Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Még mindig eladó a sportdobom. 2003 utáni 750-es bocira való
https://www.jofogas.hu/budapest/Martin_sportdob_elado_65109511.htm
Heló! Gyárit szerettem volna,de 54000 ft.-ba került.
Végül a Bárdi Autó-nál vettem 36000-ért egy Brembo tárcsát,és vettem hozzá egy szett gyári fékbetétet. Tökéletesen működik azóta.
Hátsó tárcsát milyenre cserélted?
Heló! A motort 0 km-es kora óta használom. A hátsó fékbetétek 14.000 km.-nèl elköszöntek. Raktam bele egy pár EBC-t. Azok jól bírták,42 000-nél csere tárcsával együtt. Az elsők még gyáriak,50000-nél tartok,most lesznek cserések. A tárcsákon 0,2 mm. kopás mérhető.
Azért a féktárcsa nem minden. Nekem valós km-es a gép és 28ezernél a hátsó féktárcsa a ráírt minimum vastagságon volt.
Mostanában cseréltek rajta lánckereket/láncot, ez tisztán látszik. De a motoron nem látnám, hogy szét van kuffantva. A műszerfal műanyagja is kb. szalon állapotú.
Létezni létezhet, csak nem gyakori. Van pár dolog, amit ilyenkor érdemes megnézni. 34 ezernél a féktárcsáknak szinte újszerűnek, vagy nagyon gyengén kopottnak illik lennie, a felniken nem lehetne 3-4 gumizás (centirozás) nyoma, lábtartó gumikon szinte semmi -vagy nagyon minimális- kopás, láncszett állapota, stb...
Sziasztok!

Létezik, hogy egy 2000-es példányban 34 ezer km legyen? Lekérdeztem a KEKKH-nál, elvileg 2012-ben huszonvalahányezer volt benne. Taschner videóiban azonban mindig azt látom, hogy ven ezekben már 150.000 ezer is, közben meg mutat 40 ezret.
30 pénz
Sziasztok!
Eladóvá vált a Martin sportdobom.
https://www.jofogas.hu/budapest/Martin_sportdob_elad__64934827.htm
http://youtu.be/I2wJ9QUTvnw
Azok az értékek nagyon gyengék. Másrészről nem szoktunk a nyomásmérő "extra" térfogatával foglalkozni A sűrítési arány és a végnyomás között eleve nem lineáris a kapcsolat, ehhez elég megnézni, hogy pl egy 11:1 vagy 12:1 kompresszióviszonyú hengerben a végnyomás gyárilag 14 bar is lehet. Ha ilyen kevés végnyomás, akkor ott kell mérni egy veszteséget. Ez szerintem sokkal jobb lehetőség a hibaanalízisre. Ilyenkor a felső holtponton -munkaütemben levő dugattyú fölé sűrített levegőt nyomunk a gyertyafuraton keresztül. Aztán figyeljük, hogy merre szökik el levegő az égestérből. Ha karter fel, akkor dugó-henger kopott, ha kipufogó vagy a szívócsonk felel, akkor nem zárnak a szelepek. Nekem az 1100-nél a be voltak égve a szeleptányérok, meg a szelepülékek, mert elölte pl valami barom nyitott dobbal használhatta...

Amúgy erős vibrációról egy CBR 600-as Honda jut eszembe. Annak vibrált kb ilyen tartományban a blokkja...sokat nem kellett kutakodni. Megnéztek a mennyi a gyári megengedett kopás a fötengely csapágyazásnál. 0.05 mm volt. levettem a jobb oldalon a deklit, és becsúszott a 0.05-os hézagmerő a fötengely csapja, meg nyugvócsapágy közé...óra szerint talán 50 k sem volt benne...

Èn ugyan nem hallottam a légolajosokra ez jellemző lenne, de elég egy szilóval eldugított ólajzójárat, vagy alacsony fordulaton nagy fokozatban való basztatás (krúzolás), aztán megmerül a főtengely csap a csapágycsészében.
Szia, engem érdekel. Mennyi és hol lehet megnézni?
Köszi megvan .
Szia!
Köszönöm, hogy foglalkozol a problémámmal!
A vezérműláncot 1 hónapja cserélték (nem változott a hibajelenség), a porlasztókat ügyes-kezű mester hangolta össze (elég jó műszerrel, jól felszerelt a műhely).
Szóval attól tartok, hogy ennél beljebb van a probléma.
Viszont ma mértem kompressziót, sorban a hengerekben 8,3 8,5 8,5 8,7 bar-t mutatott a műszer. Mivel a külön ehhez a méréshez gyártott közdarabban is van 1,5 cm3-nyi hely, átszámolva (lökettérfogat, sűrítési arány, stb arányokat figyelembe véve) 9,1 9,3 9,3 9,6 bar-nak felel meg. 0,6 bar eltérés okozhat ilyen nagy vibrációt?
Üdv!
Gellerka
Szia!
Suzuki GSXF - Magyarország
230 tag
Szia , érdeklődnék a facebook csoportban pontosan mi a cím keresési név stb ..................? Mert regisztráltam ugyan ,de a motorosoknál sok a zárt csoport és nemigen találok oda
Az erőforrás, hátul fixen van becsavarozva a vázba, nincs semmi gumiágyazás. Alul is szintén ugyan ez a helyzet. Csak elöl a bölcsőnél van gumiszillent, és szerintem az is inkább a különböző hőtágulások miatt.
Bontóban tudsz venni, vagy rendelsz gyárit...
Viszont én inkább megnézném a vezérműlánc mennyire járja már a végét, mert ha nagyon meg van kopva, elcsúsik a vezérlés, és többek között ez is okozhat vibrációt. De egyenetlen járást okozhat a rosszul hangolt porlasztósor is.
Sziasztok. köszi a tippeket, nem adom fel. Megoldom a hibát és utána jelentkezek. leírom a tapasztalatokat...
Igen, ott a pont! Közben rájöttem. A jobb oldali idom belsejére van ragasztva gyárilag.
szia!mennyiért adod? köszi
Szerintem az egyik idomról jöhetett le.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne Uraim. Már egy ideje meg-meg csúszkál a kuplungom. Olajcserekor gondoltam egy szett kopó lamella+rugó cserére. Az érdekelne kinek mennyit bírt ki a kuplungja?! Kb. mennyi km.t mentetek el a cseréig. A másik dolog az április 30.-ára szervezett találkozóval kapcsolatban van e már valami konkrét program,létszám stb. . Heló!
Sziasztok!
Tegnap szerelgettem... Ez a szivacsdarab honnan eshetett ki a gsxf-emből? Ki mire tippel? Egyszerűen fogalmam sincs...
Hát, hogy őszinte legyek azt sem tudom a blokknál hol vannak gumibakok, sosem néztem. Viszont elvileg a kormánynál van rezgéscsillapítás, ha jól emlékszem az a legfelső öntvény, amibe a kormány is be van fogatva, az valami gumin fekszik fel.
Típushiba. Nálam is ez van... 4500-6500 között szinte elviselhetetlen néha. Így vagy alatta, vagy felette használom. :D