Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom követted az egész évet, nem csak a most a végén néztél a tabellára.....
Yamaha közelebb volt a behuzáshoz de végre josh a nyerő
A Honda majdnem behúzta a BSB-t, szóval nem rossz motor az.
300ezret az r1 is tud
a VFR 120 le-vel kimegy a világból, nem verseny V4 motor/blokk, feltéve ha kijavítják a fatális hibákat rajta, de ha jó kezekbe kerül akár 200 e km-t is kibír, nem verseny technika. RSV 4 igen, verseny technika, magas fenntartási költségekkel. a bmw is lehet tartós, csak a valós szerviz számlák mutatják meg hogy mit és mennyiért cseréltek rajta hogy működőképes legyen. ez kb olyan mint a 320D mindegy mennyibe kerül csak menjen !
ha már a jövő , a legnagyobb pácban a honda van, van 2 nem kezdő pilótájuk ebből 1 még vizes pályán is tud versenytempót. a motorjuk kurvára nem akar fordulni, és a beharangozott 2xx lóerőből nem látok sok pacit a pályán, tehát ha egy elvileg gyengébb pl kawa lenyomja akkor a 2xx lóerő megint csak lufi álá honda ! a bömbölő cserélgeti a pilótákat igaz sykes már öreg róka, ha összejön neki akár pole -ból is indulhat, de pár kör alatt elfogyik lásd kawa bömbölő mindegy. VDM nek nagy csalódás lesz a bömbölő, de így kimattolja a közeljövőben sykes-t, oda is kell majd egy új arc, feltéve ha át nem veszi egy szatelit alakulat. de a bmw is csak töltelék márka, talán feltűnt valahol az április is, igaz prémium márka de gyári támogatás nélkül csak töltelék a rajtrácson. a yamaha tényleg okos márka, a gép már úgy fordul mint a kawa, alul még kraft is van benne, tehát a nem végsebességre belőtt pályákon még versenyképes, amit tetéz hogy majd egyforma teljesítményűek a motorok így 4 lehetséges favoritot indítanak egy futamon, ami a kékeknek és a versenynek JÓ ! kawa megtalálta a tökéletes párost rea és a motor együttesében, lowes sykes baz..... sorolhatnám nem tud olyat mit az ír csákó, és amit lehetett látni őt is meg lehet lepni, tette ezt rinnaldi, de utána csak meg mutatta hogy az olasz is verhető, már ha felkészülsz rá ! a hiba ott van hogy a második pilóta már csak nyomokban versenyképes, a szatelit alakulatok akik alatt ugyan az a technika van csak töltelékek lásd ellenben a kékek szatelit alakulatait akik nyaldossák a pódiumot. és a v4, a hangja a menet teljesítménye szerintem parádés, igazi verseny technika, sajnos davis kipontozódott, de már ő nem tolja úgy a szekeret ahogy elvárnák, rinnaldi esélyes lehet egy jó szezonra, redding pofára esési szenzorán kellene hangolni, ami viszont látszik hogy egy ízig vérig versenyző alkat, teljesen át szellemült csávó, lehet benne wsbk bajnok esély, egyedül a motor futóműve ami - bár lehet drága- de a kawa és már a yamaha is megkajálja kanyargós pályán, azaz ott még van mit reszelni a digóknak. hogy v4 a jövő ? lehet, csak amit látszik hogy sok gyártó nem engedi el a sor 4 metódust, többet fejlesztenek a futóművön és a kezelhetőségen, és bár már nem a kawa a leg erősebb vagy leg leg végsebességű gép, amit lőtávolba ér rea és elg húsos a guma megpróbál előzni. lehet bajnok a duki ? igen, csak úgy össze kell forogni minden összetevőnek amit eddig nem tudtak produkálni, plusz ezen a szinten már nincs olyan hogy puff megáll a technika verseny közben ! a yamaha csak akkor lesz versenyképes ha találnak még plusz 10-20 LE-t és 20km/h sebességet, a csapatok és a verseny felállás már szuper ! a kawa ha tovább reszeli a motorblokkot rea újra a trón várományosa, jó csapat de verseny képes szatelit egységek nélkül nagy a felelősség a racing team -on, a másod hegedűs pedig csak ideig óráig verseny képes, a bömbölőnél van mit fejleszteni, a honda némi javulást ugyan mutat, de azt nem látjuk tudjuk hogy mit kockáztatnak a jó/jobb eredményekért, fordulni nem akar a motor és a beharangozott kraft sincs meg, viszont mint a hosszú távú versenyek is bizonyítják, atom biztos a technika, hogy mikorra fog beérni.... talán a következő fejlesztés ami már szerintem biztos V4 lesz ! a V4 ducati lehet újra a nagy kihívó, feltéve hogy kalapálnak valamit a futóművön, és bekalibrálják redding eső szenzorát hogy ne a szét tetovált bőre kopjon hanem a gumi széle. imádkozni azért kell hogy teljes legyen a szezon, plusz ne csak sok zséért lehessen jobb összképet kapni a sorozatról.

http://youtu.be/I1nx9nuy66A
Utcán simán kipróbálnám, de mit vegyek: Ducatit aranyáron, apriliát széthulló motorral ( csapágy és szelep szakadás), vagy ócska vfr-t 120 pacival?
A V4 a jövő!
ugye ugye ! most épp aratás van, kb 6 éve
http://youtu.be/fu8KKCDALlE;list=TLPQMDQwMjIwMjCMiyAqp9SCIw&index=2
Van den Mark is mondta hogy a kawa csapata ma jobb volt de akkor van vége amikor leintik. Kawa nyerte igen
van gond a verseny irányítás területén mindenhol. miután rea elesett be is lőtték a piros lepedőt, de miért nem akkor mikor a csávó füstölgő motorral a pályán ment még ? esett az eső, olaj / hűtő folyadék / víz príma tapadást hoz össze plusz sötétben !
Fellebbezett a Kawasaki. Rea-ék a győztesek!
A pályabírók akárcsak Doningtonban megint a helyzet magaslatán álltak! A SERT-es hülyegyerek a fél pályát végigszórta olajjal de csak akkor jött a piros zászló amikor Rea elesett.
Anno és a mai fura győzelem után
5 zsinórban
T-O-P
Csak a gyári adás! worldsbk.com!
Eurosport2 magyar kommentár NULLA.
az mekkora mar, h a team toth azzal vadolja hector barberat, hogy ellopta a motorjat a garazsbol, hogy ne tudjon versenyezni. 0.0
A SBK mindig a Ducati házi bajnoksága volt.... Csak a Kawa elrontotta a játékukat páréve...
Japoknak Csak. Suzukai 8 oras a fontos
Érdekes egyesek más fórumokon olyanokat gondolnak hogy majd a többi gyártó a jövendő évekbe beleöl sok pénzt
a fejlesztésekbe és olyan komoly motorokat dobnak utcára amivel a WSBK-ban meg tudják fogni a Ducati V4-esét.
Szerintem annyira a gyártókat már nem érdekli a WSBK hogy rengetek pénzt tegyenek fejlesztésekbe, végülis a
Honda, Yamaha, Suzuki hármasnak ott van a MotoGp az a legfontosabb nekik, marad a Kawa meg a BMW ami már
egyszer próbálkozott WSBK-n és nem lettek nyerők. Szóval szerintem az utcai sportmotor eladások nincsenek egyenes
arányba a WSBK-n elért eredményekkel ezért a Japánok nem fognak kétségbe esni amiatt hogy esélytelenek WSBK-n.
El kell venni az előnyt tőlük és megint jó lesz a verseny.