Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most akkor Boci vagy GSR?
A régi szarod még mindig nagyon jól érzi magát! :-D Júniusban megy egy Albánia-Montenegro körre.
köszi
https://www.instagram.com/screamingoose/

Itt vannak fotók az újról...A gsr jövő héten jön.


Na ez volt az évszázad poénja, rég nevettem ilyen jót. Tudod jól hogy a Kawát nem cserélem le max. egy másik Kawára meg most a Dogo- ra cseréltem le télen. Nem vagyok tisztában csak hamar rákerestem- ennyi.
Széles utat, vigyázz magadra!
Jó legyél, és szobatiszta!
Dobjál képet az új szarjaidról.
Mi van, motordíler lettél, h ennyit váltogatsz???
A fehérrel elütöttek...azt eladtam...aztán vettem egy feketét..de a hykomat változatot (nagyon jó) és egész télen azt reszeltem (állat lett)
2 hete meg eladtam a choppert és jön helyette egy 9 ezret futott Gsr 750...kb ennyi dióhéjban
A nyári GS-találkozó óta nemigen láttalak a fórumon.....
Én????
Maga merre kujtorgott eddig?!
A gsf 750-ről tudunk valami kompromittálót...gondoltam második motornak kell valami kicsit gyorsabb
Azt hittem nagyobb.
Mi történt veled, a jó öreg Kawát GéeSöccáz'-ra cserélted, hogy ennyire tisztában vagy az alkatrészárakkal? Hiába no: ami jó, az jó!
A Gs - re a sima 3190 ft a nagyvasnál- a zajcsillapított meg 3690- valóban egetrengető különbség...
A jól kent lánc is rezeg. Anno mikor sima első fogaskerék került a gépre én az első 500 méteren észre vettem rögtön hogy jobban darál mint a gyári gumi betétes. Szerencsére a JT azóta már gyárt gumi betétes fogaskereket, szerintem minden nagyobb motoron ilyen lehet gyárilag, de lehet tévedek..
50 lóerőig bőven jó a patentszemes lánc...
Ha már megvetted, nyugodtan felteheted, a szerepe csak annyi hogy kicsit halkabban fut vele a lánc. voltak olyan motorjaim, amiken gyyárilag ilyen volt, aztán lánccserénél sima lánckerékre cserélve tényleg egy kicsit hangosabb lett, de ami egy simán járó vízhűtéses 4 hengeresnél hallatszik, az a Gs zörgős csühögős léghűtéses blokkja mellett aligha hallatszik majd, szóval gyakorlati haszna nálad nem lesz, de ártani nem fog. A betét inkább műanyag mint gumi, kemény, hozzá is ér a lánc, ki is koptatja de ennyi, ezen kívül nincs vele semmi. Ilyesmi lesz egy idő után mint ez itt a képen, ez is betétes, csak ezen teljesen körbe megy a betét, lényegen nem változtat.
kibír annyit mint a lánckerék, gondolom nem olyan anyag mint a gumibelső
vannak nagyon kopásálló gumik amik nem is igazán gumik
Mostanaban divat lett, hondasoknal.
Nem, ez az amit Ini ír, a gyári ilyen, de igazából szerintem felesleges, igen ritkán kellett bárkinek is ilyen no meg jóval drágább.
Épp csak hozzáér, vele együtt forog. Annyit ki kell bírnia, mint a lánckeréknek - viszont kevésbé csörömpöl a lánc. Nem butaság, de nem is létszükséglet a GS-en. (Nekem nincs ilyen, de még a láncot nem hallottam csörömpölni - előtte a kis 125-ös csopperét viszont igen).
Az (acél) lánc nem koptatja el pillanatok alatt a gumit? Még a lánckerék is elkopik nemhogy a gumi.
igazándiból inkább hangtompító mint rezgéscsillapító az a gumi, halkabban fordul át a fogaskeréken
bár ha úgy vezzük a rezgés ad hangot
nekem hasonó a gyári fogaskerék az lc4-en csak ott körbeér a gumi
Vicces egy lánckerék, én még nem láttam ilyet, de ez nem jelent semmit. Elsőre azt mondanám (ha nem érkezik valami leírás hozzá), hogy próbáld meg így is, úgy is. Az a gumi(?) feltét ne érjen neki semminek és a biztosító gyűrűt is könnyen lehessen szerelni. Szerintem a gép mellett üldögélve (szerelés közben) ezt 3 pillanat alatt el tudod majd döneni.
A rezgés csillapitást azért nem értem, mert jól kent lánc egy jó lánckeréken nem rezeg. A kopottról most ne beszéljünk. Rendszeresen kell kenni (olajozni!) a láncot és akkor sok 10000km-ig jó lesz. Ennyi. Én nem misztifikálnám túl ezt a kérdést.