Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze a deknit leveheted, akkor mondjuk meg is csinálhatod a leeresztő csavart.
Én is erre gondoltam már, hogy be van ragasztva. A leeresztő csavar az alját nem fogja fel? ezért ha azt a 4 vagy 6 csavart kicsavarom és leveszem az egész motor alját akkor gondolom kiömlik az olaj? Vagy máshogy le lehet ereszteni? Olajszűrőnél esetleg?
Nagy eséllyel beragasztották meg megszakadhatott a menet, ne is próbálkozz, vidd el valakihez aki meg tudja oldani ha véletlenül menetgond is van mert ha kitekered és rossz a menet akkor ott állsz olaj nélkül és mehet futón javításra ha csak nem tudod magad megoldani.
Sziasztok! Most vettem egy Gs500-ast és nem bírom kitekerni az olajleeresztő csavarját, mert minden kulcs lefordul róla. Mit javasoltok mit csináljak, hogy lejöjjön? Próbáltam csőkulcsal, krovával, még villással is, csillaggal, de mind lefordul. 17-es lenne a mérete, a 16- os nem megy rá. Hegesszek rá egy vasrudat? Mondjuk ez túl morbid lenne egy 2008-es gs- hez. Ilyennel még nem találkoztam Mit javasoltok?
nem,persze.
de fölösleges a gsbe...
Regéc környékén volt néhány szakasz ahol már sajnáltam a GS-t, de a legrosszabb a tokaji kopasz hegyre felvezető rész oda már endúró kellene.
A motul 5100-as is jaso ma2 besorolású, szerintem nem baj ha valaki azt szereti.
Amerre mi jártunk, arra felé egészen jók. Dunaföldvártól Seregélyesig volt közepesen szar.
hagyd már ezeket a xar minösitéseket,ne ezt szajkózd...
tapasztalat...azt irtam...
jobb az eneos...
és a gsbe jaso ma valo...
tegnap én is voltam arra...
6os uton le délre dunaföldvárig...
zöld hidon át és az 51en vissza pestre...
ma meg somoskő fele csatangoltam...
Szép volt a Balaton felvidék, milyenek az utak?
Nem jobb. Az ENEOS csak JASO MA besorolású, API besorolás nincs is. A MOL viszont JASO MA2 besorolású, illetve API SG.
Na, kihasználva a szép időt, meg volt a mai guriga is: https://goo.gl/maps/TQcTjdJTJWH2
tapasztalatom alapján az eneos jobb...
én 1200ft/l
nemtudom...
Az enyém tekert, kb. 90.000 van most benne.
Szerintem MOL-t tegyél bele. JASO MA2 besorolású, úgyhogy jó minőségű. Motult max. sportgépbe tennék, de amúgy nem értem mi ez a nagy MOTUL hype. Biztos van sok más jó olaj is, max nincs agyonreklámozva.
Még lenne egy olyan kérdésem hogy mennyit megy el egy blokk nagyobb hozzányulás nélkül normál használat melett?Azért kérdezném mert nekem most van benne 73 000 km
nekem pl ez az eneos bevált az svben is...
kedden cseréltem olajat,azota mentem vele 1000kmt...jobb most még,mint a motul volt a 4000.kmtöl....
fölösleges annyiért olajat venni a gsbe...
böven jo bele az eneos v mol is böven...
azoknak 1200-1500ft literje...
nyáron jártam arra én is...
Azért kérdeztem mert haveromnak is gs 500 van és ő ezt szokta tenni bele.Lehet e baja a motornak ha ezt teszem bele illetve csipegetheti e jobban az olajat ha ez van bele téve?????
Bodrogkeresztúron van, Kossuth utca 96 szám. Ez a főút, ami átvezet a városon Tokaj felé. (A kiállítás egyébként ingyenesen látogatható.)
Tiszatardosnál kompoztam, nem kell sokat várni és mindössze 250 Ft-ért átvisz.
Ami furcsa volt hogy a jó idő ellenére alig találkoztam motorossal, viszont egy cseh párossal érdekes módon kétszer is, egyszer Boldogkőváralján, egyszer meg Tokajban.
kúl...ez a bodrogi motormuzeum? hol kompoztál??
Ma kerültem egyet a Zemplénben, remek volt az idő-jobbat nem kívánhattam volna. Ez volt az első hosszabb túrám, jól működött a motor de a hazaút végén már alig bírtam behúzni a kuplungkart. Ezt szokni kell még. Útközben megnéztem a magyar motorok múzeumát is, kicsit elhanyagolt de egy rövid megállót megér.