ismerősnek anno egy vapor márkájú órája volt abba nem kötöttek bele
igaz 10+ éve volt most már lehet szigorúbbak
jó drága cucc volt, akkoriban 30 ezer feletti volt a hoki órák pl koso meg 6-8 ezrek
Sziasztok. Valakinek van e tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy DRZ400e-re, milyen kilométerórát lehet illetve érdemes felszerelni? Nekem csak sebesség, összes megtett km, és esetleg vízhőfok kijelzés lenne az igényem, na meg persze, hogy műszakin is elfogadják. Előre is köszönöm a hasznos válaszokat!
Szia,
valószínűleg mégis akksi baja lesz, de az úgyis kiderül mindjárt.
Autóakkuról bikázhatod nyugodtan, semmi baja nem lesz. A fogyasztók annyi áramot vesznek fel, amennyire szükség van, nem amennyi rendelkezésre áll.
A lényeg, hogy ha nem indul be "rendesen" a motor, ne pörgesd sokáig az önindítót. Ha többször kell indítózni valamiért, tarts közte szünetet. De ez is csak akkor lenne fontos, ha valamiért szorulna a motor, olyankor előfordulhatna, hogy az önindító több áramot vesz fel, mint rendesen, ezért melegedne.
Ha beindul autóakksiról rendesen, akkor szerintem új akku lesz a megoldás, meg több használat 😄
Ha nem indul és ugyanaz a jelenség, mint a saját akkunál, akkor először kontakthibát keresnék. Pl. az indítógomb környékén, ha van rajta vészleállító (a piros kapcsoló) akkor annak a környékén is. Ezek szeretnek eloxidálódni. Ha ráadod a gyújtást, hallod az üzemanyagszivattyút zúgni? Ha igen, akkor indítógomb, ha nem akkor a vészleállító "gyanúsabb".
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Február óta boldog tulajdonosa vagyok egy 2005-ös SM verziónak, viszont elég keveset használom. Legutóbb 2 de lehet 3 hónapja mentem vele. Kb 1 hónapja rátöltöttem az akksira (Varta YT7B-4 / YT4B - BS
12V 7Ah 120A) egy csepptöltővel, ami az előző tulaj elmondása szerint kb 1 éve vásárolt (szintén kihasználatlanság miatt adta el).
Délelőtt indítottam volna, de a világításon kívul halk dudaszó volt csak kicsikarható belőle (kijelző működött). Csepptöltővel elvileg maximumra töltöttem, duda már szépen működik, de indítógomb megnyomása után a világítás lekapcsolásán kívül más nem történik. Mi lehet a gond? Akksi? Nincs sajnos pótakksim amivel ki tudnám próbálni, bikázni autóról nagyon veszélyes? Más hiba lehet? Előtte egy alkalommal volt olyan, hogy random elment a kijelző, de ez a jelenség az akksisarú tisztítás a után teljesen szűnt.
Van valakinek ötlete hogy merre induljak?
Előre is köszi az ötletelést.
Sziasztok! Egy 2004-es drz 400 megvásárlásán gondolkodom, viszont egyáltalán nem vagyok otthon ennél a típusnál, kaptam videókat a motorról, hogy hogyan is dolgozik, esetleg valaki rápillantana, hogy jól muzsikál-e?
Privátban átküldöm a videókat
Sziasztok!
1990-es Dr250 hez keresek hengerfej vezérmütengely csapágy vonalfúrásához szakembert. Állítólag van valaki aki ebben profi. Dr/Drz. Minden infó jól jön.
Helló. Az lenne a kérdésem, hogy jó még így a vezérlés, hogy a szívó oldalon nem pontosan felfelé áll a nyíl? Szelephézag ellenőrzés céljából szedtem szét mert melegen van egy pici csattogó hangja, de a szívó oldalon az egyik 0.15 másik 0.10 kipufogó. 0. 20 amik elvileg még benne vannak a határban. Lánc csörgest nem tapasztalok és teljesítmény is rendben van.
vagy csak mentem avval a motorral 😉
jó persze, a drz kicsivel könnyebb, de az én nagy seggem alatt kb tökmindegy hogy mennyi a súlya, amúgy az lc4 forgalmi szerint 137 kg.....
igaz 10+ éve volt most már lehet szigorúbbak
jó drága cucc volt, akkoriban 30 ezer feletti volt a hoki órák pl koso meg 6-8 ezrek