Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez 1 frissen összerakott felújított 690-es blokkban volt, a blokkot én raktam össze és a szűrőt is én tettem bele, na most félre nem lehet rakni mert akkor nem lehet rátenni a fedelet és ha a gumis oldalát nézitek akkor is simán látszik nem lett félre rakva. Igen van elkerülő szelep gondolom dolgozott is mert külömben nem lett volna oljnyomás, de volt csak mire az kinyitott ilyen lett a szűrő, a belsejét meg egyértelműen az olaj nyomta össze mivel ha így össze akarnád bármi mással nyomni akkor a papír részét is szétbarmolnád. Ez az olaj csak átöblítésre lett beletéve mivel én ha blokkot bontok utána megjáratom valami olcsó olajjal persze a teljesítmény szintet betartva, kb. ment vele 5 percet aztán a leengedésnél és szűrő ellenőrzésnél ez a látvány fogadott. Utána 10-60 Motul 7100 ment bele és a motor azóta is hibátlanul működik! Többet én biztos ezt a fajtát nem veszem, bárki más tegyen saját belátása szerint!!!
Ez vicces mert ezekben 1 bar nyomás sincs
Így a,belét sosem nyomja össze
Husky is eni olajjal járt(gyári ajánlása) most az lc4 is, és hibátlan
Ha a 3. képet nézzük , valóban a lemez hogy a fenébe nyomódik így össze ? De ha az elsőt nézed , meg meg van nyúlva ! Azt azért feltételezem , hogy aki feltette valamelyest ért hozzá , és nem csak felekecselte ! Az viszont érdekelne , mi győzte meg hogy vissza vegye ?!
Ha belegondolsz, milyen sűrűnek kellett lennie annak az olajnak hogy ekkora ellenállása legyen, szerintem az feltűnt volna már a feltöltésnél is. Van egy olyan érzésem hogy nem volt ez a szűrő betét a helyén és össze lett roppantva... ha mégsem akkor elnézést a feltételezésért, de ilyen mértékű elváltozást el nem tudok képzelni az olaj tehetetlensége miatt.
Hacsak nem ebben sem az az olaj volt , mint amivel először cimkézték !?
Ez érdekes, ugyanis a zárt rendszerű olajszűrőnél ezért találták ki a megkerülő szelepet, ebből azt gondolnám hogy a sima filteres (ház nélküli) szűrő esetében is kellene lenni valamiféle hasonló megoldásnak az olajrendszerben... nem vagyok én abban biztos, hogy az olaj volt a bűnös, mert mi van télen amikor a legjobb olaj is olyan hidegindításnál mint a méz?
Ajaj ! Sürgősen felejtős márka ! Engem meggyőztél ! Miért vetted ki , nem jött meg a nyomás ?!
Eni 10w 60, Olajcsere után rögtön!!!!
eni 10w60 2200 a motul 10w60 3800 ugyanabban a netes boltban
2 liternél már megvan egy tálca sör ára
Azon már filóztam én is lehet legközelebb megpróbálom.
mostanában rászoktam az eni olajra, gondolom ugyanabból az egyköbméteresből töltik ki a hamisítók mint a motult és majdnem félárban van
túl vagyok 5-6 cserén de eddig nem volt gond vele
3 órai alvás után bármit ki lehet olvasni a szememből.
Jó ! Csak gondoltad ! De minden esetre rád volt írva !
Dehogy mondtam ilyet!
Assszontad a lánykánál törlesztesz !?
Muszáj lesz jövök neki egy 10 gombócos fagyival!
Majd egyszer személyesen átbeszéljük !
Igen jó fejek az olajcentrumosék!
Ezért próbálok olcsóbb új márkákat mert azokat még nem éri meg hamisítani (bár mára már talán ez a sok ellenőrzés miatt lecsenghetett).
Te is ott veszed ahol én , próbáljuk a legmegbízhatóbb forrásból , jó fejek a srácok , ez ügyben folytattunk már eszmecserét , sajna ők is tehetetlenek ! Zárjegy , fémzár stb nincs lehetetlen ! Ez van !
Pedig legtöbbünk ragaszkodik egy általunk hitt, vélt, érzetre bevált, márka mellett és azt veszi. Te pl. Castrol én a Motul ki-ki miben... Akkor a madarsteszkós is jó lehet akár egy 6ezres futás erejéig.
Sanyi ! A videón amennyi 1000l-est látni , azért volt utánad jelentkező az tuti ! Én a szervízkönyv emlegetésekor mindíg fofgom a hasam , van pár szerelő "ismerős" !
Vagy huszonéve elvállaltam két autóval egy azóta megszűnt logközpontnak terítést, a zembereim aszonták, hogy az első volt amit az ottani öregek tanítani akartak nekik az volt, hogy miképp lehet (illetve kötelező) a hordós olajakat megbuherálni amik az igen neves márkák szervizeibe kerültek és tecsós olajra kellett cserélni a bennük lévő tartalmat. Igazából se a logközpont se a szervizek nem tudták, hogy a hordós olajak kamuk hisz bontatlannak látszó hordókat vettek át. Hááát mikor megtudtam nem csináltuk tovább ezt a relációt. Mi nyugat MO-t jártuk pár hétig.
Ezért van az hogy nem a minőség számít hanem a csereintervallum ! Megnéz megszagol , megtapiz , azt ki kell cserélni a picsába , ha 3000-nél , akkor annyinál ! Sajna a hiedelemmel ellentétben nem csak a Castrolt hamisítják ! Ez olyan mind a dízelbotrány , mindenki tudja , hogy minden márka érintett , csak bízik benne hogy ép az övé kivétel ! Sajna ebben sincs kivétel , még a nagyker sem tudja / vagy nem akarja tudni / garantálni hogy hamisítvány mentes olaj ! Ja és a szervizek a nagy felhasználók , és mi meg ragyogunk a szervízkönyves autók láttán vásárláskor ! Azt lehet világ életébe soha nem volt benne eredeti olaj ! Zárjegy , hologramm , hordó fémzár , minden játszik ! Beszarás , és egyben szomorú , hogy próbáljuk a legjobbat megadni a kedvencnek , aztán ilyen rútul át vagyunk baszva a palánkon !