Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van, aki megoldja.
https://classicmotorcycles.ewk...
Csak kerdes, hogy megeri-e. Szallitas oda-vissza, munkadij, kutyafule.
Mondjuk én nem tudok, de biztos van valaki aki igen. 🤔
50 euro/db a Yss hozza
26ért van új noname teleszkóp, de 2x26+posta már nem kevés összeg, a motor árának kb a negyede
Én annó a Xc300-am gyári hátsó telóját akartam felújjítatni,mert elhányta magát az eggyik,de leráztak mindenhol,hogy NEM szédszethető,és így kuka! Őszintén szólva tényleg nem tudtam szétszedni én se,max roncsolással sikerült volna. Az új horror ár,utángyártottban égen-földön nem találtam pont olyan hosszúságút. Nagysokárá sikerült egy pár használtat találni,ami stimmelt hosszúságra,és mindenre.
Ha jelen lesz a két fogaskerék, akkor nem lesz gond. Ennek csak annyi a dolga, hogy forogjon és a rajta levő excenter súly ellene dolgozzon a főtengely keltette vibrációnak.
Én csak az om parts robbantott ábráin néztem,azért,nekem ez így nem volt eggyértelmű,de így faszán megoldódott. Remélem összefelé is sima ügy lesz!
hol merre??
Dehogynem.
akkor senki nem tud semmi olyan műhelyt ahol a honda robogó hátsó teleszkópjait meg tudják javítani?
nehogymár egy 200 forintos tömszelence miatt kelljen új teleszkópot venni
Stimm, erre a metódusra céloztam korábban én is, mert a könyvben sem láttam másként. Nincs a két belső blokkfél között semmi, ami elviekben megakadályozná a kiszedését.
Tegnap nekiugrottam a szimering témának,nem hagyott nyugodni. A fiamnak írta valaki,hogy elég csak a kuplungkosarat levenni,és akkor hozzáférni a tengely rögzítéshez. Így is van,szépen kiijött a tengely,így ki tudtam szedni a szimeringet. Fene tudja,olyan,mintha el lenne fintulva,vagy úgymond ki lenne szopósodva. A szimering mögött közvetlen egy tügörgős kosár van,a túloldalán meg golyós csapáygy támassza a tengelyt. Érzésre jó,nincs lógása. Lehet,csak a kivételnél deformálódott a szimering. Kap újat,meg megkapja az új motul olajat,aztán remélhetőleg jó lesz. Mégegyszer köszi!
Hálisten' nálam nem akkora a probléma :D
Csak gondoltam 28. szülinapra kap friss hátsó lengővilla és rugóstag-himba csapágyakat. :)
Régen az mtz80-asokat huzták igy szét 😄
Ki nem mozdulok.brrrrrr.
Motoroznek, de momentan a motor es az o komplett hatulja ket kulon helyisegben tartozkodnak karbantartas cimen. Nem szamitottam ennyire jo idore, amikor szetkaptam.
Motorozzatok baze. 😝
Fél mm tényleg elég nagyolás részedről. tizedes ütést simán meg lehet látni, vagy ki lehet tapintani.
Igazodni igazodik akár millimétert is, de sajnos ez a fékerőben is lüktetésként fog jelentkezni, és azért már meghúznak a műszakin.
jó nyereg igazodik 😆
de igazándiból az a lényeg hogy ha látod hogy deformált az kuka, ha nem látod akkor nem tudsz róla aztán ugyanúgy használod mint előtte
Ez igaz, nagyzolás volt ezt mérésnek hívni. 😁
Fél mm?
Az jó, mert a féktárcsa maximális megengedett tűrése ettől jóval kisebb.
egy darab krétával is megnézheted hol üt, csak fixen kell tartani és mindig közelebb tenni a tárcsához
persze mérni nem tudod evvel a módszerrel
de a réz drót teljesen elég, ha fél mm eltérés van már meglátod, és ha ennyi van akkor úgy is kuka a tárcsa
amúgymeg a műszakin ott állsz a motor mellett simán látni a fékerő ingadozást
Persze ez így baromság, de alapvetően itt nem mérni kell, hanem az ütést érzékelni. Nem kell semmi merev ehhez. Ott van az a rohadt féknyereg konzol vagy mifene a tárcsától 4mm-re. Odateszem a hüvelykujjam megforgatom, és elég pontosan megmondom neked hogy megfelelő, vagy kuka a tárcsa. De ha kell a paraszt vakítás akkor odarakok egy indikátor órát, és akkor az ügyfél megnyugodhat, hogy komoly műszerrel van mérve.
És épp ez vele a gond is, merevebb eszközzel biztosabb a mérés.
rézdrót jobb, sima fali egy eres vezeték, sokkal könnyebb hajlítani