Suzuki DR / DRZ

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
2005-ös DRZ400E típusnál lenne kérdésem.
Szerelgetés miatt, viszonylag sokáig le volt kapva a tank a karburátorról. A karbihoz és a blokkhoz sem nyúltam. Hűtővédő és műszeregység felszerelése miatt volt darabokban a gép. Összeszerelé után sajnos kiderült hogy folyik a karbiból az üzemanyag, amit egy gyors karbi kiszereléssel, kis rázogatással, helyre is raktam, visszaszerelés után már nem folyt a nafta. Viszont nyögvenyelős beindítás után meg olyan volt mintha nem lett volna alapjáratom. Ha nem húztam a gázt, akkor rögtön lefulladt. Állítottam a kis fekete alapjárat tekerentyűn, akkor lett alapjáratom és már nem fulladt le gáz nélkül, de valahogy valami nem volt az igazi. Vagy magas volt, vagy alacsony, gázt adva néha meg olyan volt mintha felakadna valami, mert nem esett vissza teljesen a fordulat, megakadt egy magasabb fordulaton, és csak szépen lassan esett le alapjáratra. Azt vettem még észre, hogy a nehézkes indítás után, belemelgedett állapotban akkor zökkenőmentes a start, ha az indítógomb megnyomásával együtt huzok egy kis gázt is.
A sok állás és az üres karbi miatt megkeményedhetett valami a karbiban ami maitt ilyen furcsaságokat csinál? Vagy valami más lehet a ludas?
Előrre is köszi
Van valakinek tapasztalata adattábla pótlásában? Sikerült venni egy DRZ t tábla nélkül(a számok stimmeltek, hetekig nem is vettem észre hogy hiányzik a tábla, index csere miatt matattam a fejidom körül és akkor tűnt fel), a közlekedésfelügyeletnél azt mondták, hogy márkaszervizben tudok kérni másikat, meg is kerestem a legközelebbit, de nagyon nehezükre esik csinálni valamit - majd délután visszaszólnak, 3 napra rá megkérdezem hogy mi a helyzet, még nem jutottak el odáig hogy érdeklődjenek, aztán két nappal később visszahívnak azzal hogy lehet cserélni, de nem tudják hogy mi a pontos menete, csak azt hogy sokáig tart, majd a jövő héten visszahívnak, és így tovább.
Valakinek van személyes tapasztalata a témában? A papírjai rendben vannak, a 2003 as első forgalomba helyezéstől végig leigazolható, amennyire szemre meg tudom mondani nem látszik hogy bármit is csináltak volna akár a váz, akár a motorszámmal, elképzelésem nincs mi történhetett a táblával.
Sziasztok! Találtam pár megmaradt alkatrészt a korábban eladott DRZ400S-emhez. Tourmax MSR-303 hátsó fék felső főfékhenger felújító készlet (új, bontatlan); hátsó lámpa; oldal sztender kapcsoló; első fékcső vezetőgyűrű. Akit érdekel, keressen, biztos meg tudunk egyezni.
Sziasztok!
DRZ-400 karburátort keresek.
Köszi
06 70 301346
Köszönöm a válaszodat. Egyelőre akkor marad venti nélkül, inkább a földutazást szeretem :)
ezt így nem jelenteném ki
felhasználás módjától függ, ha homokbányában téped a gázt órákig mindenképp szükséges
de mintha te földutas csavargásra szeretnéd használni, oda nem sok szükség van, hiszen van tempó ami hűti
Szia! Tudnál egy linket küldeni a hűtővédőhöz, mert én most vettem, direkt beírtam, hogy "s" és nem jó ventivel, most levettem a ventit.
Ini szerinted akkor nem baj, ha nincs venti?
https://www.aliexpress.com/ite...

Cseh raktárból pár nap alatt itt van, se vám, se áfa, mert EU-ból jön.
A Tatai motorbontót hívtad már?? Asszem ott volt egy 400 as bontva!
Sziasztok!
1980-81-es Dr 400-hoz keresek idomokat űlèst ès tankot! De blokk alkatrészek is èrdekelnek! Köszönöm a segítséget!
2005-ös DRZ Oem-Parts??!
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Sziasztok!
2005-ös DRZ400E-re hűtővíz csövet hol lehet beszerezni? A motorból kijövő, induló ágra lenne szükségem.
Köszi
sziasztok! drz elsőféket keresek komplett ha van valakinek ne tartsa magába! előre is köszi!
Bocsi, nem latszik rajta pont a spal felirat, szval ez egy duke2-rol van, de minden modellt ugyan ezzel szereli a ktm.
A haveromnal bp-n rejtozik valahol a gyari drz sm venti, azt nemtudom jelenleg elerhetove tenni, ha esetleg az erdekle, csak valamikor.
En is videken lakom, hajdubiharban. Irok ilyen privat fost.
Nem teljesen értem :D
Van egy bontott venti nálad amit a képen látok? ezt 12 eFt-ért eladnád? Milyen mociról lett bontva? DRZ-ről?
A haverodnál egy másik drz venti van? Vagy ez miért érdekes?
Átvételt hogy tudjuk megoldani? Posta? Én vidéken vagyok...
Köszi
Vegulis fel lehet hekkelni.
Van egy keveset futott bontottam, 12ezerer, uj ara kb egy 20as.
A drz venti haveromnal van.
Na ilyen megoldásra gondoltam :) :

https://thumpertalk.com/forums...

Ilyen spalt vajon hol lehet szerezni? Kb mennyibe kerül?

Egyébként most fog felkerülni egy trail tech striker kit, úgyhogy a hőfokról lesz frankón visszajelzésem ;)
a pc venti szart se ér
ellenben a hegesztőgépekhez vannak elég brutális ventik, de nem sokkal olcsóbb mint a spal
vékonyabbnak a többsége vékonyabb
egy spal nekem is kallódik valahol, mi ledobtuk mert felesleges volt
Megpróbálom előkotorni, a spalt lattam egy dobozba, a drz-t meg nem.
Attol hogy hutovedo kompatibilis nem feltetlen jelenti azt hogy, a venti is az.
Nehanyan rakjak ezeket a pc ventillatorokat is, biztos keskenyebbek, lehet eleg levegot szallitanak. de a franc se kiserletezik vele.
Ha nem túl nagy kérés, akkor légyszi mérd meg őket. Egy két fotó is segítene, hogy pontosan mit is mérsz :)
Köszi
Igen, én is ilyen egyszerű megoldásra. Egyébként most vettem hűtővédőt is a gépre (még nincs felrakva), de még szerencse, hogy csak olyan volt raktáron ami ventilátoros verzióhoz is jó. Azt mondták, hogy a ventilátoros kivitelhez való tökéletes lesz a ventilátor nélküli verzióhoz is. Ebből nem lehet arra kovetkeztetni, hogy az S és SM-re való ventilátor jó lesz az E verzióhoz? S/SM ventit hol lehet nézni? Vagy létezik univerzális venti ami jó lehet?
első körben azt kell tesztelni tényleg kell-e az a ventillátor
pl a motulnak(is) van olyan hűtőfolyadéka ami 130 fok felett forr csak, nyomás alatt még több
utána ha mégis kell, akkor arra kell törekedni hogy úgy felfogatni hogy nem érjen a hűtőhöz a ventillátor
amit vettünk arra csak egy kábelkötegelővel lett felbaszva aztán úgy kikoptatta a hűtőt hogy vagy 5 helyen forrt alig tudtam megjavítani
amúgy meg akku-biztosíték-kapcsoló-ventillátor a legjobb módszer
mi pl a 2t gépről ledobtuk mert igazándiból nem kellett 1-2 alkalommal főzte eddig csak a kávét annyi meg belefér
Szia, én igaz nem drz-re, hanem ktm-re, ugy oldottam meg. Az akkurol hoztam áramot közvetlen, közé tettem egy lengő biztosítékot, sima ket allasu kapcsolo es egy ra valo spal venti.
DrzE verzional mas a huto mint az S/SM verziokba, ha gyarit szeretnel ra nembiztos h elfer, vagy van rogzitesnek helye. van itthon elvileg mind2, gyari drz, illetve ktm altal hasznalt spal, esetleg megmerhetem a dimenzioit.
Köszi a gumis választ ini.

DRZ400E-re hűtőventilátort hogy tudom megoldani a legegyszerűbben? Valami manuális kapcsolóra gondolok meg egy ventilátorra, de kicsit el vagyok veszve.
Előre is köszi