. Ezeknek a gépeknek 5000 vagy 15000 km nem nagyon kottyan meg
. Egy kevesebb kilóméteres gépről gondolhatja az ember, hogy kisebb eséllyel volt meggyilkolva, de a "tim tim ti ti tim ti ti ti tim ti tim" elv alapján ez sem biztos. Érdemes kicsit megsimogatni a hátsó kerék sátvédőjét belülről. Ha szoktak burn out-ot nyomni a géppel, akkor ott találsz egy rakat gumit. Bár nem hiszem, hogy egy ekkora jószágnak különösebben ártana egy füstölés, de a leszabályzást tuti nem csippantja.
. Érdemes betenni mondjuk egy rajzszeget a hátsó űlésbe (bőrfotelbe)
, nehogy elaludjon.
, de ez a gmik cseréjével könnyedén orvosolható
. Hátra 180/55, előre 130/60, és a gép máris szinte magától megy be a kanyarba.
). Nem sok jót olvastam a kanyarodási mutatókról a gsx esetében, bár nem hiszem, hogy nem lehet rendesen megborítani, nem sokkal nehezebb (pár kiló) mint a bandit és azt is lehet dönteni rendesen. Nagyon impozáns a hatalmas blokk és persze a hozzá társuló teljesítmény mutatók is. Szóval teccik a gép. Más részről azt mondják az okosok nem is illik nekem egy kismotor(elég nagydarab lévén). Bnőm azt mondja úgy nézek ki rajta, mint majom a köszörűn.
. Akár városban is kiélhető
(de akkor lesz az úton a fehér vonal mellett egy fekete is
)
Neked melyik tetszik?
Mellesleg isteni a kaja!
Már alíg várom.
Jóccakát.