eléggé vágja a témát, mit-honnan-hogyan vegyél/csinálj. Ha jól tudom, csináltatnak karmantyút olyan anyagból, ami nem dagad meg és mállik szét a fékfolyadéktól
.
..)
beállt a fék kakucsi verseny
elöti edzésen fontos hogy jó legyen a fékcsö is vicces tud lenni ha szar a belseje jó szerelgetést és milyen a föfékhenger?mert a kermanty miat is csinálhat ilyet mert a nyomást meg csinálja csak nem tartja meg
én még nem is fogtam ilyenhez,a féknyeregben volt részem a héten
megszakadt a menet a légtelenitő csavarnál,igy kedves Varga kollega kisegitett egy gané alol kibányászott nyereggel.Elmostam stb,a dugattyúnak jó állapotban kell lenni,nem szabad csiszolgatni
vettem bele karmantyút (amit már oly sokszor tárgyaltunk,hogy kell belerakni,de most sem tudnám leirni)
ráraktam egy hasonló állapotban fellelt Mz főféket ami valószinű tök gyári,és kb 1perc alatt kész
még jó,hogy volt Bendinek
majd alul szivárgott a dugattyúnál az olaj
Szedd össze magad,még most vagyunk kb. a felénél!