Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak mert nekem Őket javasolták, ha méretni akarom, meg beállítatni a K2-őt...
És merre vagy megtalálható?
Ago!
Igen Ducati S4R-ről volt szó!Köszönet a mindenre kiterjedő válaszért!
Ciao
bogoneoszi.

nem mennék bele konkrét nevekbe, mert aki kimarad, megsértődik!
FullGas elméletileg nagyon jó kell hoyg legyen RapidBike beállításban....
Az ő Fuchs padjuk se tudja irni autómatikusan, kézi beavatkozás nélkül a PC-t
És mi az a két hely? Balatonbogláron a FullGas az jó?
carlo75:

Ezért szoktam azt mondani, hyog inkább én beszerelem ingyen, mint hoyg utólag kelljen ki és beszerelni..:))))))
Nem te vagy az első..és hidd el, nem is az utolsó!
Tudnék oylan rémtörténeteket mesélni, hoyg bexarsz.....:)
Meg szerencséd volt, hoyg nem baxtál vele szét valamit... mellékesen..:)

Pár "sikersztori" ( nem irom honnan jött a motor, ki állította vagy szerelte be.. ebből a szempontból léynegtelen...)
1. Versenyző: Motor tök jó miután XY beállította, de lehet jobb lesz, ha én állítom be. Más már csinálta és nézzek rá: PC-n üres térkép volt.....
2. Versenyző: XY beállította, jóbban is megy van benne luk itt ott. PC-t megnéztem, gyári/letöltött térkép volt rajta, minden adatt megegyezett, de a gázállást elbaxták és mindi 0 gázálláson ment a PC, azaz nem is működött..
3. Versenyző: XY csinálta, de 2 éve, nézzek már rá: Gázállás szenzor max 80 százalékig ment ki, azaz a 100%-os ECU-t 80%-os PC beállítással módosította
4. Utcai: XY csinálta neki. XY gépe nem tudott fékezett üzemmódott, ezért a PC térkép csak átlósan volt kitöltve, a többi üres. Ez azt jelenti, hoyg a motor csak akkor volt jó, ha ugyanolyan fordulatszámról ugyanoylan sebességgel hozta a gázt ugyanakkora kigyorsítási idővel... azaz soha..:)
5. Versenyző: XY csinálta, de 10 körül, mintha megállna a motor, kikapcsol, majd elindul mint állat... Állítom, de nekem se akar javulni.. versenyző szombat éjszaka könyörög, hoyg csináljak valamit, mert igy elesik a kanyarba és holnap meg verseny: szétszedem a motort: hát nem a gyorsító fuvókára/második injektor sorra volt kötve a PC, mert oda egyszerübb....

És még reggelig mesélhetnék iyleneket.... :)

Viking1:

Nem mutatom meg senkinek semmit!
Ez cégpolitika nálunk!
Max annyit mondok el, hoyg nem túl erős, átlagos, vagy nagyon jó!
De konkrétat nem! De szerintem ez igy korrekt..:)))

Amúgy most a haccázasoknál hátsó keréken 120LE felett tartunk, 1000-nél 186LE felett, 1000 felett pedig 208LE-nél...
Nyomatékban egy hátsó keréken 170Nm motor vezet..:)))))
Zema-Alex:

Nyelvészkedtek?! vagy Zema igy vesz törlesztést valami miatt?! :)
Gizi (szép neved van mellékesen...:) )

Nem irtad milyen motorról van szó?! Ducati?!

Mindenféle képpen úgyanaza a probléma, amit ma már irtam. Az elkészített chip-ek, ECU-k egy adott motorhoz vannak hangolva, aminek ha csak a benzinpumpája nem pontosan agyanannyit nyom, akkor már teljesen megváltozik minden. A benzin minőségéről ne is beszéljünk, a szelephézagokról se, amik ugye befolyásolják a nyitási/összenyitási időt, meg még sok sok más.

De vegyük sorba:
1. Gyári elektronika: általában ez a legxarabb és a leggyengébb
2. Chip (pl termignoni DUC-hoz): ez is tuti jól müxik azon a motoron, min készítették, lehet kicsit közelebb áll a jó megoldáshoz, mint egy gyári, de tuti nem tökéletes). Ha chip nem csak a injektort állítja, hanem mondjuk előgyújtást is vagy esetleg kihagy pár érzékelőt, ami emúgy se kéne, akkor lehet pozitív hatása is)
3. KIT-tes ECU-k: YEC, KFI, HRC, Yoshimura, stb: Ezek a tegjobbak eddig, mert ezek minden olyan érzékelőt kihagynak, ami tök felesleges, kivéve ha nem a környezetvédelmi doglokat nézzük. Sok hasznos beállítás van bennük, sokat lehet velük "játszadozni" és tényleg jók. Egy dolog nem szokott bennük jó lenni, az pont az injektor rész a fent említett dolgok miatt! Ezek az elektronikák amúgy jobban kipréselik a motorból a tutit, mint a stock-os ECU-k. Nekem van egy olyan véleményem, hogy a stock ECU-k szoftveresen vannak lebutitva és a blokk többet tud annáél, mint ami kijön belőle. Ezeket a KIT-tes ECU-val kijönnek belőle.

Mi, szinte mindegyik motort, ami KIT-tes ECU-val van egyedül az injektor részét váltjuk ki mással, pl PC-vel! Ennek többoka is van:
1. általában a KIT-tes ECU-k nem annyira részletesen állíthatóak, mint a PC (pl 6000 alatt csak 2000rpm-enként, 14000 alatt 1000rpm-enként, stb...)
2. Csak két térképes üzemmódok állíthatóak benne (belső két henger/külső két henger). Sok motornál 4 téréképes üzemódot állítunk
3. a KIT-tes ECU-t csak kézzel tudjuk állítani, ami jóval több idő és nem annyira precíz, mint a gépi autómatikus állítás.

Többek között ezért sem értem, hogy nem autómatikus, gépi állítással hogyan tudják mások kézzel beállítani az a közel 500 adatot jól, ami egy PC beállításához kell.
1. Az egymás melletti cellák értékének semmi közük egymáshoz
2. nem mindig ott kell állítani, ahol a gond van, mert van visszamaradott gáz, stb....
3. közel 500 adatot hogyan lehet egyáltalán belátható időn belül beirni/módosítani, közben visszaellenőrizni, ujra módosítani, stb... és ezt mind több gázálláson....

Számomra ezért érthetetlen ez, amikor kézzel valaki egy padon képes beállítani egy PC-t...
..ha csak 2-t találtál, akkor még neked is van mire gyúrni..
Nekem a 600 ereje is sok, azzal is csak lassan tudok menni. Most is para az életem . Jelenleg csak a kanyarok bejáratánál nagy a para, a kijáratnál csak közepes, ha vennék egy 1000-t, akkor már kifelé is nagy lenne a para. Ehhez én már öreg vagyok
Jól jól...ezért még kapsz te pszedudo Grétsy Laci bácsi ....
Igen-igen, az voltam én. Égtem, mint a rongy....

Ha mutattad volna az sem zavar, de ez a lekgorrektebb hozzáállás, így nem érheti szó a ház elejét
Ago, az enyémet nyugodtan megmutathatod Carlonak, hadd üsse meg a guta!
általánosság,
árkülönbség.

ebben csak két hiba volt, Alex - fejlődsz!
Ago!

A gyári,illetve a gyár által gyártott sport elektronikákról mi a véleményed?Érdemes kipóbálni,szükségesek hozzá plussz beállitások?

Ciao
Carlo:

Már emléxem! A másik oldalra volt bedugva a csati...:)

Senkinek sem mutatom meg más dolgait! Neked se, Neki se..

Én vagyok az a delikvens, aki rosszul kötötte be a PC-t (2005 YZF-r6) ezért először csak 100%-os gázállást mutatott
Illetve nekem nem mutattad meg Dér Zoli grafikonját, viszont az enyémet megmutattad neki (legalább is Zoli észrevételeiből erre következtetek )
Freon:
akkor pár percet késtél csak, mert 20:28kor mentünk át enni a Lurdyba.....

Elötte mértem 1et a TesztMotornak.. egy 1999-es CBR900RR-t.
Na ha láttál xar görbéket...:))))
A tiedet is lassan felülmulja..)))))
ez még megy fejbôl... haza már nem találok google maps nélkül
este voltam nálad, de senki nem volt ott pedig a verdád a portánál, a másig merga meg hátul állt... mondjuk 20:30 volt...
Freon:

Google a barátod, mi?! :))))))))))
YCCT: Yamaka Chip Controlled Throttle
YCCI: Yamaka Chip Controlled Intake
KGST: ...
jaaa.. érteeeem mááár...

LX
YEC: Yamaha Engineering Corporation
csak itt nézek ki a fejemből.. az nem YCC-T? Vagy vmit már megint nem tudok?

LX