Igen kipróbáltam, lényegesen jobb lett, az biztos, hogy finomabban lehet adagolni, de mivel most 5.1 olajat tettem bele, erre egy kicsit számítottam is. Nem sokat tudtam menni vele, ezért még teszt alatt áll. Remélem jó lesz, már csak azért is mert minden ki lett cserélve újra. Én most Prox fél szinteres fél kemény Off-Road betéteket tetem bele. Ilyen még nem volt benne, majd meglátom mit alakít, csak már jönne a tavasz.
Egy haverom keresni fog, WR250-re kel neki tárcsa.
Ja, köszi a kulcstartókat!
üdv.
Kipróbáltad a tárcsákat? Én tegnap felraktam és ma mentem vele először (150Km-t). Tette a dolgát, megálltam mindenhol, ahol akartam. A betéteket lassan ki kell cserélnem. Goldfren betétek voltak benne amikor megvettem a motort, kicseréltem szinteres Brakingre, de az sokkal szarabb lett. Kb 30 óra után már cserés! Van egy faszi vadkerten, aki fékbetéteket és kuplungokat ragaszt/ferrodoloz már 10-20 éve. Most vele akarok csináltatni egy garnitúra betétet. Szerintem azokkal jobb lesz!
Tegnap kapott a moci egy új első lánckereket (13-ast), amit ma úgy hálált meg, hogy elment az alapjárat, meg fordulaton úgy füstölt, hogy neki lehetett volna támasztani a biciklit! Olyanokat durrogott vissza mint álat! + a 20-30cm-es lángcsóva minden durranáskor!
Én azért nem ajánlottam a srácnak, hogy kiszedje a porvédőt és a karmantyút, mert a leírása alapján nem valószínű, hogy csinált már ilyet életében, ami az eredményezheti, hogy könnyen megsértheti a karmantyút, és akkor ba.....ja, mert tényleg kell neki venni egy új szettet. Bent a helyén brigéciol + fogkefe és csili vili sérülés kockázata nélkül.
Srácok!
E-s DRZ-t szeretnék venni '04évjáratban. Az volna a kérdésem, h az S segédváza 2személyre van tervezve tudomásom szerint. Szerintetek megoldható, h E-sre S-es segédváz kerüljön és úgy le is lehessen papíroztatni?
Másik kérdés:
-Tudtok típushibáról a DRZ-knél? Van olyan évjárat, amit nem érdemes megvenni?
Előre is köszi!
a gumikat feltétlen szedd ki, és puceváld ki a vájatokat
csinálj valami eszközt ami befér( én egy küllőt éleztem ki és hajlítottam meg) és avval kapargasd ki fémtisztára
majd meglátod milyen ragya lesz a gumi vájatban lévő része
ha már kint van jól nézd meg a porvédő(külső) ép-e mert az elég gyorsan elszaródik
amúgy 5-6 pénz egy karmantyúszett hozzá, pár évente érdemes cserélni
Szét kell szedni a féknyerget darabokra, és mindent megpucolni és bezsírozni. A munkahengert is ki kell nyomatni és az oldalát törzsivel megpucolni. A karmantyút ne szed ki, csak brigéciollal mosd ki a helyén, utána fújasd ki levegővel és kend be fékolajjal és mehet vissza a munkahenger. utánna jó lesz. Állítani csak a fékkar pozíción lehet.
sziasztok!egy kérdésem lenne..ha vki esetleg tudna segíteni a hátsó féket lehet valahogy állítani? mert alapállapotba nagyon fogja a tárcsát,tólni is elég megerőltető..bocs ha faszságot kérdezek..esetleg ezt nem lehet állígatni.. v ez ilyen a választ előre is kössz..
Hello Mindenki!
Egy kéréssel fordulnék egy DRZ S változat gazdájához!
A képen látható méretekre volna szükségem a motor mindkét oldaláról!
Az E-re elfelejtettek rakni a Japók:)
Előre is köszi!
bigmonster500@freemail.hu
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 50.000 ft.
2. Michelin Pilot Sport 120/70-17 2007/42. heti 3,9-3,3-3-8mm bordával 10.000 ft
3. Bridgestone M59 Cross 80/100-21 mindenhol legalább 10 mm borda 5.000 ft
4. DRZ 400 szinter első fékbetét Lucas vagy Bendix 7500 ft/garnitúra
5. DRZ 400 gyári Excel SM szett karcmentes tárcsákkal lánckerékkel jó gumikkal 180.000 ft
6. 4 db GM Opel 13” lemezfelni 6db gumival (4mm borda) az egész 15.000 ft
Igen kipróbáltam, lényegesen jobb lett, az biztos, hogy finomabban lehet adagolni, de mivel most 5.1 olajat tettem bele, erre egy kicsit számítottam is.
Egy haverom keresni fog, WR250-re kel neki tárcsa.
Ja, köszi a kulcstartókat!
üdv.