{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#527464] 2007. 08. 15. 2:04
DR-Z400
Nekem már kb 2és és fél éve van egy DR-Z 400 S-em volt régebben XR-em is. Én a motoromat használom mindenhol terepen és turázni is már külföldön is jártam vele. DR-Z hátrányai lehetne erősebb turázásra edzett segg kel mert 3/4 óra ülés után elkezd sajogni az ember hátsója. Ezeken kívül én megvagyok elégedve vele mert ha valaki tud rendesen motorozni azért terepen is lehet neki csapatni és aszfalton is bizonyos szinten (inkább kanyarokban). Az xr-en tudtommal nincs önindító nemtudsz két személyt vinni a többi nagyábból hasonló a két motorral kapcsolatban. Az a baj hogy az embernek elkell dönteni hogy hol akar többet menni mert az xr is meg a dr-z is csak jó erre is arra is de se terepre se aszfaltra nem a legjobbak. Ha rám halgatsz akkor mondjuk veszel egy BMW F650 Dakkart. Azzal el lehet menni túrázni már rendesebben és gyenge terepre is kilehet vinni.
[#527351] 2007. 08. 14. 22:16
S.Norbi
Helló mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni.
Kinéztem két motort.Az egyik a drz400s, a másik a honda xr650r.
A 400s-ről már sokmindent hallottam, jót is ,rosszat is. -de az xr650r -ről még nem túl sokat ,csak hogy nagyon brutál...
Szerintem a köbcenti-lóerő arány kb.ugyan az mind a kettőnél(400ccm/40Le.....650ccm/61Le)
Az egyik acélcső váz, a másik aluváz, két személy egy személy...stb
Szerintetek ,ha vegyes használatra kéne motor,(aszfalt/terep/túra miegymás)
akkor melyik lenne a jobb választás?
Ahogy ismerem magam, hamar megunnám a 40Le-t.
Kb. egy súlyban van a kettő.Suzuki 132kg-honda 127kg szárazon.
suzuki dohc - honda sohc.
A műszaki a suzukinál sima ügy, a hondánál bajos,mert csak egy személyes és a váz sem olyan, hogy ketten lehessen vele menni.
Szerintetek?
[#527062] 2007. 08. 14. 20:30
Szabi46
ha jól tudom exc-k is voltak már 98-tól
[#527060] 2007. 08. 14. 20:28
Szabi46
wr 400 volt már 98-ban is
[#527055] 2007. 08. 14. 20:15
Faisst
persze
olcsó igénytelen a blokkja...lájt terepre jó...
valszeg ezé viszik minta cukrot...de amugy szerintem is jó motor a maga nemében
[#527053] 2007. 08. 14. 20:12
spy14
lehet hogy igy van lehet hogy nem,de az én vélemnyem akkor is az,hogy a drz hobbymotor szinten volt van és szerintme lesz is
[#526936] 2007. 08. 14. 18:22
theograf
ők igen, de spy a másik kettőről beszélt, szal csak leszögeztem hogy narancsok és kékek 2000-ben még nem voltak versenyben igazán, azóta csináltak két tuti MOCCOT.
[#526925] 2007. 08. 14. 18:14
Faisst
azért a husaberg és a husqvarna ott volt..és nyerték is a vb ket
[#526919] 2007. 08. 14. 18:10
theograf
a "pedig nem az"-t arra írtam, hogy:"de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás"
[#526918] 2007. 08. 14. 18:09
theograf
Hát, nem egy kategóriába. Márcsak azért sem, mert a WR450F és az EXC525 is 2003-ban jöttek ki, a DRZ meg 2000-ben. 3 Év azért nem mindegy. A Suzuki azért nem is fejlesztett eben a kategóriában, mert tisztán látszik, hogy a hobbiversenyzőket célozza meg ezzel a géppel. A Suzukinak nem is volt soha nagymenő gépe ebben a kategóriában, bár a DR 350-el is simán versenyeztek. Szal ezek a különbségek. Ha megnézed hogy mi volt 2000ben a Yamahának meg a KTM-nek, akkor csak a DRZ volt a legütőképesebb a 3 közül nem? Vagy melyik a versenyendúróbb a TT vagy az LC4 400? Egyszerűen a nyunyuki nem akar fejleszteni ebben a kategóriában, mert szerintem leszarja a versenyt, inkább a szupersportra koncentrál, a DRZt meg így is viszik mint a cukrot még ha hozzá sem nyúlnak 5 évig akkor is.(Bár már ugye hozzányúltak)
[#526904] 2007. 08. 14. 17:57
spy14
mert én irtam,hogy fazsa hobbymotor a drz,te meg irtad rá,hogy "pedig nem az",ezért kérdeztem,hogy miért nem az?neked nem vált esetleg be
[#526891] 2007. 08. 14. 17:35
Faisst
nem az erő a lényeg...látom nem érted hogy spy mire gondolt....
[#526890] 2007. 08. 14. 17:33
Faisst
versenygép nem a drz nél kezdődik....
[#526881] 2007. 08. 14. 17:15
theograf
de, miért?
[#526878] 2007. 08. 14. 17:11
spy14
mert?neked nem vált be theo?
[#526826] 2007. 08. 14. 15:50
theograf
Nincs, de az S-nek puhább a futóműve, nem lehet olyan keményre állítani mint az E lengéscsillapítóit.
[#526734] 2007. 08. 14. 15:07
Ünni
Köszi sráccok most már tudom legalább...
Ugyanakkor kicsit elszomorodtam mert én utcára szerettem volna az e-t mivel azért mégiscsak 10le... Supermutoként mégiscsak jobb az E nem? Ésa méretbe futóműben van különbség?
[#526714] 2007. 08. 14. 14:57
theograf
Szia!
S:
- fémtank
- 2 személyes
- index
- enduro gumi
- km óra
- hátsó lábtartó
- 40LE

E:
- műanyag tank
- 1 személyes(nehezen vizsgáztatható)
- bütykös gumi(gyárilag)
- csak egy napi km számláló
- 50LE

kb a gyár szerint ennyi a különbség
[#526699] 2007. 08. 14. 14:51
theograf
pedig nem az
[#526638] 2007. 08. 14. 14:09
forsztrok
Versenyendúró az E.
HOGY VANNAK NÁLA KEMÉNNYEBB GÉPEK AZ EGY DOLOG.
Ezzel az erővel pl. az NSR250R SP se kökemény pályagép,mivel CBR600RR erősebb
[#526616] 2007. 08. 14. 13:50
spy14
hisz akkor milyen kateoriába sorolhatok az igazi nagyágyuk wr 450 exc 525 stb...stb...stb...
[#526615] 2007. 08. 14. 13:49
spy14
a drz tényleg egy kurva jol eltalált model lett,és a magunkfajta lelkes hobbystának kitünö motor lehet.
de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás
[#526611] 2007. 08. 14. 13:40
forsztrok
A DRZ400E 10LE-vel erősebb az S-nél,kicsit könnyebb is.Viszont "üzemórás",és többe kerűl az üzemeltetése.Az S mindennapi utcai gép,az E versenygép.
[#526579] 2007. 08. 14. 13:10
Ünni
Hi mindenkinek. Nem rég keztem motorozni. Jelenleg egy Suzuki DR 250R-em van. Tud rá valaki valami jó kis sportdobot? A következő kérdésem: megtudjátok mondani mi a különbség a Suzuki DRZ 400S és a 400E között? nagyon érdekelne! Várom válaszotok. Üdv!
[#526381] 2007. 08. 14. 7:56
chevy