TGK olajaknál nem is lepődöm meg, ha mindkét (API C és S) minősítéssel is rendelkezik, nekünk is van olyan UHPD 10W40-es Tgk. motorolajunk ami CI-4 és SJ minősítésű egyben. csak az általad belinkelt motoros példán ütköztem meg....nálunk forgalomban lévő mkp. olajnál nem igen látni ilyet...a 30 ekm-es szgk. olajakról meg annyit, hogy a márkaszervizekben lazán beteszik a normál csereperiódusú olajat az ilyen autókba, még akkor is ha DPF-es, aztán csodálkozik a delikvens, ha hamar pucolni vagy cserélni kell a szűrőt, mert magas szulfáthamu tartalmú olaj került az autóba...
Amúgy látom sikerült kifognom 2 mérnököt (vagy tribológust?)...ilyen az én formám!
Sebaj tanulni sosem szégyen a nálad nagyobb tudással rendelkezőtől!
)
Mert ugye én azt írtam, hogy tudtommal a 10W40-es olajak csak fél-szintetikusak...mert amelyik olaj alapolaja ásványi, az nem lehet teljesen szintetikus...
Vélhetően tudnak ott valamit a szintetikus olaj mibenlétéről, főleg, hogy nevesítve össze merik hasonlítani a terméküket és nem épp a legvacakabbakkal.
Tanulni én is igyekszem, mert a hit az kevés, okkal csinálni dolgokat meg jó.