Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is tudom, hogy azokon mit lehet meghallani.Ha mellettem jár egy ilyen a sajátomat nem is hallom.Mintha vésnének.
Ducati után az lenne a csoda ha bármi csörgést meghallanál 😂
Még nem rakom el telelni, már ittam ma párat, egi neked is!
Igyál egy sört ,lehet nem motorozunk már ebben az évben.Egészségedre!
Simán mehetünk...
Jó hangja van,jövőre ütközhetnénk egyszer Győr környékén.Egyszer voltam motorral Győrben.Emlékezetes volt, az 1-es úton kb hat km - el Győr előtt kifogyott az üzemanyag.Sima körülmények között elégnek kellett volna lennie, csak hát a két kilós környéki tempó erősen befolyásolta a távot.Szerencsére a keresztfiammal voltam, elment hozott ásványvizes flakonban benzint. 😂
https://www.sportmotor.hu/vide... na én nem hallok rendellenes hangot, még a kuplungot sem.
Csak még annyit, ha valakinek a motorja egy piros lámpánál állva abnormális lánc hangot produkál és automata feszítője van,jobb ha azonnal intéz egy trélert.Ne akarjon még hazamenni vele!
Haaaat, több tapasztalat nem ártana 🤷🏼‍♂️
Tilos kivenni csak úgy,feszesen kell tartani a láncot valamilyen szinten.Azonnal át tud ugrani.
Tudok olyan esetről amikor a srác kitekerte a feszítőt mert zörgött. Csak nem volt tisztában vele hogy mikor visszarakja, alapállásba illene tekerne. Betekerte a 2csavarjával és csodálkozott miért lett erőtlen a motor.
Nem kell üvegre feszíteni,a hang már előbb megszűnik.Viszont az olaj nyomás tolja folyamatosan,de alapjáraton tudott hangot adni.De ez az egész akkor bukott ki nálam ,amikor elérte a huszonötezret és szelephézag ellenőrzésnél forgattam a főtengelyt.Durván előre hátra tudtak klattyogni a vez tengelyek.Azonnal lerajzoltam az alkatrészt.Az enyémnél tudom mikor kell hozzá nyúlni,még nem csörög de hirtelen gázra egy pici csattanó hangot lehet hallani.A csörgés az egy elég laza állapotot jelent.Nem ajánlom olyanoknak akik nem értenek hozzá.Mert a túlfeszítéssel kárt okozhatnak a motorban.
Szerintem lesz baja, a feszesnél mindent feszít és a vezetőket szétnyírja a laza meg szétcsapkodja nem beszélve az extrém feszesnél a veztengely csapágyazása sem örülhet.
Hm, én nem azért tartom rossznak mert nincs időm tekergetni hanem mert nem tudom, hogy milyen erővel feszítem meg, nincs rajta műszer ami alapján a feszítés mértékét ellenőrizni tudnám míg a gyárinak a rugója elvileg annyival feszít amennyitől nem túl feszes és nem is laza, nyilván tönkremehet a gyári, gyengülhet a rugója stb., de ha kicserélem ami nem egy jelentős összeg általában (20-30000 körül szokott lenni) akkor megint pont olyan jó lesz ahogy kell míg ha a manuálissal csak egyszer sikerül túlfeszítenek akkor igen szép kárt bírok okozni vele, ez kb. olyan mint a nyomatékkulcs esete, sokaknak a csuklójában van ők szoktak általában előbb utóbb menetet javítani a többiek használják oszt jónapot.
Hát én nem hallom a cirmogást indítás után, denevér sem vagyok 😁 ha meg elkezd szólni akkor csere láncal együtt a feszítő. (ótómatára)
Tehat, megy egy kicsit feszesen, aztán megy egy kicsit jól aztán lazán, majd tekersz rajta es kezdődik a feszesen, jól, lazán.
Tudom hogy ettől baja nem lesz, de a logikat sem értem hogy miért szopassuk magunkat mert 3masodpercig csörög a lánc. Ugyanúgy mint szinte az összes újabb autóban, motorban.
Levi minden héten kb hatvan órát szerelek,tízezren egyszer tekertem egyharmad kört,tartott vagy fél percig.
Van még egy,piacra akartam dobni.
Tökéletesen tudom milyen hangja van. Az enyémben majdnem ugyanolyan feszítő van. Csörög 3másodpercig. Maximum. Ha jó az olaj akkor tovább nem. Biztosan nem cseréltem volna manuálisra. Állítgassa akinek hat anyja van, én megtanultam hogy nem pazarlom az időmet feleslegesen.
Hallanád három nap után beindított 765 -öst.A szíved szakadna meg,az a csörgés míg megjön az olaj yomás.
Ez komoly hogy a triumphba manualis feszítőt raktál ?
Igen FUCHS! Na ez nem jó hír! Én nem tapasztaltam szerencsére ilyent vele, és nem is szeretnék.
A manuális feszítőt csak annak ajánlom aki be is tudja állítani.A túlfeszítéssel lehet baj.10x1,25 menet van rajta.10000 km -en egyharmad fordulatot kellett állítani rajta.Versenymotorokon nem használnak automata feszítőt.Képzeljük el egy hondánál a holtjáték mentes feszítőben eltörik a rugó füle a vibrációtól.Pl a drz 400 - van is ilyen van.Az enyémben az eredeti rugós plusz olajnyomás.Alapjáraton zörgött egy picit.Túl nagy az omega gyűrű rovatkák közti távolsága.A Honda holtjáték mentese a legjobb,addig még a benne lévő rugó füle el nem törik.
Most esett le, hogy a Fuchs Silkoline-ról lehet szó, na anno vagy tizenéve egyedül ezzel az olajjal volt garis problémám a csere után 3-4000km múlva kopogni kezdtek, lehet, hogy sikerült kifognom az elején egy rossz szériát (talán 3 kartonnal vehettem) , de azóta kerülöm erősen.
Arra és én a manuálist nem gondolom jónak, de nem vagyunk egyformák. 😄