Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen.
Olyan ez mint anno a TSZ-ben a festők.
Mindkettő megbeszélte a másikkal hogy te fujod a tetőt én az oldalát a barkasznak és mindketten kihagyták,az elnök meg az emeletről ordított hogy ki volt az a barom aki nem fujta le. 😂
Gratulálok 😂
Konkrétan a váz hajlott,blokkból meg a felfogató szem.Ami a hűtőnél fogja a blokkot az acél konzolhoz.
Közben nem hagyott nyugodni,kerítettem egy 17-ees kulcsot és meghúztam azt a rohadt rögzítőt az excenteren,nem lötyög.
Álmomban nem gondoltam hogy nem lett meghúzva. 😂
3-an voltunk rá. 😂
Mint a kerékcsapágy a kocsikon.Sugárirányba mozgatva jobbra-balra a motor hossztengely mentén.
Egy hülye kérdés, oldalirányba lötyög?
Mi történt? Beakadt és elhajtott, eltört valamit a gomba?
Ez lett fellazitva.Ellenorzom.
Igazabol csak ossze kene raknom.
A velemenyem az hogy nem szabad vele esni,ha igen,veletlen se legyen rajta bukogomba.Nem viccbol mondom.
Volt vele szivas.
Erre gondolok, bár nem feltételezem rólad, hogy lazán hagyod...
Mit jelent az, hogy "lötyög" a kerék?
Ha jól értem, akkor max. ettől:
A kerékagyon hátul van egy csavar, ami az excenteres keréktengelyt szorítja, ezzel feszíted a láncot. Bár ezt szerintem nagyon meg kellene lazítani, hogy "lötyöghessen". Ha egyáltalán lehetséges ilyesmi.
A kerékcsapágy részét még soha nem szedtem szét, nem kellett. De ha előtte nem mozgott, most meg igen, akkor inkább az excenterre gondolnék.
Apropó,CB 1000-esen mitől lötyöghet a kerék?
Lánc le lett engedve,majd vissza lengőkar kiszedés miatt.
Azon speciel volt,de leszedtem. 😆
"Normális motoron nincs ilyen."
Csak nem a HONDA-ra teszel olajzót? 😅 😈
Hát,hallottam pár panel halált mccoi-ról.És hogy mütyüröket kelljen forrasztani..............brrrr virsliujjaim vannak és nem vagyok ügyes. 😂
A lánc olajjal sokkal zajosabb. 🤔
Nekem jobban baszta a csőröm a sima vákumos amikor telinyomta a gumit nem csak a felnit olajjal.Még 3-4 perces intervallummal is.
Valszeg szar volt maga az olajzó.
remélem az x system nem fogja mer akkor felgyujtom,nincs középtámasz,problem solved.Normális motoron nincs ilyen. 😆
Ha egyszer gyárit vennék, akkor a Mccoi-t, az nekem sokkal szimpatikusabb.
Az ára nem olyan drasztikus, mint pl. a Scottoiler, igaz ez kicsit melósabb, de te úgyis szeretsz "barkácsolni". 😁 Itt meg faszául lehet forrasztgatni az összeszerelésnél. 😜
Választhatsz tartályméretet, azt, hogy Reed-relével vagy az ECu-ról vett jellel vezérelteted az elektronikát. Van esőérzékelő., van Cross-mód, amivel plusz olajzást adhatsz neki terepen (tudom, hog ez téged nem érint: fagyizókat nem építenek a pampákra 😂 )
https://mccoi.de/shop2017/prod...
Mintha az afrika láncnak nem lenne elég, vagy mittudomén. A lényeg az ,hogy a hangosan fut a láncom, mintha nem kapna elég olajat, pedig szó sincs erről. Aztán ott van nekem a középállvány is, amit rendesen megszór olajjal, a garázsban meg foltos lesz a beton... Vettem most egy Scottoiler dual injektor csepegtető fejet, azzal még kipróbálom. Arra gondolok, hogy ha lánckerék mindkét oldalán csepegtetek, akkor még kevesebb olajat kell adagolni, de a jobb kenés miatt csendesebb lesz a lánc, aztán nem okádja tele a középállványt. Játszok vele még egy kicsit, remélem igazam lesz :-)

CB1000R-ren nem volt ilyen problémám, de ott nem is volt középállvány:-)
Nem,ami rám van bízva azt elfelejtem,vagy macerás és berágok leszedem a faszba,szoval mindenképp autómata kéne.
Az x system meg pont jó,csak rá kell szeretni az akkura és érzékeli a motorindítást oszt olajoz.
Legalábbis a céges promo ez,hogy életben,arra jó lenne olyan aki megvette és használja.
Szóval itt most helytálló a más F@val csalán esete. 😂
A cobra nem borzongat? Én azon agyaltam illetve a kínai olcsóbb verzióján, igaz, hogy nekem kell adagolni negyedfordulattal az olajat viszont ezt tudom szabályozni menet közben is persze ha nem felejtem el. 😄
Kifejtenéd?
Az x systemen vajúdok,de kurvadrága ezért még sokáig fog tartani míg megemésztem és megveszem.
Két oka lehet ,ha a felni olajos lesz. Az egyik az, hogy nem jól lett felrakva, vagy túl sok olajat kap. Nekem is scottoiler x 2.0-ám van, amivel most én is szenvedek egy picit, de annak más oka van.
Szia,
ha a felnire/gumira/akármire is jut az olajból, akkor az olajzó nem jól van beállítva.
Nem ismerem a scottoilert, az enyém egy mezei "gravitációs elven működő", házilag készített olajzó.
DE! MINDEN olajzónál a beállítás az, ami a legtöbb türelmet igényli.
Ha "messziről"látszik a láncon, hogy olajos, az már biztos, hogy sokK.
Ránézésre, közelről csak egy nagyon vékony, inkább tapintható, mint szemmel látható olajfilmnek kell lennie a láncon.
az enyém úgy van beállítva (tavasszal, szezon elején szoktam ránézni), hogy 2,5 percenként cseppenjen egy mákszemnyi olaj a láncra.
Ez a nyári legnagyobb melegben sem megy le 1,5 perc alá. Így simán hozható vele akár a több ezer kilométer is, egyetlen olajcsepp nélkül a keréken,gumin, stb.
Ajánlom figyelmedbe a 2017-ben megvalósított tesztemet:
https://www.sportmotor.hu/albu...
Olvastam, hogy Te már régóta hasznszálsz láncolajzót. A kérdésem az lenne hogy Neked nincs olyan gondod vele, hogy nem csak a felnire hanem a gumi oldalfalára és onnan szépen lassan felmászva feljut a gumi felületére is az olaj?
Én most ezzel küdök kicsit. Vettem egy scottoiler X v2.1-es eszközt és a hétvégi motorozás során a gumi bal oldalára is jutott az olajból 🙈
Válaszod köszönöm.
Nemsokára hangtalan motorok jönnek.Ha valakinek kifogynak az elektronok,Nem benzincsövel stoppol hanem bikakábellel.
Japó motorok általában csendesebb járásúak,európai gépek zörgősebbek.Menet közben egyik sem zörög.
Ezért van mindig nálam egy marék 8as anya. 😂