Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jah.azér nem esne ám nehezemre feljebb vinni a 4 lityit.csakhát most még tul friss volt,nem huzattam ki jobban.gondolom ha 6200ig kimenne minden fokozat,+ ugyanígy rövid távok,akkor benyelne némi plusszot a 4-hez...
Esetles akit érdekel, most szombaton Aug 25.-én Nemesvámoson motoros tali lessz. A tali 13:00kor indul egy felvonuéással. Bővebb infot az esemény naptárban is találtok.
Hello everybody.
Egy kéréssel fordulnék hozzátok. Ha esetleg tudjátok h honnan lehetne letölteni MZ fordulatszám mérő számlapot, esetleg kmórával együtt, az legyen szívess jelezze. Köszönöm a válaszokat.
Az teljesen jó fogyasztás örülj neki hogy ennyit eszik!
kösz a választ!
mai termés:km számláloba plusz 150 km(rövid távokon jött össze!)
tankbol pedig minusz 6 liter
Szia nekem egy 250/1 es vázban lévő etz blokkos van,rendszám,és törzsvkönyv is van,lejárt a műszaki,oldalkocsis vázas(papír is az).Nem túl rossz állapotú,vizsgán át is menne szerintem,most vettem rá uj nyugati főfékhenger+egy-két apróságot,jó gumik,stb..
Meghirdettem 55ért,de nem kellett végül senkinek.
Szóval talán elcserélném valamire,esetleg te is írhatnál valamit a gépről..
Esetleg más is érdekelhet
Igen elvileg kicsit rosszabbul gyorsul de több a végsebesség!Bár az az 1 fog nemhiszem hogy sokat rontana a gyorsuláson!
jah és 1ből 1 kérdés is:ha a gyári fogaskeréknél eggyel nagyobb van elől,akkor ettől mennyivel másabb a motor?mert azt tudom,h kisebb fogaskerék=jobb gyorsulás(?) és akkor ez meg naygobb végseb?vagy mi?
megvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvan megvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvan megvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvanmegvan


idesüssetek:
Csá! Itt találtok sok szerelési útmutatót, képeket videókat mindent ami kellhet!

Várunk mindenkit a következő túránkon!

MZ Club Hungary honlap

Samu
www.mzclubhungary.com
én levenném az első féket hogy könnyeb legyen az eleje későb amikor már tudsz egykerekezni akkor majd visszarakhatod + tennék egy koptatót rá a hátuljára hogy ne essel hanyatt és a hátsófék faszául fogjon!
töltő+távirányító, + 3 akksi, tuning mocival, ventis mocihűtéssel, elektromos fesszabályzóval, nagyon fasza kis gép...
Nem cserél velem valaki?
Egy papirok nélküli etz kéne, 125 150 vagy 250, mindegy, csak müködőképes legyen, lehet ronda is...
tudnék adni egy ilyet
Amúgy meg külön is eladók az ETZ cuccok, de vannak még TS benzintankjaim, sárvédőim, meg Jawa Mustangjaim is óccsó pénzért
Hali! Egy kis segítségre lenne szükségem! Szükségem lenne MZ Trophy első és hátsó sárvédőre! Akár adok cserébe ETZ alkatrészeket, váltót, hengert, főtengelyt, bármit, aki tud esetleg valakit, akinek lenne, légyszi szóljon! Danke
Hellóztok vettem egy 150 ETZ-t hogy megtanuljak egykerekezni.
Azt szeretném kérdezni hogy miket érdemes változtani rajta hogy könnyítse az egykerekezést?
köszönöm szépen!
alul is van egy 6os csavar, ha azt kitekered akkor szét tudod húzni a telót és könnyebben tudsz szimeringet cserélni.
Ja, és a csavart kendd körbe valami kulimásszal, ha visszarakod, különben ereszteni fogja az olajat. Végigfolyik a telón, a menetszél meg összekeni vele a gatyád
Kihúzod felül a kifliből. Miután kicsavartad a csavart fenn. Ezek után én simán kifeszegettem a régi szar szimmeringet. Akár csavarhúzóval. De olajat ne rakj bele többet az előírtnál. Különben kilövi a jól záró szimmeringet
hi lenne egy kérdésem 250es mznek hogy jön szét az elsőteló szimeringeket akarunk cserélni benne.. előre is kösz
helo mindenkinek egy érdéásem lenne hogy hátra mien motornak a fogaskerekét lrhetne fölrakni ami nagyobb
köszi szépen! megnézem!
sztem nézd meg a szivatót, hogy jó-e, mert nekem hidegen csak szivatóval indul, még nyáron is. pucold ki a szivató részt
a váltóval kapcsolatosan csavargasd azt a csavart, próbálgasd hogy mikor jó, aztán majd jó lesz...