Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha körbenézed a felnit és a szelepen kívül még egy 8-as csavart látsz kiállni,na az a jó nagy alu+gumidarab.Ami a külsőt szorítja a felnihez,hogy kis nyomásnál ne forduljon el.Nemtom van-e más neve...
Hali.
Hétvégén nyílt nap lessz a kalocsai reptéren!
Kimondottan a supermotóknak fekszik a pálya.
Én megyek tuti.
Gyertek minél többen!
Ha van kérdés www.kaloring.hu
Vagy írjatok nekem a mobilcentrum.emitelnet.hu -ra
Az micsoda az a gumiszorito?
Hi!
Bicikli km-óra van fent,ami mm-re állítható.Elvileg pontos.Így142-t bír.Ahogy olvasom,még ez is rövidebb az S-eseknél.De 100 felett már nem érzem túl bitangnak-bár ez viszonyítás kérdése...
Próbálgattam csúsztatni is,de ahhoz sztem még ez is hosszú.Bár aki keni-vágja,annak biztos megy így is...
A kerekedben benne van a gumiszorító?Az mocskosul elcentírozhatja.Ha endúró gumi van fent és utcai keréknyomásokkal mászkálsz,szerintem azt vedd ki a pi-ba.Legalább elölről.
Amúgy ha fent van az eleje,már én sem kuplungolászok,csak felvételnél.Viszont a jobblábam mindíg a féken feszül!
Na haller.
Az enyém nem szitál egyáltalán.
Szerintem centíroztasd ki az első kereket, meg a csapágyat is nézesd meg.
Meg a telóbeállításra is figyelj, hogy mind2 szár ugyanúgy legyen belőve.
nemtom de nektek is 120km/h felett szitál mint a picsa?attol félek kikurja az első kereket szarul van beállitva a telom v miért?számit h elől drz sm telom van?nemtom miért szitál igy de igen zavar max 140körülig mertem neki tolni,ott már valoságos 8ast ir az első kero
Hello déerzések!
Ja nekem is csak 1-be jön ki gázadásból kerékre, olyan 20 km/h felett kicsivel nyél és már jön is.
Énsem vagyok nagy 1kerékmájer, meg amúgysem, csak felveszem és amíg sikerül nyomom, de csak 1 be, mert nekem is volt már borulásom keróból és valahogy inkább hanyagolom, a kifékezéses holtpontos technikát meg megtanulni az kemény, ez inkább gerre haverom reszortja .
Hé mondjatok má valamit DR-Z S-esek(gyári áttétellel,gumival,pufóval) mennyit megy maximum a gépetek?
Az enyém 153 km/h -át tud.
Ezt csak úgy kiváncsiságból kérdezem. (tudom nem speed motor )
Ja meg gyorsulást mért valaki már neki.
Sokan alábecsülik ezeket a gépeket, főleg az autósok, aztán meg csak pislognak előre, a lámpánál, hogy hová tűnt a hülye sárga motoros.
én még nem mértem le, de holnap megteszem!
na cső
Nekem még bütykös gumi van a gépen . Én is másodikban kezdem a kerekezést (kuplungal) néha ha vagyok elég ügyes és a holtpontot megtalálom egész jól sikeredik, Most gyakorolgatom a váltás keréken,én csak egy pillanatra visszaeresztem a gázt és váltok,majdnem szívtam mert már a holtponton átbillentem váltáskor,csak egy kicsi hiányzott,hogy a motor gyorsabb legyen nálam,magam se tudom,hogyan de megúsztam. Az enyém aszfalton 152 megy de akkor már kicsit be kell húznom magam
qrvára nem könnyü az tuti!

g.gabor
Igy mennyit megy SM-szettel hosszu áttétel végre?

Nekem michelin enduro gumi van fent,az nem csuszik,faszán kiáll(csakha földes-poros utrol megyek betonra akkor megcsuszik)
g.gábor ha egykeréken vagy ne kuplungolj csak engedd vissza a gázt és nyomd fel a váltott semmi baja nem lessz általába így váltanak a motorosok keréken..
Hali!
Nekem az sm kerékről elfogyott egy guma a gyakorolgatással. Ahhoz hosszabb áttételem van,úgy nekem is csak 1.be áll ki gázra,2-be alá kell kuplungolni az tuti.Na azt hittem,hogy a kuplungom tapad lassan össze.Mire elkopott a gumi,addigra jöttem rá,hogy egy kicsit először elforgatta a kereket,azután indult el az eleje felfelé,de akkorra már esett a fordulat is sajna.Pedig nem trutymó gumi volt.Most egy kopott slick van fent,na ezzel emeli szépen.
Viszont a fent megtartással gondok vannak.Há fosok.Nem merem elég magasra emelni,így meg nagyon gyorsul a gép.Meg váltani kell hamar.
Amúgy jobb ám füvön esni .
Úgyhogyinkább ott gyakorlatozok néha.De inkább csak megyek.Amit bírok.
Csá.
A láncot kinyujtja azt értem,de a gumit hogy teszi tökre?Sajna az S-es nem állki 2esbe gázra csak ráengedésre

Probáltam egy supermotot bodis kipufogoval,az is ugyanugy nem állt ki mint az enyém:s
Szerintem.
A kerekezés nem cseszi a váltót,állítólag a DRZ-jét csak az cseszi szét,ha ugratóról érkezve beletaposol.
A láncot meg a gumit,na azt cseszi.Nekem az E-s 2-be gázra kiáll,oszt lehet húzni.Bár én fosok,hogy ledob.Robogóval 5X estem hanyatt eddig... Így annyira nem erőltetem.
Csá
itt MAJDNEM olyan segitőkészek mint az RS125ös topickban..
dobj majd rám egy mailt: kistuning5@citromail.hu
thx
nah akkor tom hol laksz ott lakik eg yvolt osztálytársam, el kéne menni motorozni tudsz vmi elérhetőséget mondani ?
Helló!

Az ipari iskolánál. Szerintem ha ígymondom akkor lehet tudod, szoktam Kunszentmiklósfelé is motorozni de csak a dűlő utakon.
karbin tutira kell állítani de sztem szelepen is de ez csak az én véleményem
Én használtan vettem, de gyári volt rajta minden, nekem 4000 van benne és a fékbetés és a lánc is gyári még. Bár az első fékbetétnek nem jósolok sokat...
csá -balázs- te lacháza meik felén laksz ? én kunszentmiklósi vok
Sziasztok!

VAn egy drz -m ha minden igaz akkor holnap lesz rá egy teljesen nyitott kipufogóm,szerintetek kell valamit állítani a gépen,hogy jó legyen? Mondtak nekem olyat, hogy több anyagot kell neki adni,hogy ne legyen túl nagy az öblítés,vagy,hogy szelepeket kellene állítani...

Előre is köszi a segítséget.
Csőváz!

Aki ujjonan vette a DR-Z jét az írja má le hogy neki meddig tartott a gyári lánc és a fékbetétek!
Nekem 1,5 éve van meg és a betétek még faszák, de a lánc már kezdi megadni magát, amúgy kenem mindig rendesen jófajta iPonennal.
Kössz
Jól van ne keseredj el!

Lehet,hogy büdös de most pont nem érzem
Igen nagy a csend...
Mindenki elment motorozni?
Vagy ha valaki leírja hogy esetleg hibája is lehet a DRZ-nek,akkor átmentek más fórumra?
Netán a szám büdös?Akkor befogom...
Íziájder!
Még nincs deklivédőd?Én a helyedben tennék mindkét oldalra.... Én már bebuktam ezt
Tudom-tudom motorozni a kerekeken kell
Ja,végre esett az eső!Ezt már szeretem!