Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ugyanez a meglátásom.
Egyébként nekem meggyőződésem, hogy az 1.4 olaja nem a 10W-40, hanem a 10W-50.
Szia Gergő! Amit én észrevettem,hogy egy kicsivel hangosabb zajok jöttek a blokk felől,de a motor ugyan olyan szépen,és finoman reagált mindenre.
Küldök egy képet róla,én Gracz-ban vettem a Louis-ban(24,95 euro)volt az ára.most néztem meg az akcióikat ugyanaz az óra most(14,95)de ez azt hiszemcsak pár hétig tart.Van Budap-en egy magyar Louis a szentendrei 4 ben ott a katalógus ár +12% vagyis kb-7000 ft.Ha valakit érdekel tavasszal,ki kellene menni mocikkal.Ez esetleg annak nem éri meg aki az ország keleti felében lakik.Én Tolna megyei (Szekszárdi)vagyok.Ide 350 km Gracz.700 km kényelmesen belefér,és még olcsón be is lehet vásárolni(pl:olajcseréhez stb.)
Hali...lenne egy kérdésem....Tudom, hogy marha nagy a blokkja az 1.4-nek...de nyáron ha sokat mész vele lassan akkor nem válik nyúlóssá....
Biztosan lehet egy kicsit érezni, hogy melege van....!?
Kösz az infókat. Jók ezek az olajhőmérséklet adatok. Hihetetlen, hogy egy lég-olaj hűtéses blokknak ilyen tökéletes hőháztartása legyen. Gondoltam én, hogy nálam egyszerűen nem érte el az olajhőmérséklet azt a határt, ahol bekapcsol a venti, de most megerősítettél. Mondj már légyszi még valamit az olajhőmérődről! Érdekelne, kell nekem is egy.
Heló Boti ! Az olajhűtö ventillátora 1-szer bekapcsolt nyáron amikor bicajos gyerekeket kisértünk városon belül 1-esben kb 30 percen át 30 fokos hőségben.de ekkor az olaj hőfoka óra szerint már átlépte a 100 fokot(Louisos óra).autópálya tempónál(140-160km/h szintén nyáron 80 fokot mért.a lánc még nem teljesen kész ezt a szezont talán kibírja(néhány gumigyűrűről hajszál vékony darabok válnak le. A második gumi garnitúrát koptatom. a gyári hátsó 11500-at birt az elsö 16500-at.most hátul continental contiforcemax van elöl michelin pilot sport ezek szerintem jobbak mint a gyári.
Hát nagyon alaphangon minimum 40 rugó....nyí.ván nekem már van lánckereked....a lánc az elég húzós.....
Szeva Tuci!
Te hogy állsz ezzel az olajhűtő ventilátor bekapcsol-e vagy sem kérdéssel?
Most lett aktuális a lánccseréd? A gumijaid, hogy bírják?
Heló Gergö. A lánccal kapcs.érdeklődöm,:esetleg tudsz segíteni mennyibe kerül? de csak lánc kellene !
Amikor újat üzemelünk be akkor egy ideig járatni kell...:)akkkor észre lehet venni...de ehhez sokat kell járatni..:)amúgy tényleg elnyűhetetlen...hála az égnek
A gumi.lánc,lánckerék viszont annál gyorsabban kopik.. de ez ezzel jár...:)
Szerintem is egy nagyon eltalált, alulterhelt, szétnyűhetetlen blokk. Nagyon finom járással és tökéletes gázreakcióval. Ti hallottátok már bekapcsolni az olajhűtő ventillátorát? O.k. élég halk, de mégis. Én még nem. És egy másik 1.4-es haver sem.
Hali..keresek olyan embert akinek magas kilóméterszámú 1.4-ese van...csak, hogy mi az ami 50-60-ezer után kezdi megadni magát...de szerintem nemsok minden mert egy ekkora blokkot nem könnyű szétküldeni..
Előtte azért kinyírtunk egy-két rigát meg verhovinát...ja meg volt előtte egy babetta...:)na hát az csodás volt....a Schwalbenak örültem utána mint majom a farkának...:)
az egynégy meg maga az álom......De a Yamaha XJ 550 nagyon sokat segített megalapozni a motorostudásom egy részét.....
ETZ 251; GSX-R 750 WR (94-es); 1.4
Kawa-Gpz-550-ről. Igaz 20 éves volt szegény,de az ETZ-250 nél{ amit 1985-ben vettem} annál jobb volt!
Sziasztok! Nekem K4-esem van 18000km-t mentem vele,nagyon meg vagyok elégedve a géppel.Szivesen cserélek véleményt ezzel a tipussal kapcsolatban.
Én egy Yamaha XJ 550-ről ültem át....előtte meg Mz illetve Honda MBX 80....meg persze OJ Sámson......
Kérdés:
-Ti miről ültetek át 1.4-re?
Ja..nem vészes meg szerintem egész jól véd a kórokozók ellen.... Szívem szerint még a kipuf köré tennék valami vékony keretet...ami oldalról nem látszik annyira...de azért csúszásnál védi a dobot....
Hát ennyiért tényleg nem vészes!
Hello Danny....A bukócső 28.000.- forint...ha megnézed az enyémet akkor meglátod, hogy három ponton illeszkedik a vázhoz ill. a blokkhoz...és előlről sem néz ki rosszul...Szerintem szép és hasznos...a bukógomba inkább legyen a sportmotorok sajátosságainak egyike...De az sem rossz..a lényeg az, hogy valamivel csökkentsük az esélyét a rongálódásnak ill.az esésnek:)
Boti, azt azért ne felejtsd el, hogy ott figyel még az a csavar is a bilincsen kívül, szóval biztos hogy elég masszív.
A tervezésekor valószínűleg figyelembe vették a motor súlyát, szóval gondolom ér valamit.
Az viszont tény, hogy egy bukócsővel nem ér fel...
Ja, ez a legdrágább bukógombánk: 38.304 Ft
Tényleg Gergő, egy pár bukócső mennyibe kerül ezekre a motorokra?
Kösz.
Ötletes és igényes darab, de nekem valahogy gyengének tűnik és az a bilincsel ráhúzni a vázra....nem tudom....szerintem tuti elfordulna bukcsesznél, hacsak az nem álló helyzetben történik.
Egyébként mennyibe kerülnek ezek, illetve a bukócsövek?
A bukócsövekben az nem tetszik, hogy a gyujtásoldalon, ahol keskenyebb a blokk, ugyanakkora mint a generátor oldalon és fölöslegesen, nagyon széles. O.K., hogy így szimmetrikus, de akkor is.
Olaj: Én per pillanat Motul 5100-at használok. Ez félszintetikus, de ugyanaz a teljesítményszintje mint a 300V-nek, csak az tök fölösleges az 1.4 fordulatszámtartományához. Most 10W-40 van benne, de következőre 10W-50-et teszek bele. Annak nagyobb a viszkozitása magas hőmérsékleten.
Boti, ilyen:


Szerintem nem érdemes bukógombát felrakni...csak hátulra...inkább bukócső....ha a gomba a csúszár folyamán beleakad egy kátyúba akkor leszakad és utána nem véd...vagy szerencsétlenebb esetben a vázat elé faszán ki tudja hajlítani...szóval inkább bukócső....