Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2006-os motoreladási statisztika a naked kategóriában, az Egyesült Királyságban:
Idom nélküli :
1 Yamaha YBR 125 1708 db
2 Honda CG 125 1288 db
3 Suzuki GSF 650 Bandit 817 db
4 Suzuki GSR 600 737 db
5 Suzuki GSX 1400 688 db

Az 5. hellyel jó néhány agyonreklámozott nakedet lenyomtunk!
Tudnak ezek valamit odaát!
Mondjuk a GSR is magáért beszél!
ehh jóvan több forumon nyomjuk..olvastam a Kareszét is persze..de annyit fárasztottam már ...IRC-n...ha gyártja még...csak beszereléshez kell szerelő aki megérti és beszereli ...
Ironed, vazze, a bandit.hu-n nyomjál Karesznak Pü-t, ő szériában gyártja. Nem tom mennyi az ára. De olyat is tud- gondolom töredék áon, h csak 1 led, és az jelzi, ha 5-ben vagy.
Szevasz Jana!
Kösz az infót, meg fogom nézni!
Jó volt a 15.-ei gurulás!

16.-án meg a Fertő tóhoz motoroztunk a párommal, úgyhogy ma pihi...
sziasztok. István motor-line XIX.corvin krt. bukócső.
Na ja.
Az újabb vigasztaló tény, hogy rettenetesen alul terhelt a Big Bandit! Ezt a kevésbé combos gépek tulajdonosai jócskán irigylik tőled és szívesen odaadnák a 6. fokozatukat egy kis Banditos élményért!
Az 1,4-es GSX-ben 6 sebesség van, mi mégis néha a 7.-et kerestük...
Erről ennyit.
főleg 6. ban....
Azért ne szomorkodj!
A karbis Big Bandit fokozat kijelző nélkül is nagyon jó gép!
ehh..köszi....
Üdv Ironed!
Ha csak nem az új vizes, injektoros Banditod van akkor attól tartok, hogy nincs.
A GIPRO működésének ugyanis alapfeltétele a komputer.
Az meg a karbis Banditokon nincs. Sajna.
Szevasz Jana!
Rendben ott leszek!
Na, de hol a tökömbe van Éeden a Jet kút?
mármint a fokozatkijelzés érdekelne csak...
üdv, esetleg nagybandira nincs ilyen ketyere? hm?
sziasztok. István ha gondolod 15-én 8-30-kor Érd jetkút. 10-kor Dunaújváros meki a többit ott megbeszéljük.
Üdv Tuci!
Én, ahogy már írtam is Tihany felé mennék, de szívesen elkanyarodok Dunaújváros felé.
Nektek aztán, nem jó a tihanyi irány?
Sziasztok! 15.-e Dunaújváros Mc"Donalds 10-óra.Találkozó-a többit majd ott megbeszéljük!
Szevasztok!
Ma én is beszereltem a GIPRO-t.
Ki is próbáltam.
Érezhetenően jobban gyorsul a verda! Pedig eddig sem volt valami karcsú a gyorsulás. A sebességfokozatokat is szépen mutatja.
Szóval vaddisznó a gép!

A GIPRO leírásából:
A Suzuki EFI motorkerékpárok minden sebességfokozatban különböző gyújtásidőzítéseket használnak a zajterhelésre és károsanyag-kibocsátás vonatkozó helyi szabályozáshoz való alkalmazkodás érdekében. Ennek eredményeként alacsonyabb sebességfokozatokban a gyújtásidőzítés korlátozva van.
Az aktivált TRE segítségével mind a fojtószelep reakciója, mind a gyorsulás javul az 1-4 sebességfokozatban.
Én is elsősorban a sebesség fokozat kijelzés miatt vettem.
Na de ha mellette még egy kis tuningot is tud, az már csak hab a tortán!
Hétvégén szerelés...
No! Tegnap kipróbáltam menet közben is, de hatalmas változásokat nem vettem észre. Elvileg nem köhöghet, ha csak 1-2-ben araszolsz. Hát tegnap nem nagyon araszoltam, de nem is köhögött. A végsebesség tiltás feloldását szerintem a büdös életben nem fogom kipróbálni! De mintha 1-2-ben kicsit gonoszabb lenne a motor. Ha nem figyelek oda, már ott is a fekete gumicsík az aszfalton.
Viszont az, hogy kiírja a fokozatot, qrva jó! Nem akarom már 7-be kapcsolni, és nem húzogatom fölöslegesen a kuplungot.

Üdv:
SzobCsab
Szevasz!
Köszönöm szépen az infót, nagyon tetszik a dolog, innentől kezdve csupáncsak píz kérdése.
A kiállításon ContiRoadAttack gumigarnitúrára vertem el a lét, ez már sajna nem fért bele.
Imre
Garatula!
Jól sikerült a szerelés!
Én a fordulatszámmérő alá terveztem, de a te ötleted most gondolkodóba ejtett.
A hétvégén majd kitalálom.
Kerékpár kilóméteróra-tartó műanyag bilincsre ragasztottam.
Szeva!
És mivel rögzítetted a kormányhoz, vagy van vele v.mi rögzítőcucc.
ehun-e!
Szevasztok!
Én is nézegettem és szimpatikus is a dolog, de elég nagynak láttam a kijelzőt(ami ugyebár az elektronikát is magában foglalja).
Ha nem lenne nagy kérés tegyetek már egy képet fel arról, hova szereltétek és hogy néz ki.

Köszi: Molnár Imre