Adtál egyhülye ötletet de ehez te is kellesz SZEREZZ LEGYEZŐS HENGERFEJET!
A turbóburkolat tetejéből szépen síkban lemarni szedni akármi.
A lényeg hogy a sachs hengerfejet rátudjad tenni és allúról még hűtené is Hö Hö.
És akkor rátenni a fluxuskondenátort meg a hiperérablak idő keresztmetszet generátort meg a féregjáratot és lehetne gyertyahézagot állítani.
én a hengerfejet szoktam reszelővel meg csiszolópapírral megdolgozni és pénztárcabarát is.
ilyet töbször dolgoztam be. :) és mindegyiknál bevált. úgyí hogy reszelővel lereszelem 1-2 mm-et aztán. durva parít aztán finom papír és akkor jön a porlírozás:) mg a HENGERNÉL IS polírozom és akkor nem kell a tömítés és kis vékony sziloplaszttal körbekenem és aztán akkor kompresszió lesz csak nna :)
Azt mondod?
Igazából annyira messze van a dugattyú teteje a préssávtól hogy először a hengertetjéből kéne leszedni aztán a hengerfejtből úgy összesen 2 milit.
Azt kéne csinálni hogy a hengerfejet elobni mert az katasztrófa a 8-as sürítéssel (a régi turbósblokkok) a hengerfejből jó sokat leszedni és kiavizni és új préssávot belekókányolni vagy simson S50 vagy star hengerfejet úgy átszabni (tőcsavarhelyek jók!) hogy beleférjen a burkolatba.
Szép ez a motor.
Csináltam már régebben "tuning" (mucsai cigótuner módra) DS hengert ráadásul ELKO hengert (tettem tönkre) és ma befejezgettem mert megjött a kedvem.
Pár kép az irtózatosan hatalmas beömlőről a kockásított (lehet hogy gyűrűtördelő) kipunyílásról (jobb ürülést várnék tőle) a lefelémódosított (gyűrűbarát) beömlőről (elvileg hamarbb szív , viszont később zár) és az orbitális csatornákról.
Kikéne próbálni csak nincs mivel szerintem életképes a dolog annyira nem nyúlkáltam bele elősűrítés kisebb lesz a tuti (a sok kiszedett anyag miatt) a tőtet áramlás talán lassabb de könnyedebben találha utat magának a csatornába a lekerkített hengerszoknyán ami nyilván jó mert nekem lamináns áramlás kell nem pedig turbulens ígyis lesz elég turbulencia a göcsörtös felület miatt (ami talán nem is gondmert keveredik a keverék) már csak valami 17-es karbi az bőven ellátja majd az ELKO tunermaister hengert.
Mivolt még?
Vagy elölről is jó lenne
http://e-motorparts.addel.hu/s...
A turbóburkolat tetejéből szépen síkban lemarni szedni akármi.
A lényeg hogy a sachs hengerfejet rátudjad tenni és allúról még hűtené is Hö Hö.
És akkor rátenni a fluxuskondenátort meg a hiperérablak idő keresztmetszet generátort meg a féregjáratot és lehetne gyertyahézagot állítani.
ilyet töbször dolgoztam be. :) és mindegyiknál bevált. úgyí hogy reszelővel lereszelem 1-2 mm-et aztán. durva parít aztán finom papír és akkor jön a porlírozás:) mg a HENGERNÉL IS polírozom és akkor nem kell a tömítés és kis vékony sziloplaszttal körbekenem és aztán akkor kompresszió lesz csak nna :)
Igazából annyira messze van a dugattyú teteje a préssávtól hogy először a hengertetjéből kéne leszedni aztán a hengerfejtből úgy összesen 2 milit.
Azt kéne csinálni hogy a hengerfejet elobni mert az katasztrófa a 8-as sürítéssel (a régi turbósblokkok) a hengerfejből jó sokat leszedni és kiavizni és új préssávot belekókányolni vagy simson S50 vagy star hengerfejet úgy átszabni (tőcsavarhelyek jók!) hogy beleférjen a burkolatba.
Csináltam már régebben "tuning" (mucsai cigótuner módra) DS hengert ráadásul ELKO hengert (tettem tönkre) és ma befejezgettem mert megjött a kedvem.
Pár kép az irtózatosan hatalmas beömlőről a kockásított (lehet hogy gyűrűtördelő) kipunyílásról (jobb ürülést várnék tőle) a lefelémódosított (gyűrűbarát) beömlőről (elvileg hamarbb szív , viszont később zár) és az orbitális csatornákról.
Kikéne próbálni csak nincs mivel szerintem életképes a dolog annyira nem nyúlkáltam bele elősűrítés kisebb lesz a tuti (a sok kiszedett anyag miatt) a tőtet áramlás talán lassabb de könnyedebben találha utat magának a csatornába a lekerkített hengerszoknyán ami nyilván jó mert nekem lamináns áramlás kell nem pedig turbulens ígyis lesz elég turbulencia a göcsörtös felület miatt (ami talán nem is gondmert keveredik a keverék) már csak valami 17-es karbi az bőven ellátja majd az ELKO tunermaister hengert.
Egyébként marhára félelmetes.