Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 32900-26E30 cikkszám alapján azt mondanám hogy meg kéne próbálni egy 32900-26E00 cikkszámúval. Szerintem jó lesz a célra, ez egy 600as bandit cikkszáma ráadásul.
https://goo.gl/KZ1wfN
Ez a legolcsóbb Ebayen, meg ami nincs szét oxidálva, Franciaországból. A csatit azért ellenőrizném hogy stimmel-e a tiéddel, mert volt más fajta csati a suzukinál. Felelősséget azért nem vállalok hogy biztosan tuti jó lesz tiltás szempontjából, kicsit lutri ez azért.
Köszi szépen ! Én is arra a következtetésre jutottam ,hogy innentől az az irány a jó ha keresek egy olyan GSF 750 amin már a tiltás ki van iktatva .
elméletileg Bandita750 fórumtárs gépe ilyen . Meg kell nézni a vezérlő cikkszámát ha más mint az enyém akkor be kell azonosítani és ahogy írtad próbálni .
Ha ugyanaz akkor le kell vennem a tankot és végignézni nincs-e hozzácsatizva a vezérlő kábelhez valami más ami tilt . Tegnap már nézegettem a neten
és találtam olyan vezérlőt ami a fő cikkszámában típusában ugyanaz mint az enyém egy szám nem stimmel ami lehet a különbség a kettő között .
Ez egy GSX-R 600 vezérlője az enyém nig 082 ezé nig104 ennyi a különbség .
Esetleg ha valaki megnézné milyen vezérlő van GSX750 F ben olyan 1996 évjáratban és feltenne egy képet ,hogy a csatik (nagyjából) egyeznek-e megköszönném !
Az enyém : 32900-26E30
12V NIG082
Denso Japán
Ennyi van rajta .
Üdv
Annyira mélyre azért nem süllyedtem elektronika hákolásba, mikor az RF-et csináltam. Nálad kicsit más a helyzet, nem is biztos hogy létezett olyan változat ami nem volt fojtott.
Az RF-nél amikor csináltam akkor karburátort, vezérműtengelyt, jeladót, gyújtásmodult kellett cserélni, mert létezett fojtás mentes változat, csak ebay legózni kellett.

K. István leírta az egészet mi hol mennyi, mivel jár

Legelőször én is azt javaslom hogy a gyújtásmodul cikkszámát nézd meg, mert sorszám végéből kiderülhet valami hasznos is
Ha nincs más meg lehetne próbálni szerintem valami bandit vagy boci 600as vagy 1200-es elektronikával, bociból volt 750es ráadásul. Főleg ha a csatlakozók stimmelnek. Bandit, boci cikszámokat lehet találni katalógusban, ebayen viszonylag értelmes áron vannak fenn elektronikák.

Sajnos semmi infó nincs hogy egyes elektronikák mit tudnak, mit lehet bennük átállítani. A gyárból többféle változat jön ki, de kb 1-1 forrasztás különbséggel. Nagyrészt ugyanaz lehetett a bennük futó szoftver, de így voltak jelölve egyes opciók. Más előgyújtás, tiltások stb

Guglizás szerint azért még más módon is fojthattak a japánoknál. Volt a "rózsaszín vezeték", pár suzukinál így érzékeli a sebességfokozatokat a gyújtásmodul. Nem tudom hogy van-e köze a végsebességhez nálad. A másik perverz megoldás az egy érzékelő a sebességmérő órában, ahol a 180km/h-t érzékelte egy optikai jeladóval. De ennek meg nincs köze a 9000 rpmhez.
Köszi , alakul ez !
"The Bandit 750 was a Japan only model that used parts from both the 600 and 1200 models; the front frame cradle was identical to the 600, the rear subframe was identical to the 1200 with bolt on pillion footpeg handers, the clocks were 1200 items with a higher red-line on the rev counter of 12,000rpm (vs 10,000 for the 1200), including a fuel gauge which was absent from the 600 models of the time. The running gear and suspension were also the same as the 600. The engine, although visually identical to the 600, had a capacity of 748 cc, The carburettors were similar to the 600 apart from jetting, whereas the exhaust was identical to the 1200. The 750 came with a 6 speed gearbox like the 600 - as opposed to the 5 speed on the 1200. Power was a claimed 85 bhp (63 kW). All machines were restricted to 180 km/h (110 mph) to comply with Japanese regulations, but are easily de-restricted to a true maximum speed of 220 km/h (140 mph).
Unlike bandits sold overseas, the 750 never featured the Bandit logo on the rear fairings - instead it was labelled "GSF 750" with a smaller script reading "DOHC 16Valve". "

Ezt a mondatot, hogy könnyen kinyitható a fojtás itt is meg van:
"All machines were restricted to 180 km/h (110 mph) to comply with Japanese regulations, but are easily de-restricted to a true maximum speed of 220 km/h (140 mph)."

Itt viszont már több az infó:
https://motosvit.com/Suzuki%20...

"Все, включая дополнительное оборудование, можно заказать по европейским каталогам, а единственное отличие японской версии с ограничителем - это шкала спидометра, отградуированная до 180 км/час и небольшая перемычка в блоке управления зажиганием, не позволяющая превышать означенный скоростной лимит."

Angol gyors forditás:
"All, including additional equipment, can be ordered by European catalogs, and the only difference between the Japanese version and the limiter is the speedometer scale, calibrated to 180 km / h and a small jumper in the ignition control unit that does not allow exceeding the indicated speed limit."

magyar:
"Mindent, beleértve a tartozékokat, amelyek elérhetők az Európai katalógusok és az egyetlen különbség a japán verzió megállj - ez a skála a sebességmérő, kalibrálva 180 km / h, és egy kis hídon a gyújtás vezérlő egység, amely nem teszi lehetővé több, mint a megjelölt sebességhatárt."

Vagyis az gyújtás vezérlőben van egy "jumper" vagy átkötés ami 180-at biztosítja.

Azt javaslom, hogy suzuki RF forumban írj privátba FOXX- nak. Ö bontott már szét, javított ilyen modult, van némi rálátása hogy hol lehet ez.

https://www.sportmotor.hu/foru...
Igazából nem is a vég sebesség miatt gondoltam az átalakításra hanem az alacsonyabb fokozatokban előzéskor jönne jól ha nem állna meg 9000-nél .
Ahogy írtam már ezt találtam jó pár oldalon
,,Minden motor állt sebességhatároló 180 km / h (hogy megfeleljen a japán törvények), de könnyen eltávolítható, majd a motor is gyorsul 220 km / h. A doboz 6 sebesség. Motorkerékpár az orosz piacon meglehetősen ritka látogató, mert a rövid gyártási Japánban.,,
Gondoltam ha nem túl bonyolult mért is ne . Annyit azért megér ha lemegyek Boglárra ( nincs messze ) és alvázszám alapján kiderítik mit kell változtatni ha megvan el tudom dönteni megéri ez nekem . Mondjuk azt nem értem mért nem tudta felírni az alvázszámot telcsin ,no de mindegy, amúgy is van dolgom Lengyeltótiban onnan már csak pár km Boglár elmegyek és meglátjuk .Abba persze nem megyek bele ha horror lenne az átalakítás mert annyit nem ér és így a motor élettartama,, 1000 év + egy nap,, akkor használom így tovább és kész .
Még egyszer köszönöm a segítségedet legalább kezd fogalmam lenni a motor felépítéséről és buktatóiról . Raktam már pár motorfűrészt össze kosárból és mindegyik tökéletesen
működött ,de ott azért mindenből egy van és nem bonyolult, hozzáférhető, könnyen szerelhető . Négy hengernél láthatóan kicsit más a helyzet főleg ha többféle alkatrész és variáció lehetséges .
http://forums.banditalley.net/...

"Itt még hozzátesznek pár okosságot. Az "eredeti" gsxr 750 erőforrás 106-120 lovas volt. Az abból épített tehenek 86 lovasak, a tied meg 77 lovas. Ès olvashatod, hogy 9000-nél van a legnagyobb teljesítménye, ezért nem forog tovább, de ezt nem az elektronika fogja, hanem a kisebb porlasztó, és akár még tompa-buta vezértengelyek, alacsonyabb kompresszióviszony (más hengerfej)...

The 750 Bandit was a Japanese market only bike. They do show up in other countries where gray imports are allowed - like the UK, Oz, etc.

The only specs I could find on the B7.5 are for the '96 model. I doubt there were any changes for follow-on years though. The power specs for the '96 Bandit 750 are 77 hp (57 kW) @ 9,000 rpm & 6.5 kg-m @ 7,000 rpm.

FWIW - the '96 B6 puts out 77 hp (57 kW) @ 10,500 rpm & 54 Nm @ 9,500 rpm.

The 85-91 GSX-R750's put out 106-120 hp @ 10,500-11,000 and 64-68 Nm @ 6000-7000 RPM depending on model & year.

The '98 GSX750 Inazuma (same engine family as the Bandit) put out 86 hp (63 kW)/ 9,500 rpm and 67.1 Nm/ 8,500.

The '98 GSX750F Katana (again, same engine family) put out 92 hp (67.2 kW) @ 10,500 rpm and 64.70 Nm (6.6 kg-m) @ 9,500 rpm.

(Specs courtesy of http://www.suzukicycles.org/index.html )

Differences between your Bandit motor and the early GSX-R would be cams, lower compression & smaller carbs. The early GSXR 750's came in two versions, long and short stroke. The Bandit, Katana & Inazuma are based on the long stroke version. The most powerful of the first generation GSX-R750s, the 120 hp limited production 89-90 GSX-R750R (Double-R) was also a long stroke motor."

Èn biztos nem kínlódnék vele. Az ilyen fojtás pont a tartósság záloga. Ha nem elég a 180km/h, akkor kell venni egy 1200-est. :-))
A suzuki kereskedésben sem igen van semmi olyan doksi amiben le lenne írva, hogy mit kell kicserélni ahhoz, hogy 86 vagy 120 lovas legyen. A keresöprogram a vázszám alapján kidobálja a BEÈPÍTETT alkatrészeket, ennyi. Ha azt mondanád, hogy akkor legyen belepakolva a tehén 86 lovas konfigurációja, senki nem fogja megmondani, hogy mit kell ahhoz le - és kicserélni. Aztán nyilván nem gyári új alkatrészeket akarsz majd vásárolni...jön a bontott cucc amik 10-25 éves forrásból vannak, és nem a motordban lévö alkatrészekkel vannak összekopva, mondjuk egy vez tengely csere esetén. Még a mikuni-mikuni porlasztók között is vannak szopatós eltérések pl. hogyan van a gáz vagy szívatóbovden, vagy a levegőszűrővel a csatlakozás, hova szellőzik a membrántér, és neked meg KEhin van rajta...doksi nélkül millió buktató, és 100 ezres tételekig is elfajulhat a dolog, és akkor még kéne valaki aki össze is lövi ezt az öszvért...és lehet nem a full-gas a befutó ebben.
Mondjuk, ha kell 4 db szívócsonk, bontottan kb 5000/ db, egy porlasztósor 20-40 ezer és akkor még lehet egy 20-25 ezret elkölthetsz egy javítószettre, hogy nem csöpögjön, lehet gázbovdent, légszőrű ház csonkot is cserélni kell... vez tengelyek 10-30 ezer a pár minimum, és hozzácsapva a szerelési díjat a lyukra-futásokat ...érdekes lehet!

Múlt évben pakoltam össze a második 1100 gsxr-t. Benéztem a blokkot. A régebbi 89-90-es változat volt. Már oda volt készítve a 40 mm-es porlasztósor a hozzá passzoló lépcsőházzal, membrántér levegőztetéssel, aztán nem akart belemenni a 36 mm-es stucniba a 40 mm-es...pakolhattam össze egy 36-os sort, másik légszüröház, stb...Csak azért nem jöttem zavarva, mert mostanra kb egy tucat porlasztom van 36-38-40 mm-es méretben gixerhez, bandithoz, gsx 1100-hez...meg a megfelelő doksi infó az elmúlt 3-4 évben szorgalmasan összeolvasgatva...

Jó még azt is tudni, hogy a suzuki simán hoz neked gyári alkatrészt japánból, és ha nem jó akkor is megtarthatod, mert a pénzt azt nem adják vissza. Legalább is az egyik srác tavaly vett az öreg motorjához szívócsonkot a légszőrű oldalra, de rossz a cikkszám suzuki alkatrész katalógusban, és a gsx750-hez hoztak neki egy gsx1100-sét. Pingvinezés volt, visszavétel nem..., mert hogy ez valami egyedi rendelés...meg gondolom a kutyának nem kéne az elkövetkező 10 évben, mivel van abból vagy 3 az országban.
No igen azért nehéz ezzel dűlőre jutni mert nincs hozzá dokumentáció .
Egyszerű lenne az élet ha lenne egy pontos szerviz manuál ahol kitérnének rá
hol és mivel korlátozták le a motort . Azért reménykedem benne ,hogy
egy Suzuki szerviz ingyen bérmentve megkérheti ezt a japóktól ( már ha megteszi egy motorért)
Sziasztok,

A Boci-talalkozon nagyon megtetszett a sok GSX F polo.
Segitnetek, hol tudok ilyeket csinaltatni? :)

Koszonom szepen elore is a segitsegeteket..

Bagg
Az eu modelleket Mikuni porlasztókkal szerelték, nem Kehin-nel...emlékeim szerint.
Nagyon köszönöm a segítséget ! Így elsőre ránézésre nem jutottam semmire az aksi előtt találtam egy modult azon van egy sokkal rövidebb szám a vége 30 .
A karbikon 26EA LLN van rágravírozva, a teteje nem műanyag hanem fém és KE_HIN karbisor van rajta .Amit leírtál azon el lehet indulni és bontás után többre jutunk sztem .
ÜDV :Józsi .
Hogy ennél a 750-nél pontosan hogy van fojtva, azt nem tudom. A suzukinak különbözö piacokra különbözö típusszámu gyújtásvezérlöket szerelt. Ezzel lehet korlátozni esetleg a legnagyobb fordulataszámot-elögyújtást, de ebben az esetben akkor 4-5-6 ban ( lehet a többiben sem) forogna többet a megadott pl 9000 res fordulatnál. Keresd meg a gyújtásmodult, és nézd meg rajta a matricát.

https://www.boonstraparts.com/...(gsx750f-gr78a-katana)-ecu-unit-(cdi-ignition)-1992-32900-08f00&ID=B10000BKHE
( emlékeim szerint a 00-ra végzödök a nyitott, ami 10-20-30... végzödik azok módosítások.

Ha viszont a porlasztóval fojtott, akkor abból csak nézegetés lesz lehet, mert gyárilag fojtott porlasztóknál egy távtartó van beragasztva a membránkupakba, így nem tud teljesen felmenni a tolattyú, de ebben az esetben már szokott lenni a fúvóka konfiguráció is.
A porlasztók is jelölve vannak egy rányomtatott felirattal a képen jelölt helyen. (mindegyik, szóval ha a szélsöröl le is kopott a belsőkön szépen látszik)
Itt is vannak C00 elvileg a alapkivitel, C10, meg E variáció vannak rajta. Ebben az esetben a légszürö felöl benyúlva a porlasztóba nem tudod teljesen felnyomni a tolattyút, nem nyit ki a teljesen.
A műanyag kupak tetejébe is van öntve egy azonosító BB, C01...itt még előfordul az is, hogy egyszerűen csak alacsonyabb a kupak, de a jelenség ugyan az, nem nyit a tolattyú teljesen.
Aztán még szokott a szívócsonkban lenni egy szűkítés. Ezt is be lehet azonosítani elvileg a csonk peremén levő cikkszámból.

Késöbbi más suzuki modelleknél volt olyan, hogy csak ki kellett húzni egy tüskét pl a stekkerböl ami a ECU-ra megy, aztán megszünt a folytás, de ilyen pl a már agyonszenzorozott SV 1000-nél van elvileg...(az olajos blokkoknál ilyet nem tudok)

Azzal ezért érdemes számolni, hogy bármik kell cserélni az zsebbenyúlós lesz, ha nem találsz bontott cuccot hozzá, föleg porlasztó-szívócsonk vonalon. Sejtésem szerint Boci donor alkatrészekkel kéne dolgozni. Azt mellékesen sem kell leveztni, hogy teljesítmény alapján van a gépjármü adó, és itt teljesítmény módosítás fog történni...
Felhívtam a boglári full-gas-t ott azt mondták valószínű mégiscsak a karbinál van lefojtva , így aztán már nem is tudom
Elviszem hozzájuk a jövő héten talán tudnak kezdeni vele valamit .
Ha jol neztem egy cso megy at tankon ami felulrol levezeti az esovizet meg tankolasnal kifolyo benzint es az rohadhatott el tankon belul.szetszedni kivenni cserelni nem lehet egyenlore ledugoztam
Sziasztok 2004es Suzuki gsx 750f tank tulfolyo elkezdett csepegni megallas nelkul.Tankot leszedtem alulrol jön ki a cső ha belefujok a toltonyilas mellett luknal jon ki benzin meg levego felul de semmi ertelmeset nem tudtam megallapitani.Talan kilukadt belsö tank es atfoylik a benzin?Válaszokat köszönöm
Szia , bocsi ,hogy téged zavarlak minden nyűgömmel ,de neked van ugyanilyen vasad mint nekem
Most jutottam el odáig ,hogy egyszer kipróbáltam a gép vég sebességét ,de meglepetés ért mivel 180 km/h
megáll a tudomány . Azt hiszem ebben még benne van a korlátozás és ezért 9-10 ezer -nél nem forog többet .
Lefordítva pár orosz stb oldalt azt szűrtem le elektronikusan van korlátozva és annyit írnak könnyen kiiktatható
,de azt sehol nem írják mi ennek a módja ! Esetleg ha tudod légyszi oszd meg velem avagy akárki akinek van ilyen infója
nem tartsa magában ! Előre is köszi !
Üdv. Mindenkinek!
Király találkozón vagyunk túl, jó volt ennyi bocit egy "kupacon" látni! Ezúton szeretném megköszönni a szervezőknek a munkáját,hogy létrejött ez a tali!
Üdv!
GSX 750 km-órához szeretnék napi számláló visszatekerőt venni mert sajnos leesett a régi. Lehet ezt kapni külön? Egyáltalán milyen néven kell keresni?
Orbitális nap volt ez a tegnapi! Pláne az esti eriszd el a hajam bulival :D
Köszi a szervezést meg a jelenlétet!
Csuucs!!!! :)
Jo utat Mindenkinek hazafelé!
Lecsekkoltuk őket és persze mi is beszáltunk az éjszakai buliba, és bátran ijelenthetem, hogy állják a sarat.Ezúton is kőszönjuk ezt a szép napot mindenkinek!
Sziasztok Ott-alvok...
Milyen a satras buli?
310. (a többit majd személyesen, ne szaporítsuk itt ezzel a karaktert)
Nincs rajta véletlenül oldalsztender? 300 kiló biztos van az a vas,de abba legalább még van anyag nem úgy mint manapság ... .
Semmi komoly, csak derékbaj. (a Kawasaki nehéz.....qrvára nehéz)