Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Joe,

Bevallt a modszerem? :)
Elküldhetnéd az elérhetőségét, köszi!
Szia!

Pilisvörösváron van, aki csinál szinterezve, beszereléssel, mindennel kb 15-ért. Szerintem kár mókolni. Ha érdekel elküldöm az elérhetőségét.
Sziasztok! Érdeklődnék, valakinek esetleg doboz tartó konzol eladó? Vagy esetleg jó képet tudna küldeni ami alapján meg tudnám csinálni! vagy rajz! Előre is köszi! 1999-es évjárat 600-as GSXF !
Hja, az a másik gyökér ok, hogy egyszerűen csak gyenge az aksi...
Hát ilyen hőmérsékleten nekem már szivató nélkül indul. De majd ird meg ezt a modszert neked működik e, kiváncsi vagyok.
Sajnos ennyire nem ismerem a karburátort. Abból indulok ki, hogy tavaly haverommal szétszedtük, kitakarítottuk a karbit, és utána nyár végéig semmi bajom nem volt vele. Idén viszont megint elkezdett játszani. Nem tudom pontosan mikor cserélték benne a gyertyát, 45000 km van benne jelenleg, szerintem nem cserélték még benne. Hétvégén kicserélem aztán kiderül :) Az a vicces az egészben, hogy épp az előbb lementem akksit cserélni benne, és láss csodát pöcc-röff... mondjuk tény itt 14 fokot ír a hőmérő most :D
Na mindegy, ha megoldódik a probléma megírom mi lett végül.
Köszönöm a segítséged!
Köszi, reggel kipróbálom! :)
Sziasztok,
En nem vagyok ennyire muszaki ember, de nekem is nehezen indult hidegen - de ez csak a mult... :)
Megoldas, ami nekem mukodik:
Inditas elott PRI allas 5 percig, utana vissza on-ra, es a szokasos szivato tovig ki, semmi gazadas.
Max. 2-3 inditas, es megy... :)

Remelem tudtam segiteni. :)

Robi
A kompressziot nem tudom nézték e. Igen, illene főleg ugy hogy hivatalos márkaszerviz és majdnem 5 honapot volt ott a motor!!!
Láttatlanban annyit mondanék, hogy te magad írtad, hogy ha elindul, akkor magas emelt fordulaton tudja dolgoztatni a motort. Ìgy elsö körben ezért nem gyanakodnék arra, hogy az le van dugúlva. Vagy akkor ne csak az va eldugulva. Ugyanis az alapjárati-részterhelés rendszer fúvókája, sokkal hamarabb eldugul, ilyenkor szokott az elöfordulni, hogy Pilot rendszeren keresztül nem kap elég keveréket, ekkor megnyitják a központi alapjárat állítóval a pillangókat, hogy ellensúlyozzák a részleges vagy teljes dugulást. A kelleténél jobban megnyitott pillangók viszont túl sok levegöt engednek át hidegindításkor, így nem tud rendesen eldúsulni a szivató használata esetén a keverék, ezért nehéz a hidegindítás.
De lehet a másik véglet is, hogy túl sokat vannak kitekerve a Pilot csavarok, a pillangó meg nagyon el van zárva...
Amúgy mindezek ellenére legtöbbször a gyertya okozza a legtöbb problémát, mert vagy már újonnan hamis/szar, vagy egyszerüen a sok állásban megy tönkre...és hideginditáskor nem tudja a dús keveréket meggyújtani. Ilyenkor simán elöfordul, hogy egy nagy szervíz után visszateszed a régi gyertyát, és elmúlik minden probléma...Soha nem szabad a régi gyertyát kidobni, föleg nem 12 ezer után. Ezekben a blokkokban 25-30-35 ekm-t simán elmentek már tapasztalatok alapján a nem hamís gyertyák!
Kompressziót néztetek- néztek a szervizben?
K. Istvan igazad van, mindenesetre kompressziómérés után kiderül mi a helyzet.
Én is szivatóra gyanakszom, meglátjuk szétszedtés után mire jutok. Minden esetre szervizben azért illene megoldani ezt a problémát :S
Nekem most volt karbipucolás, tömitéscsere, karbiszinkron, hézagállitás, olajcsere, gyertyacsere, szűrő cserék....és mégis. De csak hidegen, melegen tökéletes. Azt mondták a szervizben, hogy a szivatónál lehet vmi probléma, de megoldani nem tudták.
Nem úgy van, hogy meleg motornál jobb a végnyomás érték, mert elfogynak a hézagok, meg a felhordott olaj a hengerfalon gyürühoroynban is tömít?
Hideg motornál nagyobbak a résveszteségek...
Gyertya cserénél megfogom nézni a kompressziót az biztos. Bár ahogy én tudom, ha ott lenne a probléma akkor melegen is rosszalkodna.
Végnyomás a hengerekben, nyomásveszteség?
Sziasztok,
Nekem is a hideg indítással van bajom. Ahogy észrevettem 10fok alatt hidegen nem indul be. Szivatóval sem. Akinek volt hasonló problémája mi lett a megoldás? Karbi szinkron vagy karbifelujitás segítene ezen? Nekem ugy tűnik mintha nem dúsítana eléggé a szívatóval. Viszont ha beindul akkor full szívatóval 4500 körül pörög, ami meg gyári értek.
Egyenlőre hétvégén kap egy olaj cserét meg gyertyákat, illetve egy teljes üzemanyag rendszer tisztítást, de ha utána is szórakozik akkor mi jön?
Köszi sz infokat!
Szia!
Suzuki GSXF - Magyarorszag
Igy megtalalod
Ez nekem is igy van. Ha behuzott szivatoval csak inditozok gazadas nelkul, akkor beroffen es lefullad. Ugyhogy amikor beroffen, akkor adok neki egy jo koveret. Nekem ilyenkor neha meg lemegy 1000 korulre a fordulat es szepen lassan kuszik vissza 3500-4000-re.
Nekem behuzott szivatonál nem indul hidegen vagy beindul és leáll. Mintha sok üzemanyagot kapna. Pedig most jött a szervizből teljes átvizsgálás után és ők sem tudják hogy mitől van.
Köszi. Olvastam hogy van a csoportnak facebook csoportja is de nem találtam. Esetleg be tudnád linkelni?
Nekem ugyanis problémám van a hideginditással, amit a szervizben sem tudtak orvosolni. Mindent szétszedtek, gyári értékekre beállitottak (karburátor, szelephézagok) és hidegen nem ugy indul ahogy kellene. A könyv szerint szivató ráad gázkar nullán és indit. Ilyenkor nekem nem indul be vagy beindul és leáll. Olyan mintha tul sok benzint kapna. Ezt mondták a szervizben is, de orvosolni nem tudták a problémát. Azt ajanlottak, hogy kicsit nyitott gázkarral inditozzak majd közben huzzam rá a szivatót és ugy jo. Melegen teljesen jol indul, mintha a szivatoval lenne vmi gubanc. Igazából tapasztalatokra lennék kiváncsi, kinek hogy működik a dolog, esetleg vmi tanács, hogy mi lehet a probléma és Vas megyében egy szerelő v szerviz akit tudnátok ajánlani. Köszi
Szia!
En reszemrol nem szoktam a PRI alassal veszodni. Amikor egyszer PRI allasban probaltam beinditani szenvedtem vele vagy egy orat. En ugy szoktam hosszu allas utan, hogy a szivato csutkara behuzva, nyomom az indito gombot es amikor raharap, akkor huzok neki egy gyors bo gazt. aztan vissza engedem a szivatot 3000-2000 fordulat koze. Ha hidegben allt a moci erdemes lehet meg levenni az ulest es hajszaritoval a levegoszuronel nyomatni befele neki a meleg levegot.