A birtokomba került egy 2003-as Suzuki DRZ400E.
Szeretnék hozzá SM szettet, de mintna témában egyelőre laikus fogalmam sincs, hogy mire kel figyelni, hogy biztos belemenjen. Kell másik közdarab, milyen más kerék megy bele stb stb.
Megköszönném, ha a témàban járta összefoglalná néhány mondatban a főbb buktatókat.
Kifejezetten bohockodásra vettem a DRZ-t 2. motornak.
ismerősnek anno egy vapor márkájú órája volt abba nem kötöttek bele
igaz 10+ éve volt most már lehet szigorúbbak
jó drága cucc volt, akkoriban 30 ezer feletti volt a hoki órák pl koso meg 6-8 ezrek
Sziasztok. Valakinek van e tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy DRZ400e-re, milyen kilométerórát lehet illetve érdemes felszerelni? Nekem csak sebesség, összes megtett km, és esetleg vízhőfok kijelzés lenne az igényem, na meg persze, hogy műszakin is elfogadják. Előre is köszönöm a hasznos válaszokat!
Szia,
valószínűleg mégis akksi baja lesz, de az úgyis kiderül mindjárt.
Autóakkuról bikázhatod nyugodtan, semmi baja nem lesz. A fogyasztók annyi áramot vesznek fel, amennyire szükség van, nem amennyi rendelkezésre áll.
A lényeg, hogy ha nem indul be "rendesen" a motor, ne pörgesd sokáig az önindítót. Ha többször kell indítózni valamiért, tarts közte szünetet. De ez is csak akkor lenne fontos, ha valamiért szorulna a motor, olyankor előfordulhatna, hogy az önindító több áramot vesz fel, mint rendesen, ezért melegedne.
Ha beindul autóakksiról rendesen, akkor szerintem új akku lesz a megoldás, meg több használat 😄
Ha nem indul és ugyanaz a jelenség, mint a saját akkunál, akkor először kontakthibát keresnék. Pl. az indítógomb környékén, ha van rajta vészleállító (a piros kapcsoló) akkor annak a környékén is. Ezek szeretnek eloxidálódni. Ha ráadod a gyújtást, hallod az üzemanyagszivattyút zúgni? Ha igen, akkor indítógomb, ha nem akkor a vészleállító "gyanúsabb".
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Február óta boldog tulajdonosa vagyok egy 2005-ös SM verziónak, viszont elég keveset használom. Legutóbb 2 de lehet 3 hónapja mentem vele. Kb 1 hónapja rátöltöttem az akksira (Varta YT7B-4 / YT4B - BS
12V 7Ah 120A) egy csepptöltővel, ami az előző tulaj elmondása szerint kb 1 éve vásárolt (szintén kihasználatlanság miatt adta el).
Délelőtt indítottam volna, de a világításon kívul halk dudaszó volt csak kicsikarható belőle (kijelző működött). Csepptöltővel elvileg maximumra töltöttem, duda már szépen működik, de indítógomb megnyomása után a világítás lekapcsolásán kívül más nem történik. Mi lehet a gond? Akksi? Nincs sajnos pótakksim amivel ki tudnám próbálni, bikázni autóról nagyon veszélyes? Más hiba lehet? Előtte egy alkalommal volt olyan, hogy random elment a kijelző, de ez a jelenség az akksisarú tisztítás a után teljesen szűnt.
Van valakinek ötlete hogy merre induljak?
Előre is köszi az ötletelést.
Sziasztok! Egy 2004-es drz 400 megvásárlásán gondolkodom, viszont egyáltalán nem vagyok otthon ennél a típusnál, kaptam videókat a motorról, hogy hogyan is dolgozik, esetleg valaki rápillantana, hogy jól muzsikál-e?
Privátban átküldöm a videókat
Sziasztok!
1990-es Dr250 hez keresek hengerfej vezérmütengely csapágy vonalfúrásához szakembert. Állítólag van valaki aki ebben profi. Dr/Drz. Minden infó jól jön.
Helló. Az lenne a kérdésem, hogy jó még így a vezérlés, hogy a szívó oldalon nem pontosan felfelé áll a nyíl? Szelephézag ellenőrzés céljából szedtem szét mert melegen van egy pici csattogó hangja, de a szívó oldalon az egyik 0.15 másik 0.10 kipufogó. 0. 20 amik elvileg még benne vannak a határban. Lánc csörgest nem tapasztalok és teljesítmény is rendben van.
vagy csak mentem avval a motorral 😉
jó persze, a drz kicsivel könnyebb, de az én nagy seggem alatt kb tökmindegy hogy mennyi a súlya, amúgy az lc4 forgalmi szerint 137 kg.....
Üdv!