{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5637971] 2020. 09. 07. 18:16
rdx
Úgy van,ahogy leírtad,Kis köröm a helyén,anya meghúzva,lemez ráhajtva az anyára.Ha más írná ugyanezt,én sem hinném el.
[#5637695] 2020. 09. 06. 10:30
piciz
Ha le van biztosítva az fel nem lazulhat megvan a biztosító lemezen az alsó kis köröm és bent a helyén rendesen mikor lehúzod?
[#5637552] 2020. 09. 05. 10:49
rdx
Szia ! Igen,szerintem a hézagolás ok.Eszembe jutott már az is hogy csapágyragasztóval megragasztom az anyát.
[#5637548] 2020. 09. 05. 8:58
TS-R
Szia,Kivan hézagolva rendesen?
[#5637531] 2020. 09. 04. 23:22
rdx
Sziasztok !
Lenne egy kérdésem.S51-en hetvenes hengerszett,ilyen kuplungkosár,fogaskerék.Az a gond hogy akármilyen erősen meghúzom a csavaranyát a kuplungkosárnál,fellazul,pedig le is van biztosítva.Nem akarom elhinni.Esetleg valami ötlet,tanács ? Köszönöm előre is.
[#5636791] 2020. 08. 31. 22:02
mosön
Gyújtótekercs az alaplapban!Cseréld ki!
[#5636713] 2020. 08. 31. 9:41
Széll Richárd
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni simsonnal kapcsolatban a tapasztalt szakemberektől: Édesapámnak rendbe tettem a Simson rollerét, de egy problémával még mindíg küzdök: kb. 30-40 perc után a motor egyszerűen leáll. Gyújtás van, benzin van. 15 perc hűtés után gond nélkül indul. Hétvégén 7-szer csinálta meg velem ezt. Van-e valakinek ilyen tapasztalata? Már kondit cseréltem, kábeleket átnéztem, benzint kap, gyújtás van. köszi előre is!
[#5635070] 2020. 08. 24. 9:59
elektro-motor
Szia! Még megvannak, csak most én nem vagyok ott!
[#5635047] 2020. 08. 23. 22:22
mpeti1992
Szia!
Ezek megvannak még, vagy mentek már értük?
[#5630409] 2020. 07. 26. 18:35
elektro-motor
Nekem lenne elég sok Simson alkatrészem, ha nem laksz nagyon messze Tapolcától eljöhetnél érte, és elvihetnéd. Nekem már nincs szükségem rá. Blokk kerekek stb.
[#5625622] 2020. 06. 21. 16:35
mathep46
Üdv minden jóakaratú és együttérző motorosnak! Némileg mozgássérült vagyok, és az 1967-ben szerzett motoros jogsimat 7 évvel ezelőttig/sztrok/ használtam. Némileg helyrerázódva 2 robogót is vettem, két éven belül mindkettőt ellopták. A másodikat 4 nappal ezelőtt, éjszaka a ház elől. Ez egy csodálatosan, Simson blokkal, Babetta tankkal, merev vázzal, Suhl kipufogóval és első villával "megalkotott" , metálosnak tűnően fényezett, teleszkóprugós ülésű moci. Billenőkapcsolós indítás, akku nélküli , berugással induló moci, ami az "alkotóját" dícséri.
Kérek mindenkit, aki segíteni tud/akar, jelezze felém, és én képet küldök a felismeréshez a mathep@freemail.hu-ról. Előre is köszönöm, ha nálam van a moci, nagy jutalomra számíts!
[#5623422] 2020. 06. 09. 4:51
Pauli
Azóta már kiderült hogy tuti nem botatlan ugynis a deknin 3 szám van ès 4 sebessèges a gèp
Endúró teleszkópok ès az első teleszkópokon lèvő gumiharang tákolásra utal
Az ülès is endúro de a blokk 6 v ès 4 sebessèg
A deknik n-re utalnak ugyanis nincs gyujtáskapcsoló
A mögötte lèvő csoki sárga asszem az is N tipus
A lámpa erőssège fordulatfüggö
Azt hiszem rendbe fogom szedni
S51 b 1/4 et fogok csinálni
A gáz csak az hogy 1981 ben mèg nem volt ilyen!
16 n1 karbi az mindkettő lehet
Szerinted mire utalhat a motorszám?
[#5623351] 2020. 06. 08. 16:02
elektro-motor
Ezek a Simson-ok, már közel vannak a 40-évükhöz, nem valószínű, hogy érintetlen blokkot találni fogsz! De hátha szerencséd lesz!!
[#5623248] 2020. 06. 08. 7:39
Pauli
Sziasztok! Lehet azt valahogyan tudni, hogy bontatlan e egy blokk ès hogy hozzátartozik a vázhoz?
A lenti kèpről mit tudnátok elmondani?
Elfogadható eredetinek?
[#5619714] 2020. 05. 20. 7:23
Rick28
Helló egy olyan problémám lenne, hogy kézzel megfogatom a lendkereket (s51) a megszakító kinyit amikor kell, viszont félúton kattan egyet, olyan mintha ugrana egyet a tengely és összezár a megszakító. Tovább tekerve ujra kinyit. Tehát egy peródusnál kétszer zár össze a megszakító. Mi lehet a gond főtengely csapágy, vagy maga a főtengely van elkopva? Gondolom ez miatt nem is indul, hogy nem lehet nomrálisan beállítani a megszakítót.
[#5619304] 2020. 05. 17. 15:08
TMT
Sziasztok . Valakinek nincs esetleg 12v-os gyári ELBA 8872.10 fesszabalyzós index reléje? illetve gyári egzenirányízo kockája? Esetlek komplett Tirisztoros gyujtás?
[#5618144] 2020. 05. 09. 17:26
elektro-motor
Esetleg kiesett a beállítócsavar?!!
[#5618088] 2020. 05. 09. 10:52
Olivérs51b
Helló lenne egy olyan problemám hogy a simsonomon ne mjo a kuplung. Ez alatt azt ertem hogy nem emel ki a kplunk kar be húzásakor és gondoltam mar arra is hogy vaó színűleg össze vannak tapadva a lamellák.
[#5605137] 2020. 03. 25. 13:26
elektro-motor
Közben megnéztem, Te tényleg messze laksz! Egyébként is autóval kellene jönnöd.
[#5605136] 2020. 03. 25. 13:10
elektro-motor
Badacsonytól messze laksz?? Ha megbeszéljük eltudnál-e jönni valamikor hogy elvigyed, ami alkatrészeim vannak??
[#5605121] 2020. 03. 25. 11:32
piciz
Egy az minderre 100e ft nem lesz elég másik inkább ami jó és működi abból maradjon a gyári mivel a sok utángyártott alkatrész azon túl hogy közelébe sincs a gyári méretnek még anyagminőségre is fényévekkel rosszabb
[#5605112] 2020. 03. 25. 10:44
mosön
Én azt mondom vegyél ebből a pénzből nagyobb motort,az tartósabb lesz.
[#5605065] 2020. 03. 24. 23:02
Milán-1
Sziasztok, S51N felujitas elott allok, es gondoltam ha mar egyszer szett lesz szedve akkor mar kicserelnek rajta mindent, ertem itt az osszes tengelyt,szimeringet,csapagyat,rugot,seegergyurut,alatetet,csavart,kuplungkosar.. Fogaskerekek,stb....
Es tennek bele
70es hengerszettet(mofaker)
5valto(mofaker)
Fotengelyt azt meg nem tudom, ajanlotok esetleg valamit?
Kuplung
Karbi(amal19?)
Vrezo
Ducati/vape gyujtas
keystone dugo
Mitszoltok hozza?
Ajanlotok meg esetleg valamit? Vagy erdemes belekezdeni?
[#5594513] 2020. 02. 23. 14:16
MatyiPityu
Sziasztok! s50 bálnatankot keresek, nem arany árában! Esetleg valakinek egy "felesleges"?? köszönöm
[#5594485] 2020. 02. 23. 14:13
kralikandras45
Sziasztok!
S50B motorom szivatóval normálisan indul és szépen, egyenletes alapjáraton hosszú percekig jár. Eközben még a legkisebb gázadás esetén is azonnal leáll. Ugyan ez történik (már meleg motornál) a szivató elvételekor is. A helyzetet súlyosbítja, hogy a problémán semmit sem javított a karburátor ulrtrahangos tisztítása, majd egy vadi új karburátor beszerelése sem.
Ha tapasztaltál már hasonlót és van ötleted a javításra, kérlek írd meg!
Előre is köszi!