Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem. Nemrég vásároltam egy Suzuki DRZ 400 SM típusú motort, évjárata 2004-2005. A vétel után a kötelező olaj - olajszűrő csere. A motorozások előtt mindig megnézem az olajszintet, de nem tudom pontosan, hogy kell megnézni. Valaki azt mondja hogy be kell indítani járatni egy percet és utána megnézni, valaki azt, hogy beindítás nélkül. Tudnátok nekem ebbe segíteni? A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Kérdésem lenne , motorvásárlás előtt állok DRZ400-as lenne a kiszemelt mire figyeljek oda és körülbelül mennyi egy jó árkategória egy ilyen motornak vagy ez változó ? Mert látok itt 600.000 től 1.200.000 ig :) Köszönöm a válaszokat.
Üdv ,sikerült szert tennem egy suzuki drz 400 s re van hozzá egy sm szett ,de a lánc elvileg beleért a gumiba, 5 col széles a felni szerintetek mi az a legkeskenyebb gumiabroncs ami erre még rámenne ? illetve ki milyen áttételt szokott használni az sm szetthez ? előre is köszi :)
DRZ E-re szeretnék egy nagyobb tankot rakni. Az lenne a kérdésem, hogy melyik motorok tankját lehet rárakni? Aprilia tuareg rally 125 tankot nem találok, safari tankért meg nem adok annyi pénzt.
Cseréld ki a kopó alkatrészeket a dr gyárijában és tegyél bele jó olajat. A 600 as túra enduro , soha nem lesz crossmotor. Ha egy 100 kilós cross motor telót jó drágán bele építesz nem biztos,hogy jobb lesz .
DRZ 400 S-ben kicserélném a gyertyát (Denso U24ESR-N-re) holnap és a teljesen új gyertyát amikor becsavarom, akkor azt úgy kell igaz, hogy ujjal egyszer becsavarom ütközésig, majd ütközéstől számítva fél fordulatot szorítok rajta, de csak új gyertyánál igaz, használtat kicsavarva, majd visszacsavarva csak negyed fordulatot szabad huzni hiszen a tömítőgyűrű már az első alkalommal meglapult... Jól emlékszem? :)
Hali. A legrégebbi E verzió berúgós az összes többi önindítós! Próbáld ki mindegyik változatot és onnan tudod meg, ne hagyatkozz a bohócokra ki mit mond.
Hali.
Mert egy bevált konstrukció. Az E annyival jobb, hogy 119kg 50 le míg az S-SM 145 kg 40 le és semmivel sem szerviz igényesebb mint az S vagy Sm, annyi hogy sűrűbben kell cserélni az olajat. Árban meg azért ennyi mivel egy új supermoto ára 3 millió felett van így a használt piac is felugrott. A másik meg, hogy a 90% a nem akarja eladni, de úgy van vele ha megkapja érte ezt a pénzt akkor odaadja.
Eladó mind2. Vedő (6e) Toldat (6e)
szarkafarka@freemail.hu
Pl 17 zollos suzi csigát nézz hozzá.
Ha supermoto szettet rakok a gépbe hogy lehet a kilométer órát hozzáállítani?
20.000ft +posta egybe
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_350_s-11585671
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_350_s-11585671
DRZ E-re szeretnék egy nagyobb tankot rakni. Az lenne a kérdésem, hogy melyik motorok tankját lehet rárakni? Aprilia tuareg rally 125 tankot nem találok, safari tankért meg nem adok annyi pénzt.
DRZ 400 S-ben kicserélném a gyertyát (Denso U24ESR-N-re) holnap és a teljesen új gyertyát amikor becsavarom, akkor azt úgy kell igaz, hogy ujjal egyszer becsavarom ütközésig, majd ütközéstől számítva fél fordulatot szorítok rajta, de csak új gyertyánál igaz, használtat kicsavarva, majd visszacsavarva csak negyed fordulatot szabad huzni hiszen a tömítőgyűrű már az első alkalommal meglapult... Jól emlékszem? :)
Mert egy bevált konstrukció. Az E annyival jobb, hogy 119kg 50 le míg az S-SM 145 kg 40 le és semmivel sem szerviz igényesebb mint az S vagy Sm, annyi hogy sűrűbben kell cserélni az olajat. Árban meg azért ennyi mivel egy új supermoto ára 3 millió felett van így a használt piac is felugrott. A másik meg, hogy a 90% a nem akarja eladni, de úgy van vele ha megkapja érte ezt a pénzt akkor odaadja.