Én a Safety Hungaryn voltam. (akcióban féláron)
Itt főleg a lassú haladásra okítanak. Meglepő dolgokat tanultam 20 év motorozás után!
A Ringen úgy tudom, hogy a pályamotorozáshoz tanulhatsz sokat.
A rendőrök is szerveznek időnként ingyenesen hasonlókat(a Safetyhez hasonlót).
Ha tehetném, minden évben elmennék legalább az egyikre!
Sziasztok!
Gondolkodom egy vezetéstechnikai tréningen, és szeretném a Ti tapasztalataitokat megtudni: hova, kikhez érdemes menni Bp-n, vagy közelében.
Köszi
Teszek egy voksot melléd!
Nyugodtan motorozz olyan stílusban, olyan sebességgel, olyan ruhában, ahogy neked jól esik! Nem kell vizet prédikáló borivókra hallgatnod. Azt úgy is tudod, hogy ha bemérnek, ne aj isten elcsúszol, az a tiéd lesz.
A kamionról meg csak annyit: nem releváns tényező az alákerülési sebesség. Egyedül a kamion súlya számít!
Ja, és majd idővel megtanulod, mik azok a témák, amiket nem szabad a fórumon felhozni.
Így van!
A múltkor én fürdőgatyában ültem rá a dl-re, ami 2 órája volt a napon. Tényleg veszélyes beöltözés nélkül motorra ülni, tudnillik nekem leégett a szőr a seggemről!Rosszabb volt, mint a gyanta lehet...
Teljesen egyszerü a felöltözös téma. Fel kell öltözni mert akkor több esélyed van tulélni, kevesebb sérülést szenvedsz, (persze vonat busz kamion ellen nincs esélyed).
"Bünözni" én is szoktam, mert nincs az az ember aki rá tud venni, hogy 35 fokban felvegyem a kabátom, de ekkor beválallom a rizikót, ha el is csuszok, hogy nem marad bőr rajtam, és higyétek el tudom miröl beszélek, mert már éltem meg a dolgot. De országuton mindig felöltözök.
talán csak annyit fűznék hozzá ezekhez az elméletekhez, hogy a fórumőslakók részéről semmi másról nincs szó, mint hogy féltenek, aggódnak mindenkiért, aki motorra ül.
ismerve, ismeretlenül is!
szeretnék még évek múlva is itt a hozzászólásaitokat olvasni, élményeiteket hallani.
a kétkerekűs életforma az egyik legveszélyesebb műfaj, amit az ember a lehető legváltozatosabban tud megélni, átélni, túlélni.
szóval hidd el, nem kell képleteket állítanod sebesség/védőruházat/megfontoltság tekintetében.
ők nem kioktatni akarnak, csak óvni!
Nem kotozkodeskeppen, de ha atmegy rajtam egy kamion akkor sz.tem mint gyalogos sem kapnek rohogogorcsot, igy majdnem tok mindegy. Bar igaz, hogy mas gyalogosan, es mas lehet 80-al ala kerulni.
Mellesleg nem irtam, hogy nem lehet meghalni 80-nal. Csomoszor nem adtak meg az elsobbseget, legutobb egy jobbrol kikanyarodo 6 meter hosszu kisteherauto + utanfuto, majdnem az utanfutoba szalltam, pedig csak 70-el mentem.
Elsosorba a 160 miatt irtam a 80-at, hogy erzekelheto legyen, hogy en nem egy ezres sportmotoron maszkalok poloba rovidgatyaba 160-al, hanem varosba 60-al, es akkor se rovidgatyaba poloba.
Lenyeg: tok mindegy mivel megyek az utakon, meg lehet halni, ha szabalyosan kozlekedsz, ha nem.
Amúgy hogy s mint a mi kis tesztpilótánk?
Tegnap esett le a lábujjkörme...
Itt főleg a lassú haladásra okítanak. Meglepő dolgokat tanultam 20 év motorozás után!
A Ringen úgy tudom, hogy a pályamotorozáshoz tanulhatsz sokat.
A rendőrök is szerveznek időnként ingyenesen hasonlókat(a Safetyhez hasonlót).
Ha tehetném, minden évben elmennék legalább az egyikre!
Ne feszegessük,Gabi?
Gondolkodom egy vezetéstechnikai tréningen, és szeretném a Ti tapasztalataitokat megtudni: hova, kikhez érdemes menni Bp-n, vagy közelében.
Köszi
SNI Pistike mondja anyukának:
- Anyuci! Kimegyek cseresznyézni.
- Na de Pistike, december van!
- Ja! Tudom! Sapka!
Nyugodtan motorozz olyan stílusban, olyan sebességgel, olyan ruhában, ahogy neked jól esik! Nem kell vizet prédikáló borivókra hallgatnod. Azt úgy is tudod, hogy ha bemérnek, ne aj isten elcsúszol, az a tiéd lesz.
A kamionról meg csak annyit: nem releváns tényező az alákerülési sebesség. Egyedül a kamion súlya számít!
Ja, és majd idővel megtanulod, mik azok a témák, amiket nem szabad a fórumon felhozni.
A múltkor én fürdőgatyában ültem rá a dl-re, ami 2 órája volt a napon. Tényleg veszélyes beöltözés nélkül motorra ülni, tudnillik nekem leégett a szőr a seggemről!Rosszabb volt, mint a gyanta lehet...
Pedig te szebb is, okosabb is...ááá, majd csak kigyógyul!
(Bocs Tomika!
"Bünözni" én is szoktam, mert nincs az az ember aki rá tud venni, hogy 35 fokban felvegyem a kabátom, de ekkor beválallom a rizikót, ha el is csuszok, hogy nem marad bőr rajtam, és higyétek el tudom miröl beszélek, mert már éltem meg a dolgot. De országuton mindig felöltözök.
ismerve, ismeretlenül is!
szeretnék még évek múlva is itt a hozzászólásaitokat olvasni, élményeiteket hallani.
a kétkerekűs életforma az egyik legveszélyesebb műfaj, amit az ember a lehető legváltozatosabban tud megélni, átélni, túlélni.
szóval hidd el, nem kell képleteket állítanod sebesség/védőruházat/megfontoltság tekintetében.
ők nem kioktatni akarnak, csak óvni!
tehát: egyszerűen csak vigyázz magadra!
De méééé egy pasi?
Lenyeg: tok mindegy mivel megyunk az utakon, meg lehet halni, ha szabalyosan kozlekedunk, ha nem.
Meg annyit, hogy a 20 tonnas kamion alatt nem er sokat a protektoros hiper-szuper kabat. Bar nem ertek hozza ezt csak ugy gondolom.
Mellesleg nem irtam, hogy nem lehet meghalni 80-nal. Csomoszor nem adtak meg az elsobbseget, legutobb egy jobbrol kikanyarodo 6 meter hosszu kisteherauto + utanfuto, majdnem az utanfutoba szalltam, pedig csak 70-el mentem.
Elsosorba a 160 miatt irtam a 80-at, hogy erzekelheto legyen, hogy en nem egy ezres sportmotoron maszkalok poloba rovidgatyaba 160-al, hanem varosba 60-al, es akkor se rovidgatyaba poloba.
Lenyeg: tok mindegy mivel megyek az utakon, meg lehet halni, ha szabalyosan kozlekedsz, ha nem.