Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A paksit helyből zárd ki - ott irdatlanul át akarnak baxni mindenkit (a GS500 előtt ott néztem meg egy külföldről behozott, totálkárra tört - de csak nyomokban "helyreállított" piros CB500-at, garantáltan visszatekert km-órával...)
Ennél alig valamivel többért van egy 1 gazdás 1200-m. Az is naked :D
"Rohangálásra"-munkába ilyet gyötrök lassan 2 éve. Tavaly még a havas utat is bevállaltam vele, de miután kulpungkarig ledöntöttem, idén már csak latyakosban jártam vele...Egy o-gyürü nélküli kombájn lánc van rajta kenegetve...mikor visszatettem felújításkor már akkor is szarul nézett ki, de azóta vagy 6-7 ezret koptattam bele. Persze hiába tolom neki az olajat egyre hosszabb már, de annyi idöm van vele foglalkozni, hogy megtakolom, meg felpumpálom a gumikat. A porlasztóba is lyukasak a membránom alig akar leforogni, hiába van meg a membrán szett másfél éve...nem lepett meg senki vele, hogy beszerelje nekem az éjszaka leple alatt. Mikor picit elolvadt a hó, gondoltam, "felkészítem" a szezonra. Meg se nyekkent, csak forgatta fötengelyt. Mondom majd a mélygarázsban megtolom aztán mikor ráugrottam volna elfelejtkeztem a hátsó dobozról, így ráugrásból inkább lett egy leterítés...aztán mérgemben feltöltöttem az aksit, tekertem bele a két gyertyát (biztosra akartam menni)...azóta olyan hálás, hogy teljesíti minden kivánságom. Persze-persze van erre is gyönyörü új Rk láncszettem (is), de ha felteszem rá akkor megduplázom az értékét a motornak... meg ugye ki tudja, hogy el tud-e menni még annyit, hogy elhasználja azt a drága láncot olajzóval kenegetve...
"CZ lánc ami adatlapja alapján nagyobb szakítószilárdságú"

Ha belekároghatok... a megoldás a részletekben van. A jelenség okát a felületek megmunkálási pontosságában, és a hökezelés környékén keresném. Még a mai korban is születnek komoly szabadalmak, gyártási technológiákról is ilyen területeken. Èn csak egy európai cég technológiájába látok bele egy kicsit, meg versenyükbe a japán gyártokkal, ahol akad némi hátrányuk európának. Nekem RK val szerelve minden motorom... hja nem azért mert az a legjobb, hanem németben pár éve hatalmas raktársöprések voltak, és kilóra adták RK cuccokat JT lánckerekeket.

Hogy nem a levegöbe beszélek:
https://www.polo-motorrad.de/d...

Ha kivágsz a lengövillából egy szakaszt még neked is jó lesz...csak kell hozzá szélesebb lánckerék is! :) Vagy ha nem az utólsó darab akkor veszel 2-3 csomaggal és betoldod, még a patentszemekkel is csak 60-70€ nál jársz.
Más méreteket már nem kell nézegetni, mert felvásároltam pár éve! :)

Tómedres kép szépen meg van komponálva!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsf_650/suzuki_gsf_650_n_bandit-11102157
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsf_650/suzuki_gsf_650_bandit_650-14307283

Hello, nem nézte már valaki ezek a motorokat személyesen? Vélemények?
még tófenéken is
Ezt hivjak aktiv hasznalatnak......
Patakon mentel mar at vele?
Pl az enyem,50 felett semmi baja nem volt a lancnak,vizet,hasznalatot kapott rendesen...
Az a motor már 100 felett van, én szervizeltem amíg aktív volt, tényleg a gyári lánc van rajta. 1250S
Pedig anno egy itt aktív kollégának 100 fölött volt a csere magam pedig 50 fölöttit láttam tök jó állapotban csak a kislánckerkeket kellett cserélgetni.
Én azért azt a 90 ezret már "kicsit" erősnek érzem...
minek ? ez nem díszmotor ,ezzel rohangálok alkatrészért van mikor be se tolom mert nem fér be a garázsba ha épp szét van kapva valami ... úgy is minimum át kell törölgetni indulás előtt ha meg valami szemerkélés van jöhet a fogkefe hogy a bordák közül is kimenjen a tehénfos
A cz lánc nem annyira jó, de ettől még az olajzóval többet kéne bírnia pont az itt jelenlévőknél tapasztaltam ennek a dupla néha 3X-os futást.
Garázsba miért nem takarod le ?
jó lehet neked ! tudom az 1100 es zizzer taszítja a koszt az egyik ismerősnek is van 3 darab azok is szépek mindig, de lehet ő sunyiba lemossa mikor nem figyel senki itt a durva keleten úgy száll a por lehet egy pollenszűrős klimatizált garázs kellene .....
Feri vigyázz mibe nyúlsz bele ! Csak is a Bandit lehet túl kajak , ill. a te stílusod lehet gizda ! De csak neked , megsúgom , 30ezret röhögve elmegyek olajzó nélkül is , pedig az én stílusom se nokedli ! Ja és a felni , lánc és környéke mindig csilli-villi ahogy az egész vas kívül belül ! Pedig az én vasam soha nincs lemosva !
Régen volt szó már a láncolajozásról elkezdett a láncom egyenetlenkedni (extra erős aranyozott swarowski kristályokkal kivert CZ lánc) kis sebességnél hallható az egyenetlen nyúlás, kellett hátrébb is húzzam a tengelyt JT fogaskerekek első kilómétertől kezdve scottoilerrel csepegtetve scott saját olajával eddig futott km kb 30000 +- 5000 most több lehetőség is van a CZ lánc ami adatlapja alapján nagyobb szakítószilárdságú a DID zvmx láncnál mégse olyan izmos cucc, a láncolajzás mégse a szent grál , a Banditom túl erős , esetlegesen a vezetési stílusom nem túl láncbarát ....
Más hozzáállás.
Nekem kamionnal bajor-labanc vonalon átlagosan kb. 2-3 évente van igazoltatásom...
Az utóbbi 10 évben minimum havonta, de inkább többször, igaz kamionnal viszont ez mindegy az igazoltatás lefolytatásánál az ugyanaz csak több szivatnivalóval.
" gondolom nem sok igazoltatásban volt részed és akkor sem motorral, nekem igen sokban és küldtek már műszakira (sokba fájt)"

Sanyi, Te valami igen rossz helyen lakhatsz :) Aláírom, hogy én születtem szerencsés csillagzat alatt, meg nyilván nem vezettem annyit, (motor kb 150e, saját autó 150e, céges autó csak Bp-n belül 50e) életemben 3X állítottak meg igazoltatás címen.
Nem mert a gyanú alapján is elküldhet persze perelhetsz ha akarsz bár erre is hoztak pár éve valami törvényt.
És ha a tufa gyanúja nem áll meg, akkor ki fizeti a káromat? Munkából kiesést, stb..?
Ezt most mericskelem, lehet baj lesz. De kiterdekel. Gyari, vagy legalabbis nem farmon nőtt.