Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawasaki Er6n-hez tud valaki PowerCommandert?
Akciósan!
Sziasztok!
Teljesen új RevTech DFO (Digital Fuel Optimizer) a powercommanderhez hasonló, csak kézzel állítható az eredeti ár (239 USD) fele alatt eladó. Bármilyen V2-eshez jó.
A Revtech oldalon rajta van az angol leírása.
Email: petars@freemail.hu
vagy voda 9negyvennyolc482nyolc
DFO
A ZX-10R-em teljesen gyári állapotában is durrogott egy kicsit. Minél kevesebb kipufogó volt rajta annál hangosabb lett de gyári dobbal is puffogott. Dob nélkül meg mint ha egy 200l-es hordót vernének.
Előfordul, hogy nem kell állítani semmit a gyári computeren, és nem lesz lyuk sehol. A yoshi rendszeremet feltettük, és úgy volt a legerősebb, ha nem módosítottunk semmit. Viszolt ha felrak az ember egy PC-t vagy bármi ilyen komolyabb kütyüt még sokat lehet a motoron javítani, főleg a gázreakciókat. A max teljesítmény mit sem számít, ha nem tudom finoman ráadni a gázt, hanem lökésszerűen jön meg az erő.
Hello!
Az sajat tapasztalataim szerint, kicsit santit az eszmefuttatasod. Csak nehany koltoi kerdes. Ha azok a jonevu dobok ugyan oly tokeletsen vannak meretezve akkor pont a PC fekpadi beallitasakor miert jon letre teljesen mas beallitott befecskendezesi terkep mondjuk ket hiteles de eltero marka eseteben?De tovabb mennek miert van szukseg egyaltalan egy ilyen bonyolult fekpadi meresre, nem lenneeleg egy motor eseteben egyfajta modositasra megmerni-behengolni? Termszetesen a valasz az hogy nincs talan soha ket egyforma beallit foleg azert em mert mar csak a meresi korulmenyek sem azonosak, levegohomerseklet, paratartalom, stb. Es nincs ket egyforma motor sem, igy nem hiszem hogy barmelyik "sportdob" tokeletes lenne a gyari beallitashoz, ami mint tudjuk , eleve nem tokeletes, csak annyira , hogy teljesitse az emisszos kriteriumokat, es azert meg motorozi is elvezet legyen vele. szoval PC vagy AFR nelkul nehezen lesz a motor benzin -levego kevereke idealis ahhoz , hogy a legjobb teljesitmenyt tudd kihozni belole.
Egy sportdob foleg alul okoz keverekszegenyedest, itt az also forszam tartomanyban nincs ellenallasa a kipufogo rendszernek,es kitolja a beszivott anyag egy reszet. Ezt eszre lehet venni, hogy bizonytalan az alapjarat , visszadurrog a legszurobe, es kis sebessegnel rangat...tatott gazallasnal ural a forszam...Ezt pl egy karbis banditnal az alapjarati keverek dusitasaval lehet orvosolni szepen, de egy injektorosnal mar nem.
Azt hogy egy dobcsere mekkora modositast igenyelne , azt a felhasznalo vajtfulesege ,es hozzaertese is meghatarozza. Sokan kepesek barmilyen szarul uzemelo motort a vegletekig hajszolni. Masok az abszolut tokeletesre torekednek (ilyen meg ugye nincs). Valahol a ketto kozott van az arany kozeput.(Persze ez legtobszor inkabb az anyagiak bfolyasoljak)

Udv.

Istvan
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/04/29/power_comman
der_v/
Hali! Power Commander funkcioja erdekelne? Mire jo?
Hali
Tud nekam valaki segiteni ,gipro fokozatkijelző beüzemelésével kapcsolatban,és hol található a csatlakozó?gigszer 750
Köszi a hozzászólást srácok! Egyébként én csak is rendes dobban gondolkodok hiába jön mindenki azzal h jó a Raptor meg a Martin... Nekem a jó a Yoshi meg a TwoBros. Max gyűjtök rá
Bár nem vagyok szakember de:
A PC-vel az injektor térképet hangolják és nem a gyújtást.
A motor azért durrog mert üzemanyag jut a kipufogóba és ott robban.
Mindez a dob fojtásának a megszűnése miatt.
A kipufogó fojtása magas fordulaton játszik. Ha ennél a magas fordulatnál hirtelen veszed vissza a gázt jöhet a durrogás. A gyári injektor térkép messze van az ideálistól. Elképzelhető hogy a magas fordulattartományban benzinben szegényebb keveréket kapott és a nyitott dob miatt csak eléri az ideálist.
Attól függ milyen dobot teszel fel rá.Ha olyat ami a garázsban készül otthon (Martin,Raptor)akkor kell hozzá.
Ha jobb minöségü dobot veszel amit a gyártó az addott tipushoz tervez,akkor nem.(Akrapovic,Leo vince ,Yoshimura)
Elmesélem a saját tapasztalatom.
Nekem is gyári dob volt a motoromon mikor megvettem (cbr 1000 rr) és akartam venni egy sportdobot rá.A Leo vince hangja tetszett és találtam is egy ilyen dobot,de én is hallottam erröl a dologról hogy utánna kell állítani a befecskendezést meg ilyesmi.
Rákérdeztem a sráctól aki árulta a dobot és ö ezt válaszolta:

"Ez a dob, gyári. A Leo Vince cég kimondottan a cbr 1000(2004-2007)-hez tervezte. Ennek azért van jelentősége, mármint az összes gyárilag gyári dobnak, mert a gyári gyújtástérképpet veszik alapul. Ha túlságosan nyitott a rendszer, akkor nincs elég ellenállás a motor öblítése során, és idő előtt tönkremennek , elégnek a kipufogó szelepek a nagy hőterheleés miatt, túl nyitott rendszer. Superbike bajnokságban ezért látsz visszaégést a kipufogó végeken, de ugye ott egy két verseny és jön a felújítás. Tehát a gyári dobok pont azon a kiáramlási ellenáson vannak tervezve amit az elektronika lekezel, utánállítja a gyújást. 5%. Tehát nem kell padon bemérni. Nem fog visszapufogni amikor adsz neki egy két gázfröccsöt, szépen veszi a lapot."

Megvettem felszereltem és tényleg nem durrog vissza,mikor visszaengedem a gázt.Mondjuk az tényleg jól hangzik egy motornál amikor elengeded a gázt és elkezd durrogni,viszont ez azt jelzi hogy egy bizonyos tartományban kevés benzint kap a motor és ezért a hengerfej is jobban melegszik és a szelepek is nagyobb höterhelést kapnak.Szerintem ezért érdemes valamelyik jobb márka dobját megvenni ,arról nem is beszélve hogy egy használt dob mondjuk egy Yoshimura ugyanolyan árban van mint egy sufniban készült dob.Én 50 ezerért vettem a
Leo vince-t a hozzá tervezett összekötö csövel együtt.
Ha viszont légszüröt is cserélsz vagy egész rendszert akkor kell a
Pc.
De ez csak az én véleméyem ,tapasztalatom.
Igen!A gyári rendszer az elejétől a végéig ki van optimalizálva.Egy dob csere felborítja az egész rendszert,mert a gázoszlopok megváltoznak.Dob cseréhez is szinte elengedhetetlen egy lambda szonda kiiktató (eliminátor kit),ami optimális állandó 1volt-ot jelez vissza és egy programozható motorvezérlő.Azt te döntöd el,hogy hengerenkénti injektortérképeset akarsz vagy egy térképeset.Nálam a dob csere csak hangot adott és rugalmatlanabb lett,mint a gyárival.A hangolás után a különbség jelentősen érezhető,nemcsak motorerőben gázreakciónál és a teljesítményleadásnál is.
Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem hogy ha csak dobot rak fel az ember mondjuk egy 600RR-re akkor is kell PC vagy valami módosítás az elektronikában?
Sziasztok ! Alapjáratot lehet e állítani vele ? Mivel az én mocimon nincs alapjárati állító csavar . Harmadikba gáz nélkül bír menni olyan magas az alapjárati fordulat ! Kérném azoknak a jelentkezését aki tudja . Ja a moci honda vt 750 spirit 2007 injektoros
Sziasztok!

07-08-as Yamaha YZF-R1 hez keresek powercommandert. Ha van valakinek szóljon.
És ahhoz a kapcsolóhoz jobb inkább nem nyúlni, mert a beállított motoron csak rontani lehet vele.
Sracok!

Tudnatok ajanlani nekem 650-es K7 Bandithoz power commandert? Lehet erdekelne egy. (de nem tudom, hogy kapni-e hozza...).

Thx!
Első kérdés: nem, az a három fordulatszám tartomány dúrva állítására használható.
Második kérdés: igen, ha fékpadon hozzáhangolják a motorhoz, bizonyos tartományokban kevesebbet fog fogyasztani, mert általában alacsony és magas tartományokban több üzemanyagot kap a motor, mint az ideális állapot.
Szia Agras!
Engem érdekelne a pc-d amit a gsxr1000 k7-k8-hoz hirdetsz! Hogy érlek el? Én adok egy számot 06 20 4244462
Sziasztok!
powercommanderrel kapcsolatban érdekelne, jól látom-e hogy 3 "módkacsoló" van rajta?
Naívan, de megkérdem: működik a plussz teljesítmény és fogyasztáscsökenés elv?
Hali! Keresek K2es gsxr 600-hoz power commandert! Tudom-tudom, van új a boltokba, csak kicsit sokallom az árát !
engem is érdekelne "07 es r6r hez! ha van...
636 2004?
Power Commander pc 3 usb 2007/08 GSX-R1000,2008 HAYABUSA,B-KING-hez vadonatúj. ár;60.000ft