Sziasztok! Meg tudnátok mondani hogy mennyi a reális ára egy karburátor szinkronnak meg egy szelepállításnak GS500-on? Ha tudtok mondhatnátok pár szervízt főleg Budapest északi részén ahol ezt érdemes megcsináltatni. Előre is Köszi!
bazzz, mond meg XJ-nek hogy lesz újrafényezés, csak nem GS-t, hanem Gixert.
Úgy tudom az összes (legtöbb) sportgépnek 81 cm az ülésmagassága. Persze ha ráülsz akkor süllyed valamennyit. Valószínűleg keményre volt állítva a hátulja, az F4 meg puhább ezért jobban összeül. Sörözzél intenzíven és az RR is jó lesz.
Kicsit kurva magas... valami elbaszottul nagy, lábujjhegyem is alig ér le, 85 talán az ülésmagasság, vagy valami ilyesmi ... a megnézett példányról meg szóban, jó sztori sör mellett :D
190 asszem, nem nehéz, még könnyebbnek is tűnt, beépített kormányteló, puha ülés, meg is lepett... de az a szörnyű csúnya csőr, meg ráadásul még sárga is...hát bazeg, mint egy kurva nagy sárga rigó és ha elé állsz, csak bámul rád, legutóbb ennyire csúnyának a Bocit láttam Persze Ganja azt mondta szép :)
A CBR 600RR miért lett kilőve? Azt mondják az is viszonylag jó közutakra.
Persze a GSXR-ek egyértelműen a legjobb utcai sportgépek. Én 2006-tól felfelé nézem őket, de van egy két 2004-es (pl. narancs-fekete ) ami gondolkodtatóba ejt.
Hány kiló a K2-es? Kicsit robosztusnak tűnnek a régebbi gixerek.
Én aztán végképp nem köpnélek le!
Ronda szegény, más színű a orra, mint a segge, meg olyan kis lehasználtnak tűnik, de viszont minden lényegi alkatrész patent, az összes tárcsa, pöcc, gyönyörű hang. Nem olcsó egyébként, de rá lehet ülni és menni...
viszont utána felültem egy F4I-re és hát az sokkal komolyabb cucc azért.
http://www.kekhold.hu/?page=sz...
Katt ide!
Úgy tudom az összes (legtöbb) sportgépnek 81 cm az ülésmagassága. Persze ha ráülsz akkor süllyed valamennyit. Valószínűleg keményre volt állítva a hátulja, az F4 meg puhább ezért jobban összeül. Sörözzél intenzíven és az RR is jó lesz.
190 asszem, nem nehéz, még könnyebbnek is tűnt, beépített kormányteló, puha ülés, meg is lepett... de az a szörnyű csúnya csőr, meg ráadásul még sárga is...hát bazeg, mint egy kurva nagy sárga rigó és ha elé állsz, csak bámul rád, legutóbb ennyire csúnyának a Bocit láttam
Persze ha RB-től van akkor kisebb a rizikófaktor. (ami egy sportgépnél alapból nagy)
A végén még Krissalból "Gixxeres állat" lesz!
Persze a GSXR-ek egyértelműen a legjobb utcai sportgépek. Én 2006-tól felfelé nézem őket, de van egy két 2004-es (pl. narancs-fekete
Hány kiló a K2-es? Kicsit robosztusnak tűnnek a régebbi gixerek.
Én aztán végképp nem köpnélek le!
viszont utána felültem egy F4I-re és hát az sokkal komolyabb cucc azért.