{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#529042] 2007. 08. 16. 21:14
GixxerLaci
Sziasztok!
Úgy néz ki drz-t veszek tavasszal, mert mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható, meg tetszik is. A kérdésem az lenne, hogy az S változatot hamar ki lehet motorozni? Mert azért mégis "csak" 40 Le. Legtöbbet betonon használnám...kanyarokban lehet vele könnyen keresztbe menni, illetve könnyen kijön kerékre?
Köszi a választ
[#528841] 2007. 08. 16. 19:19
carr
Sziasztok!

Most kezdek motorozni... nem mindtha nem ültem volna előtte motoron, de huzamosabb ideig nem. Pláne nem ekkorán. :)
Viszont tavaly örököltem egy DRZ400S-t, és most kezdműködőképessé válni.
A kérdésem ezzel kapcsolatos:
Mire figyeljek, mint kezdő villanyszerelő?
Vezetéstechnika, kicsúszás, stb.
Miket vegyek hozzá, ruha, ilyesmi. (bukóm, az van... );)
Már csak a kresz, meg a forgalmi vizsga van hátra.
;)
[#528731] 2007. 08. 16. 17:25
S.Norbi
Na ,v.ki tudna még v.mit hozzászólni a suzukidrz400s - hondaxr650r kérdéshez?
Vélemények, tapasztalatok,jótanácsok, stb...?

[#527514] 2007. 08. 15. 9:50
theograf
ja, tényleg az exc 400 az 2000-es
[#527513] 2007. 08. 15. 9:50
Szabi46
erre meg nem vennék mérget..... erősebb a dr-znél akkor is
[#527511] 2007. 08. 15. 9:43
Szabi46
525nem volt akkor, csak 400 meg esetleg 520
[#527475] 2007. 08. 15. 7:47
theograf
525-ös? nana
[#527474] 2007. 08. 15. 7:46
theograf
tényleg könyebb az XR?
[#527473] 2007. 08. 15. 7:44
theograf
ja, kár hogy azt többet tolták mint mentek vele. Ez meg egy megbízhatósági verseny is
[#527464] 2007. 08. 15. 2:04
DR-Z400
Nekem már kb 2és és fél éve van egy DR-Z 400 S-em volt régebben XR-em is. Én a motoromat használom mindenhol terepen és turázni is már külföldön is jártam vele. DR-Z hátrányai lehetne erősebb turázásra edzett segg kel mert 3/4 óra ülés után elkezd sajogni az ember hátsója. Ezeken kívül én megvagyok elégedve vele mert ha valaki tud rendesen motorozni azért terepen is lehet neki csapatni és aszfalton is bizonyos szinten (inkább kanyarokban). Az xr-en tudtommal nincs önindító nemtudsz két személyt vinni a többi nagyábból hasonló a két motorral kapcsolatban. Az a baj hogy az embernek elkell dönteni hogy hol akar többet menni mert az xr is meg a dr-z is csak jó erre is arra is de se terepre se aszfaltra nem a legjobbak. Ha rám halgatsz akkor mondjuk veszel egy BMW F650 Dakkart. Azzal el lehet menni túrázni már rendesebben és gyenge terepre is kilehet vinni.
[#527351] 2007. 08. 14. 22:16
S.Norbi
Helló mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni.
Kinéztem két motort.Az egyik a drz400s, a másik a honda xr650r.
A 400s-ről már sokmindent hallottam, jót is ,rosszat is. -de az xr650r -ről még nem túl sokat ,csak hogy nagyon brutál...
Szerintem a köbcenti-lóerő arány kb.ugyan az mind a kettőnél(400ccm/40Le.....650ccm/61Le)
Az egyik acélcső váz, a másik aluváz, két személy egy személy...stb
Szerintetek ,ha vegyes használatra kéne motor,(aszfalt/terep/túra miegymás)
akkor melyik lenne a jobb választás?
Ahogy ismerem magam, hamar megunnám a 40Le-t.
Kb. egy súlyban van a kettő.Suzuki 132kg-honda 127kg szárazon.
suzuki dohc - honda sohc.
A műszaki a suzukinál sima ügy, a hondánál bajos,mert csak egy személyes és a váz sem olyan, hogy ketten lehessen vele menni.
Szerintetek?
[#527062] 2007. 08. 14. 20:30
Szabi46
ha jól tudom exc-k is voltak már 98-tól
[#527060] 2007. 08. 14. 20:28
Szabi46
wr 400 volt már 98-ban is
[#527055] 2007. 08. 14. 20:15
Faisst
persze
olcsó igénytelen a blokkja...lájt terepre jó...
valszeg ezé viszik minta cukrot...de amugy szerintem is jó motor a maga nemében
[#527053] 2007. 08. 14. 20:12
spy14
lehet hogy igy van lehet hogy nem,de az én vélemnyem akkor is az,hogy a drz hobbymotor szinten volt van és szerintme lesz is
[#526936] 2007. 08. 14. 18:22
theograf
ők igen, de spy a másik kettőről beszélt, szal csak leszögeztem hogy narancsok és kékek 2000-ben még nem voltak versenyben igazán, azóta csináltak két tuti MOCCOT.
[#526925] 2007. 08. 14. 18:14
Faisst
azért a husaberg és a husqvarna ott volt..és nyerték is a vb ket
[#526919] 2007. 08. 14. 18:10
theograf
a "pedig nem az"-t arra írtam, hogy:"de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás"
[#526918] 2007. 08. 14. 18:09
theograf
Hát, nem egy kategóriába. Márcsak azért sem, mert a WR450F és az EXC525 is 2003-ban jöttek ki, a DRZ meg 2000-ben. 3 Év azért nem mindegy. A Suzuki azért nem is fejlesztett eben a kategóriában, mert tisztán látszik, hogy a hobbiversenyzőket célozza meg ezzel a géppel. A Suzukinak nem is volt soha nagymenő gépe ebben a kategóriában, bár a DR 350-el is simán versenyeztek. Szal ezek a különbségek. Ha megnézed hogy mi volt 2000ben a Yamahának meg a KTM-nek, akkor csak a DRZ volt a legütőképesebb a 3 közül nem? Vagy melyik a versenyendúróbb a TT vagy az LC4 400? Egyszerűen a nyunyuki nem akar fejleszteni ebben a kategóriában, mert szerintem leszarja a versenyt, inkább a szupersportra koncentrál, a DRZt meg így is viszik mint a cukrot még ha hozzá sem nyúlnak 5 évig akkor is.(Bár már ugye hozzányúltak)
[#526904] 2007. 08. 14. 17:57
spy14
mert én irtam,hogy fazsa hobbymotor a drz,te meg irtad rá,hogy "pedig nem az",ezért kérdeztem,hogy miért nem az?neked nem vált esetleg be
[#526891] 2007. 08. 14. 17:35
Faisst
nem az erő a lényeg...látom nem érted hogy spy mire gondolt....
[#526890] 2007. 08. 14. 17:33
Faisst
versenygép nem a drz nél kezdődik....
[#526881] 2007. 08. 14. 17:15
theograf
de, miért?
[#526878] 2007. 08. 14. 17:11
spy14
mert?neked nem vált be theo?
[#526826] 2007. 08. 14. 15:50
theograf
Nincs, de az S-nek puhább a futóműve, nem lehet olyan keményre állítani mint az E lengéscsillapítóit.