11. 10. 9:44
#Zé
mivaaan gázolaj ?! van a passatján
[#5574137] 2019. 11. 10. 9:28
kawa70
?
[#5574086] 2019. 11. 10. 7:04
#Zé
Jah, az vastagon enne van. A kritikusok mind likvidálva vannak.
Jut eszembe, korábban pár hétig egyik ismerősöddel /falubeliddel melóztam együtt. Szóba jöttél valahogy.
[#5574005] 2019. 11. 09. 21:15
kawa70
Hacsak le nincs tiltva
[#5573999] 2019. 11. 09. 20:26
freelac
Jaaaa! értem. De ha gyári elsőt veszek meg új láncot, akkor is érdemes így?
[#5573998] 2019. 11. 09. 20:22
ini
amit írtam kettőt veszel és cseréled x ezrenként
így egyszerre kopik a két első nem lesz az hogy még a lánc bírná de már nagyon cápás az első fogak
az újat meg egyből ledarálja a kinyúltabb lánc
[#5573997] 2019. 11. 09. 20:21
versenycica
Ma sem unatkoztam.
[#5573996] 2019. 11. 09. 20:20
freelac
AZmiaz?
[#5573995] 2019. 11. 09. 20:19
freelac
Megvan...
Váltónál. 10 ezer az ára, plusz posta
[#5573993] 2019. 11. 09. 20:11
ini
próbáld ki a dupla első lánckereket, ha nem túl bonyolult a csere, nekem mindig meghosszabbított a szett élettartamát és nem dobott rá még +20% sem az árra
[#5573991] 2019. 11. 09. 20:09
#Zé
Nemtom Kérd meg inkább a részin' ketet, az biztos tudja a tutit.
[#5573985] 2019. 11. 09. 19:49
freelac
Aha. Most vagy 10 perce nézem az OEM robbantott ábráit, de kurvára nem látom az első lánckereket. Némelyik alkatrész el van dugva logikátlan helyre, a hátsó féklámpa kapcsoló húzórugója pl. az "ignition switch"-nél található.
[#5573984] 2019. 11. 09. 19:48
freelac
A zajcsillapítósat néztem, nagyon nem hiszek benne - de akár - és 3 ezer az ára.
[#5573982] 2019. 11. 09. 19:45
#Zé
Én nem tenném. Elől nálam minden utcai vason csak a gyári vált be.
[#5573981] 2019. 11. 09. 19:39
ini
nekem bejött a jt
kicsit puritán de jó minőség
pl az lc4 gyári első lánckerekén van egy gumi lap ami miatt halkabban fut a lánc, namármost engem ezek a dolgok nem érdekelnek mert a 2 első jt kb annyi mint a gyári