"Érdekes gépek ezek a muscle bike-ok. A teljesítmény már egész alul jelentkezik (1500 f/p) és folyamatosan jelen van. A motor karakterisztikája kifejezetten utcai körülményekre van hangolva. Ez azt jelenti, hogy a motor szinte állandóan nyomatékcsúcson vagy legalább is a közelében dolgozik. Magyarra fordítva azt az érzést képzeld el, mintha a GSXR-eddel folyamatosan 10,000-es fordulaton közlekednél. Ilyenkor ugye elég egy kis mozdulat a gázon és robbanás."
"A motor és a befecskendezés valami álom. Nem tudtam olyan helyzetbe hozni, hogy erőlködjön."
"Aki szereti a feltünést, a nagy méreteket és nem utolsó sorban az eszméletlen nyomatékot, dinamizmust (miközben utálja az üveghangot) igen elégedett lesz vele."
"A gyorsulás egy rendes parasztlengőshöz fogható. Ha egyszer nekiindul, nem állítja meg semmi. Nem kell visító 5000-es fordulatszámról startoni, mint egy GSXR-en. A piros vonal sem tizenegyezer felett húzódik, 9000-nél érkezünk a tiltott zónába, de felesleges eddig hajszolni a motort. Az igazi fless 3 és 7 ezer között érkezik, és mivel 6 sebességes (nem úgy, mint a Bandita kistesó 5 fokozata - vicc, hogy 1200 cm3 már kicsi), így hatszor élvezhető ez a fordulatszám tartomány egy piroslámpától elindulva. Azaz hatszor húzódik fültől fülig a szánk, míg a blokk egészen 200 km/h-ig nyomatékcsúcson tartható."
"Eszméletlen erőtartalék áll folyamatosan a rendelkezésedre bármilyen fokozatban. A jóval kisebb és könyebb Bandit nem képes a nyomában maradni. Szemmel látható, hogy nem bírja szuflával pedig az se puding."
"Rekordméretű izomzattal rendelkezik a Suzuki, melynek célja, hogy nyomatékában és lökettérfogatában már-már túlzásnak minősülő motorjával felforgassa a max-nakedek kategóriájának világát. Hatalmas és harsány motor, melyet teljes gázzal kell élvezni."
"Az egészben az a legszebb, hogy a villán levő hidraulikus teleszkópok minden beállítást lehetővé tesznek, melyeket az igazi versenymotoroknál is beállíthatunk."
"A széles és magasabban álló kormánnyal a GSX könnyen irányítható, súlyának ellentmondó fürgeséggel veszi a kanyarokat."
Statisztika
Egy kérdésem lenne ezzel kapcs,honnan szedted ezt a listát?
Tesom érdeklödik utánna.
Köcce
Azért mégis csak csupaszon a legszebb!
Ezt én sem tudom...
Tévedni emberi dolog...
Azért a GSR is jó gép, csak...
Csak azt nem értem,hogy a bigbandit után miért egy feleakkora gsr-t vettél?
én el nem tudnám képzeni,hogy kisebb motor jöjön ezután!
Csak hát a garázsomba mégis csak Suzukit tudok elképzelni!
A B King meg majd csak megszépül, néhány ráncfelvarrás után...
Valószínűleg a B King veszi át a szerepét.
Na de ez már mindegy. Nekem már van egy!
"Érdekes gépek ezek a muscle bike-ok. A teljesítmény már egész alul jelentkezik (1500 f/p) és folyamatosan jelen van. A motor karakterisztikája kifejezetten utcai körülményekre van hangolva. Ez azt jelenti, hogy a motor szinte állandóan nyomatékcsúcson vagy legalább is a közelében dolgozik. Magyarra fordítva azt az érzést képzeld el, mintha a GSXR-eddel folyamatosan 10,000-es fordulaton közlekednél. Ilyenkor ugye elég egy kis mozdulat a gázon és robbanás."
"A motor és a befecskendezés valami álom. Nem tudtam olyan helyzetbe hozni, hogy erőlködjön."
"Aki szereti a feltünést, a nagy méreteket és nem utolsó sorban az eszméletlen nyomatékot, dinamizmust (miközben utálja az üveghangot) igen elégedett lesz vele."
"A gyorsulás egy rendes parasztlengőshöz fogható. Ha egyszer nekiindul, nem állítja meg semmi. Nem kell visító 5000-es fordulatszámról startoni, mint egy GSXR-en. A piros vonal sem tizenegyezer felett húzódik, 9000-nél érkezünk a tiltott zónába, de felesleges eddig hajszolni a motort. Az igazi fless 3 és 7 ezer között érkezik, és mivel 6 sebességes (nem úgy, mint a Bandita kistesó 5 fokozata - vicc, hogy 1200 cm3 már kicsi), így hatszor élvezhető ez a fordulatszám tartomány egy piroslámpától elindulva. Azaz hatszor húzódik fültől fülig a szánk, míg a blokk egészen 200 km/h-ig nyomatékcsúcson tartható."
"Eszméletlen erőtartalék áll folyamatosan a rendelkezésedre bármilyen fokozatban. A jóval kisebb és könyebb Bandit nem képes a nyomában maradni. Szemmel látható, hogy nem bírja szuflával pedig az se puding."
"Rekordméretű izomzattal rendelkezik a Suzuki, melynek célja, hogy nyomatékában és lökettérfogatában már-már túlzásnak minősülő motorjával felforgassa a max-nakedek kategóriájának világát. Hatalmas és harsány motor, melyet teljes gázzal kell élvezni."
"Az egészben az a legszebb, hogy a villán levő hidraulikus teleszkópok minden beállítást lehetővé tesznek, melyeket az igazi versenymotoroknál is beállíthatunk."
"A széles és magasabban álló kormánnyal a GSX könnyen irányítható, súlyának ellentmondó fürgeséggel veszi a kanyarokat."