Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Szerintem a Lucas-sal sem jársz rosszul. Én rengeted pozitívumot hallottam róla. Egyébként a gyárinál is lehet a "gyáriságot" kell megfizetni nem a minőséget. A tied a döntés, de sztem jó a Lucas. A maradék 2 rugóból legalább lemoshatod normálisan a motort
Sziasztok!
Szerintetek milyen kuplunglamellákat érdemes vennem a drz-be?Eredetit ami 25ezer v elég ha veszek bele Lucas-t ami csak 18ezer? légyszi szóljatok már hozzá mert ez elég fontos lenne!
nah vki tud segiteni?:)
Jah meg az enyémen SM telo van,utcai használatra puhábbra v kenyebbre érdemes állitani?(nah meg sok kerekezésre:)
Szevasztok!

Ti hogy szoktatok vele kerekezni?ha megindulok szépen 1esbe,2esbe váltok kb 30-35nél kicsit felpörgetem hirtelen rányomom a kupplungot akkor szépen kiáll,ez nem cseszi szét a váltot?

Előre is köszi
Sziasztok Első Crossgumi kellen használt de még használható, 21 colos felnire .
Szia vgvg!
Megvannak még az enduro kerekeid?
Mennyit kérsz értük?
Helló Mindenkinek!

Végre megint két keréken! :) Szóval új (-ra kezdő...) vagyok. Eddig alig 1000 km van mögöttem. (Három hete van nálam a jószág.) Ha bármilyen túrás - light endúrós (fő a fokozatosság!) - ötlet van, szivesen veszem! Van ugyan pár nagy túragépes barátom, de velük nemigen bírnám a lépést. :) Köszi. Ja, és ha valakinek lenne egy drz csomagtartója, arra vevő lennék... (Tudom, van a bótban is, de hátha...) Jó hétvégét!
Helloka!
Én tudok kipufogokat csináltatni, bármilyen 4ütemü motorra, bármilyen márka jelzést is tudok rá tetetni, asszem a gyere 20-25 ezer ft körül csinálja a kipufogot, de csak a hátsó dobot, nagyon szépn dolgozik, és korrekt, csak most nagyon el van havazva, úgy hogy kellene várni rá egy kicsit!
Ha valakit érdekel írjon nekem, és én beszéleki a gyerekkel! Sziasztok!
Csá ide írok mert nem tudom az íméledet
Az én pufómat az egyik haverom csinálta, ez egy Martin dobról lett mintáza.(mármint a méretei)
Amúgy neten keress rá a Martin kipufogókra és ott találsz elérhetőseget, onnan tudsz rendelni. De nem olyan olcsó ám.
Én amikor érdeklődtem, a legolcsóbb 59eFt lett volna, ez egy komplett rendszer.
De azé nézz szét máshol is, pl.: RMC motor, Motorline, ilyesmi.
Igen ,sztem sem a legjobb lenne túrázásra, ezért a bandit mellett döntöttem, de "csak" 400as lesz, mert csak arra van keret. Csak jött ez az ajánlat a drz-re, de 350 induló mellett 100 hónapos havi 14000es hitelt nem vállalok(hatok) be... azért köszi a választ koko! (Y)
Szia Koko. Nekem DRZ SM típusú gépem van és sportdobot szeretnék rá venni. Tudnál nekem valami helyet mondani, ahol lehet ilyeneket venni, vagy te hol csináltattad a tiedre?. A választ légyszi e-mailben küldd, mert lehet hogy nem leszek fenn a neten egy darabig. előre is köszi, csácsá.
Ja meg szerintem 120 felett nincs is nagy hangja, persze a gyári puffancsal, sportdobbal tényleg nagy, de én ilyenkor mindig lecserélem a gyári puffra, aztán azzal megyek túrházni. :)
Bemégy a Suzuki márkakereskedés bármelyikébe, aztán rendelsz farokidomot.
Az E-s farokidom, amiben ledes helyzetjelző és féklámpa van 10.000-Ft ba kerül.
Az SM-es az nemtudom pontosan mennyi, de biztos, hogy drágább, mint az E-s szerintem olyan 20 körül van.
Sziasztok!

S-es verdám van, és erre szeretnék E-s, vagy SM-es rendszámtábla tartót lámpával! Nem tudtok ilyet? Vagy hogy hol lehetne beszerezni, vagy hogy mennyibe kerül a gyári?

Amugy én túrázásra nem ajánlaném a drz-ket, maximum az sm változatot, sztem 120-felett azért elég nagy hangja van, és azt pillanatok alatt eléri! Inkább vegyél egy 650-es banditot, azzal elleszel egy darabig!
Sziasztok!

Lenne egy pár gyári drz enduro kerekem,gyári michelin + mitas crossgumi garniturával.Elcserélhető még SM kerékre(bár ilyen biztos ritka)Akit érdekel vagy el tudná nekem adni segitsen plz!

Előre is köszi
Hello!

Énis használom a DR-Z S- emet túrázásra, meg minden másra is. :)
Utazósebességnek a 120 még tökéletes, én 110-120-al megyek ált.
A végsebessége amúgy 153 km/h.
És ez gyári láncszettel.
Szóval a gép túrázásra tökéletes, bár a kényelem nincs az első helyen :)
A motor nagyon jól bírja, a seggem az már kevésbé :) kb 100 km után már elég sűrűn meg kell állnom pihenni, vagy felállok a mocin és úgy megyek egy darabig, az ülés miatt van mindez, mivelhogy ez elég keskeny, nem túrázásra lett tervezve. De amúgy ki lehet bírni.
Na meg annyi, hogy mivel magasan ülsz (ülésmagasság 935mm), ugye majdnem 1 méter :), a szél olyan 100km/h felett már elég jól megtud rángatni. Én pont 2 hete voltam túrázgatni 620 km-t mentem 2 nap alatt, és elég szeles idő volt, a 2 karom, meg a nyakam eléggé meg lett edzve. Hát kapaszkodni kell rendesen ha nagy szél van.
De én totál megvagyok elégedve a géppel én ezzel elmennék a világ végére is, csak ajánlani tudom.
Úgyhogy vegyél DR-Z-t nyugodtan, nem fogod megbánni!
Hello mindenki.
Életem első "nagymotor" vásárlása előtt állok. Idáig használt túramocikban gondolkodtam (400 bandit) mert elsősorban túrázásra fogom használni a városi használat mellett, de jött egy jó "ajánlat": egy zsír új DRZ lenne 1,6 m-ról 1,3ra 8 éves kamatmentes hitelre havi ~14000-es részletekben. A 8 éves futamidő kicsit szúrja a csőröm...
Tehát a kérdésem: a 400 DRZ mennyire alkalmas túrázgatni? Nem gondoltam 180as utazóra, alapból egy nyugis vezető vagyok, de azért ha kell megkínálnám néha Gondolom a 120-140et ez is bírja (persze áttétel függő a dolog, tudom) utazóban. Ha valaki tudna nekem rövid de tartalmas leírást adni a gépről azt nagyon megköszönném.
Mit tud a mocim?Nézd meg a videókat... nkem zömével aszfaltos vidijeim vannajkKokodrz aki lentebb írt abban szerepelek 1 párban földön is...Nagyjából ilyen terpek vannak errefelé
Hát itt Nyíregyháza környékén meg Debrecen környéki ensúró krossz meg földútpályán...Nagyjából ezen a síkon mozgunk!
Igen!
Ezt tőlem kérded?