Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ugyanez a dolog érdekelt engem is korábban, én a Tommot -tól kértem ajánlatot, 50 ezer körül mondták úgy, hogy csak a hátsó felét komfortosítják, 75 körül a teljes ülésre. Van egy Somoto nevű cég Sellyén, ők is szépen dolgoznak, náluk 50 körül van a komplett ülés.
Sziasztok ! Már az ősszel megfogalmazódott bennem ,hogy át kellene alakítanom az ülést , mivel a nejem mindig a nyakamba csúszik a túl meredek hátsó ülőlap miatt ( én + a tankra nem igazán találták el az ülés dőlésszögét) . Igazából én még csak megvagyok ha a nejem nincs a nyakamban, az ülés hátsó részén kellene kialakítani egy lépcsőt és az elejét megemelni 4-5 cm így már nem csúszna előre . A kérdésem az lenne csináltatott-e már valaki ilyet ,ha igen mennyibe került és van tipp esetleg nem horror áru kárpitos elérhetőségére ? Nézegettem a neten ,de őszintén szólva az 50 000-80 000 -ft ár nem nyerte el a tetszésemet Ha valakinek van tuti tippje ne tartsa magában !
Köszönöm!
Vákumos, három állású a csap, ON normál üzemi állás, RES tartalék, PRI szabadon átfolyó üzemmód. Az első kettőnél zárva van ha nem jár a motor, a harmadik álló motornál is átengedi a benzint.
Szia!
Rendben és köszönöm a segítséget!! :)
Állítólag 52000km van benne de hát hogy valójában annyi e azt szerintem senki sem tudja...
Akkor gondolom az a legjobb ha leállítás után a benzincsap elzár. Ezeknek nem vákuum-os a csapja? Mert ha az akkor viszont nem csoroghatna be nem?
Köszi.
Szia! Alkatrész van hozzá rogyásig. De ha nem töröd össze, akkor nemigen fog kelleni semmi. Alap lég-olajos blokk, kiforrott konstrukció, a mai injektoros-vizes motorokhoz képest egyszerű mint a faék, megbízható könnyen szerelehető.

Típushiba: én kettőről tudok, egyik hogy a karbi tűszelep gumigyűrűi elszállnak, ilyenkor a benzin szabadon átfolyik, részben a légszűrőházba részben a blokkba. Ilyenkor nem szabad elindítani a motort, mert komoly baja lehet. A gumigyűrű pár száz ft/db (ha jól emlékszem nekem 200Ft volt) de ilyenkor természetesen olajat+szűrőt is kell cserélni.

Másik hogy a benzincsap tömítése elszáll, csöpög a benzin, rossz esetben rácsöpög az oldalidomra és megmarja a festést. Ez is kb 200Ft-os költség.

Vásárláskor az általános dolgokon kívül arra figyelj, hogy hidegen csörög-e a vezérműlánc, mert ennél a típusnál előfordulhat hogy használattól függően már 50 ezer km körül van hangja. Az enyémben 58 ezer körül kezdett hangja lenni, de ez nem típushiba, attól függ hogy volt hajtva a motor, van amelyik elmegy 80 ezret a gyárival van ahol 50ezer alatt cserélni kell.
Na az üzenet eleje lemaradt valamiért :(
A lényeg, most készülök venni, 2000-es évjárat.
Elnézést és köszönöm!
A kérdésem annyi lenne alkatrész van még hozzá?
valamint mire érdemes figyelni vásárláskor?Tipushibákra gondolok...
Köszönöm előre is!
Ja és mindenkinek kellemes ünnepeket!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok !
Minden motoros társamnak, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
Sziasztok!
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
Sziasztok.

Köszönöm a válaszokat, közben megtaláltam a manuált is (Roland21-nek köszönöm a linket). A szelephézagok megegyeznek a 750-es gépedével.
Szia!
Töltsd le innen szervíz manualt, biztos sok dologra választ kapsz ami érdekel.
http://www.manualedereparatie....
Heló! A szelephézagokról. Szívó 0,10-0,15 mm. Kipufogó 0,18-0,23 mm. Ez a 2004-es 750-es értéke. Évjárat szerint lehet eltérés,de ez egy jó kiindulási alap,ha ennyire állítod nem lesz baja. A felhegesztést én nagy ívben kerülném! Még ha jól is sikerül benne van a pakliban egy elgörbülés,feszültség keletkezhet az anyagban aminek törés lehet a vége. 150-nél ez elég ciki tud lenni. Inkább vennék bontott cuccot. Heló!
Vettem egy GSX-F-et, 600ccm-est. Nem találtam pont rá illő témát, remélem a 150ccm nem kizáró ok.

Hiába kerestem, eddig nem találtam a szelephézagokról értékelhető információt. Valaki tudna linkelni ideillő specifikációt?
Második sebességfokozatban 9-10e-es fordulat mellett előfordul, hogy kidobja a sebességet, ami a körmös fogaskerekek kopására utal. Van aki újat vesz, én felszeretném hegesztetni. Van róla tapasztalata valakinek?
bocisok +36706063000
K&N sport levego szurot hasznal itt valaki 750-es bociban?
Van ertelme?
Az a dobtól függ. Nekem volt olyan sportdobom, hogy alacsony fordulaton ha egy minimálisan is, de gyengébb volt. Felső tartományban viszont jobb volt.

Most egy GSX-R Titanium dobom van és ezzel nem érzek változást.
Ha majd elkezdem aktívan használni az új dobbal, akkor tudok majd neked erről nyilatkozni. Ma mentem vele egy pár kilométert. Nem tűnt fel változás a teljesítményben. Igaz nem is húzattam neki egyáltalán. Elég hideg volt hozzá.
Van valakinek tapasztalata abban, hogyha lecserélem a gyári kipufogót sportdobra és összekötő csőre , akkor megváltozik (csökken-e érezhetően) a motor nyomatéka?
Na úgy döntöttem, hogy mégis maradok a gyári méretnél. Legalább több pénz marad motorozni
Itt is megosztom büszkeségemet!!! :D
http://youtu.be/I2wJ9QUTvnw
Nem értem ezt a tapadásos dolgot. Én 150/70-es Pilot Road 2 -vel voltam Kakucs ringen és azzal is legyalultam a lábtartót, meg a ruha koptatóit. Egyrészt. Másrészt nekem előtte 160/60-as volt fent és semmi előnyét nem éreztem, csak idegelt a csaló km óra. Szóval én is a gyári 150/70-re szavazok.
Próbáld ki, gumisnál akár ingyen is kaphatsz próbára egy kopottabbat csak a szerelést kell fizetni, nekem jobban tetszett mint a virsli, de ez szubjektív, ha tetszik vegyél ha nem jön be akkor ne.
Így vab Öregróka! Csak attól félek a szavunk annyit ér mint a falra hányt borsó!