Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor még csak ennyi autó parkolt a házunk elött !
Ez a beszéd ennyi kérlek! Amíg a lábad áttudod lendíteni az ülés felett...
Taschi ! Megvolt 8 évig , jó volt , szép volt . 27 éves voltam gyerkőcök nélkül , most már nem tudnám eltartani . A ZZR örök szerelem az elsőt azért adtam el , mert éreztem hogy kivégzem magam ! A mostanit annyira szeretem , hogy emiatt nem veszek 1400-ast , mert anya csak úgy engedné , ha ezt eladom !
De basszus a mustangra ráéreztél , mert kb 3 éve hoztak be egy mach 1 -est elfogadható állapotban jól árazva , itt volt Győrben , többször körbesétálgattam , még anyának is bemutattam de ennyiben is maradt . Míg a derekam engedi marad a ZZR , aztán majd lesz valahogy ! De hogy a tolószékem alatt is benzinmotor lesz , az qrva ist en !
Lánc 530 122 szemes legerösebb. rk. 28 'van sok db. Nem postázok
Pirelli corsa 3,4500kmel ott hatul....ebbol 1000km autopalyan....
Oszt zizi megy. .vagy korodbol adodoan. Visza nyergelsz egy Jo mustangra.
Nem vagyok elkeseredve, sőt
Ne keseredj el, lehet még Banditod!
Hali ! 94-ben vettem egy fekete V8 5L.es tűzmadarat . Igazad van , tudott annyit is fogyasztani ! Nekem 12 - 60 l/100km volt a fogyasztás tempomatos autópályától , a piros lámpánál állóhelyben 150km/h-ás egy helyben várakozásig ! :) Nekem 4 sebis overdrive-os automata volt , ahogy te akarod az úgy forog , akár 6000-et is . Ha az automatára bízod és nem parkettázod , 1200-nál elvált vaj puhán , ha parkettázod 150-nél is hanyatt basz ülésestől . Amíg a tiltás bent volt , 195-nél leszabályoz , de azt tudta az utolsó 2 fokozatban is , csak a fordulat esik lejjebb overdrive-ban .
Gumihoz az ÉN tapasztalatom , pirelli csúszik mászik , bridgestone hálás mindenes korlátok között , Conti legjobb ár/érték laptyán fordulva hamar érzed a határait / videómban látható zzr1100 alulnézet / D211 mindent visz , horror ára volt , Michelin mindíg is kezesbárányt varázsolt akármelyik vasamból aránylag jó áron a metzeler ugyan így csak drágábban ! A mostani hármas befutóm is így alakul Mich. Dunlop az első meg a Metzeler ! Ja és a gumiaim mind egyformán koptak középen és oldalt , ritkán motorozunk autópályán !
Meg van AZ uj 2016 os motor meghibásodási lista.
A legtöbb baj. A triumpfal van. második - harmadik helyen. A BMW - es verhovina van holtversenyben. .a Magyar kornyány hogy élinkitse eme három márka vásárlási kedvét

A tojás es a tej után a triumpf es abmw áfáját is le csökenti 5% rá.....
Szakertök szerint hiába a kedvezmény. Drága szara csak a mazoisták lesznek vevök.
Ugyanakor. A legjoban a bandit szerepelt.
El nem tudom képzelni, hogy ezeket nézve bárkinek változna az idegállapota?! Számok. És?
Igen teljesen eltérőek a tapasztalatok! Szerintem a hátsógumit a nyomaték zabálja. Az eredeti Dunlop 214-es épp 6 ezret bírt igaz gyorsultam is rendesen új volt még a nagy nyomaték, s nagyon tetszett! Ezt követően Metzeler Roadtech z6 volt fenn ez hátul ez 12 ezret bírt de itt már óvatos voltam. Hogy múlik a világ dicsősége mikor megjelent az egyik legjobb gumi volt a piacon most már sokkal jobbak is vannak pld. az Angel is az. A következő valószínű ez lesz!
Szia!

Eltérőek a tapasztalataink. Esetemben a legbeszédesebb a Bt-021-es gumi volt a GSX-en, ami a gyári gumija volt a motornak. 6800km-nél le kellett dobnom, és nem azért mert leért a kopásjelzőig a hátsó. Azért kellett lecserélnem mert az első gumi az oldalain elfogyott, a közepén pedig ennek következtében kialakult egy él vagy púp nem is tudom minek nevezzem, ami által billegős és bizonytalan lett a motor eleje. A jelenség már hatezer km-nél jól érezhető volt de el kínlódtam vele még néhány száz km-t. Nem közlekedek donor módjára, kizárólag szabadidős jelleggel motorozok, viszont a szerpentineket keresem - és szerencsére errefelé nincsenek messze - ott viszont szeretek a magam módján kigyorsítani. Az Angel -el a 16.500 km. felfoghatatlan futásteljesítmény. Mivel az Er-6n -el is Angelt használtam és 10.000-et azon se ment el, miközben jellemzően ugyanott motoroztam vele mint az 1250 -sel, továbbra is úgy tartom, hogy a kanyarok jelentette igénybevétel fogyasztja erősebben a gumit.
Neked is be jör AZ Avon..... nekem a merga 130 nál 7 be 1400 pereg. AZ baj hogy AZ automata csak 105 felet váltja. Ezzért városba Nagy a fogyi. ...ott 5 nem feljebb nem is valt
A nagy köbcentis motorok kis fordulaton üzemelnek. 90 körül volt az utcánkban egy piros Firebird. 14-16 literrel autózott vele a gazdája. A max firdulatszám 1800 volt.
Attól függ ki mennyire tolja neki, meg satuzik sokat.
Pedig annyi volt. Azért is tettem rá másodszor. Nálam a futásteljesítmény a fontos. Az Avon AV46 19e volt. ;)
Nem így van. Kanyargós lakhelyen szinte a gumi teljes ívét használod normál közlekedésre, azért tart tovább. Nem döntő hányadban a közepe fogy, mint egy alföldinek. Nem szoktam intenzíven kigyorsítani (kivéve előzés) és rendszeresen nagyot fékezni sem. Az autópálya pedig lenyalja a gumi közepét.
Hiába. Mercedes
Borzoljam AZ egyes hitetlenkedök vér nyomását. Irigységét..... Merga v8 10000kilcsi meg van. Átlag fogyi 9.2. 110es eco tempomatal 7.1. Leg töbfogyasztás. 12.8
De ez azzert van meet Te AZ egyenesbe is rá döntesz
A leg tartosabb gumim AZ Avon volt 14 körül. Aztán a Dunlop amit pilanarok alatt zabált meg a AZ a brimstone bt 14. Ami jonak tartok a Conti.....ár /tartoság. Ami a legjobb metzeler.michlein
Én is jelzőnél szoktam elhajítani, viszont az én gondos útvonaltervezésemnek köszönhetően az utolsó 3 hátsómnak a széle fogyott el először.
Szerintem es tapasztalatom szerint. 10 00 km böl kb7000 km a motor egyenesen megy. Persze erös gáz. ..es erös fék játszik. De ha nem pályán van használva a motor. Mindig a közepe fogy el ...talán ennek köszönhetò hogy van 2 - 3 komponensü
Erös motoral nagyon ovatosan is meg eszi a közepit..