Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Motoromba megérett az olaj cserére(Yamaha FZR 600R). eddig Castrol R4 volt benn(tehát full szintetikus), és most olyat szeretnék beletenni amit a gyár ír elő(ásványi, 20w 50).Ki is néztem, Castrol ActEvo GP, ami ásványi és 20w 50es is...mennyiben fog változni a motor, ha eddig full szintetikus volt benne, most lecserélem ásványira. Amúgy a full szintetikusból se evett soha egy cseppet se...monnyuk a váltó és a kuplung nem a legtökéletesebb...
Szerintetek azt rakjam bele amit a gyár ír elő, vagy mehet tovább a fullszintetikussal(van itthon Castrol PoweR1)?lehet valami gondja valamelyiktől?és melyiknek mi az előnye?
Félsynt-et kevésbé csipegetik nem? Az nem annyira "vékony"
Simán jó bele a félsyn...!
Elég öreg a géped, szerintem már felesleges bele a fullsynt.
Szerintem más véleményét is hallgassuk meg.
akkor nem! tök min1 milyen castrol... felesleges...
Mindenképp castrol, csak a kérdés, kell e a drágább fullszinti vagy nem
túúl occsó... vegyé motult!
Eddig ok
http://www.motorolajbolt.hu/te...

Castrol Power 1 GPS (Actevo 4T 10W-40)

Vélemény? Eddig Castrol Power 1 fullsyntit használtam. 99" gixxer haccáz.
Valki használt már ilyet?
Mol Dynamic moto 4T racing pro 5W-60
Na még 1x helyesen: itt !
Szezon eleji olajcseréhez Q8 Moto SBK Racing 10W50 full-syn kiváló ár/ érték arányú olaj kapható 2000.- ft/ l akciós áron itt ! Hivatkozzatok rám (Rózsa Sándor)!
Itt tök olcsón van olaj: formula 3000 webáruház
értem,de az a lényeg,hogy egyensulyban legyen az eleje meg a hátulja
elméletileg igen, gyakorlatilag a hátsó jó úgy ahogy van. Azóta mentem vele 2000km-t, gond nélkül.
Értem
nem akarnék beleszólni más dolgába
de vsak elejét állitani nem szabad
egyszerre kell mindketőtt
nem basztassuk
de a gyári beállítás az én esetemben puha volt.
Gyerekek ne baztassátok a fotóművet összevissza!
nem olyan nagy ördöngősség az. Csak kell lennie helynek kikísérletezni, mi a jó. Azóta túlagyok a ringes napon, és utcán is használom, plussz a Mátrát is megjártuk. Nekem a súlyom miatt bebillent az eleje, annyira puha volt az elején.
Miklóson vagy egy srác aki pályázik és futóműspecialista, én majd vele állítom be...Nem lehet csak úgy csavargatni ahogy tetszik
tudom, hogy elméletileg úgy kéne, de én betekertem a ringen az elejét, a hátulja meg úgy jó ahogy van. Sokkal jobb lett az úttartása a keményebb beállítással. És nem bólogat ahogy a gyáricval tette.
Segítsük egymást gyerekek.
Köszönöm a segítséget, jövök 1-el!