Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jó lessz túrára két kicsi,csak tényleg utántölthető legyen.
A MOL-nál gyengébb, de nem gáz, anno sokat vettem a lajosban mikor még kijártunk.
Mondjuk épp. hogy leért lábujjhegyen, de azt lehet lejjebb engedni, tény, hogy vagányabb forma mint a drag és annál azért valamivel erősebb, 48LE a mostani meg alig 35 és még vezethető A2-vel. ....
Hát ez valóban túl egyszerűnek látszik... Én sosem próbáltam, mert nincs szükségem kicsire. Rövid távon nem kell spray, hosszú távon meg nekem - mint köztudott - 3 darab 200 literes műanyag cefréshordó van hátul felpattintva a motorra, ergo elfér a nagy spray is... Egyébként fizikailag el tudom képzelni, hogy ha mindkét flakonnál kinyílik a szelep, akkor a nyomáskülönbség miatt megtelik a kicsi. Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy milyen pontosan kell őket összeilleszteni ahhoz, hogy ne úgy nézz ki utána, mint akit egy 5-6 fős férfi pornócsapat nagyon csúnyán meggyalázott...
Nekem 4.2 volt a minimum rekord,8.5 a max,atlag 5.5 korul,6 liter ha folyamatos 140-150 a tempo.
Ha az 1 hengert nem problema,Anitanak jo lehet. Baratnak van xt660 uaezzel a blokkal,80ekmel,amit az kibirt az nem mindennapi,szoval hajra ha kiadja a matek!
És strada.

http://totalbike.hu/tesztek/pegasostrada/
ja mert ahhoz gyártották , különben a minarelli a yamaháé
2005-től.
Pegaso ie verzió.
De amúgy meglepő de a sok XT66-is ilyen blokkal van,
mikortól van benne minarelli blokk ? mert én eddig csak rotaxot láttam és nem vagyok tőle elájulva sőt....
Ennyire nem hinném hogy eccerű lenne.

http://youtu.be/OL9kYx8TKFg
Csodálkoznék ha németben lehetne kapni,nálubnk is ritka kúton.
Tényleg utántölthető a 75 ml-es?
Kedvelem az S100-at. Nekem bevált. Használok mást is, de S100-at is rendszeresen. Bőven átlag feletti. Mol-ost sose használtam, ahhoz nem tudom viszonyítani.
Nekem is egyszer volt az életben annyi, de ezért mondhattam minimumnak. Jómagam folyamatosan 6-os átlagot hozok.
Nem egy betegágy, aprilia pegasokban is ez van, xt660. főtengely anya lazult meg néha.
Van most egy Beta eurocruiser 350 nálam. Bazze, az első csopper, amivel motorozni lehet. Úgy kanyarodik, mint az álom, nem kell erőltetni, nem akar maga alá fordulni, egyujjas fék...komolyan, ámulok.
Havert kísérgettem, egy diversionnal volt, a max tempó sosem ment 110 fölé, kanyarokban meg óvatosba, kigyorsítás nélkül. Egyszer fordult elő :D
No jobb a tapasztalatotok,és tudom láncolajzó meg gardány forever,de most szert tettem Lajosos S100 sprayre.
MOL-ostól jobb,rosszabb,ugyanolyan?
tórista kis verzió.Igen slim kivitel,túrához.
...9 fölött...
(Nem megy ez ma nekem )
...5.5-5.6...
Nekem ritkán ment 6 alá, ha jól emlékszem a minimum valami 5.6-5.6 volt, de az nagyon finom gurgulászás, 100 fölé sose mentünk. Nem is értem, hogy lehet kihozni 5 alatti fogyit belőlük. ) fölöt viszont volt már, de az se sűrűn
Itt is 4,5-et írnak.

http://totalbike.hu/tesztek/2009/10/24/mt03/
Neki simán jó lenne,jobb mint az a csopper.
Nem akar nagyon gyorsan menni,városba kisebb túrákra simán jó,alacsony az ülés......stb.
Motorszerűbb mint az a vonat és nem karbis.
A 9-et gond nélkül lehet hozni, de a 4,5-lel kapcsolatban már erős kétségeim vannak. Azt kizsírozott szakadékban, leállított motorral tudja? Nekem még a büdös életben nem ment 5,3-5,4 alá...
Nem nekem bár ez mindegy, Anitának számolgatják, hogy ha beadná a csoppit akkor miképp változna az annyi, Neki tetszik és belemenne ha jó cserének ígérkezik, de igazából még csak messziről nézegettem én is ezt a féle járművet így nulla a tapasztalatom vele.