Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia István!
Köszi a választ,megpróbálok valakit keríteni-bár ha Te már készítettél ilyet ... jobb lenne,nekem ráér később is,ha az iparos mester hajlandó lenne én megfizetném a fáradozást... csak legyen jó... akkor esetleg,ha nem boldogulok vele és itthon leszel valamikor,nekem úgy is jó-az idén már úgysem motorozok vele! Üdv. Peti
Szívesen segítenék, mint ahogy már másnak is segítettem ilyen témában, de
-nem vagyok az országban
- nem tudom, maradt -e még nyersanyag ehhez
- nem tudom a iparos mesterem, hajlandó-e ezért a gépet beindítani...

A rajz alapján (méretezve és türésezve van), ha találsz valakit nem lehet mellélöni, csak óvatosan szét kell fűrészelni a régi cuccot, kimenteni belőle a szükséges alkatrészeket. Ebben is adok szívesen tanácsot, hogy mit , hol, hogyan.
Konkrétan a szimering adta meg magát és elengedte az olajat... így gyakorlatilag semmit nem csillapít...
Helló!
Köszi a választ... A szár nem sérült,nekem az is jó lenne,ha fel lenne újítva!
A kérdés az,hogy ki csinálná meg nekem? Esetleg elvállalnád,vagy tudsz valakit?
Üdv. Peti
Konkrétan mi adta meg magát rajta?
Mert nekem van egy a szerelőmnél, én nem használom az enyémen, semmi bajom sincs így sem vele.
Azt hiszem, egyik szimering gatya rajta, de ezt leszámítva tökéletes volt.
Annyi bibi van, a szerlő cimbi ilyenkor kimegy Spanyolba melózni, azt hiszem, csak januárban jön haza.
Ha így késő, akkor tárgytalan, nézzél máshol.
Ha ráér, ott lesz. Én nem rakom fel...
A német piacon is alig -alig bukkan fel egy -egy példány, és még ritkább, hogy még jók.
Èn a felújítottam őket, ilyen van mind a két gixeremen.
Ha a szár nemsérült, akkor egy 22x1.5 mm-es varrat nélküli húzott csőből meg lehet esztergálni a tokot, és boltban vásárolt 2db 10x20x7 mm-es szimeringgel, megy a gyáriból kinyert csúszópersellyel újra össze lehet szerelni, folyadékkal feltölteni...
Sziasztok!
Van egy szép GSX-R1100 motorom 1991-es típus,ehhez keresnék kormányteleszkópot,mert a gyári megadta magát... :(
Sziasztok!
Van egy 1991-es GSX-R1100 motorom,ahhoz keresnék kormánytelót,mert sajnos megadte magát,ami rajta van...
Én is már ugye így vettem de mondom nekem a film miatt N.O.1 amúgy meg feltűnő jelenség szerencsére ;) :)
Benezted!
Sziasztok! K7-es 1000-re keresek full rendszert. Tud valaki segíteni? Köszönöm!
Azt hiszen nekem az a film kimaradt a gyerekkoromból, vagy kigyomlálódott...most belenéztem a bemutatóba, egy picit "erös" jelenetek vannak benne...:-D
Ez Mo.-i jármü, mintha láttam volna egy ilyen idomszettet német hirdetésben...
Nekem nem lenne szíven a gyári tigriscsíkos fényezést átfújni, nagyon erős indok kéne rá...
Köszönöm! :) Én a film miatt miatt mindig is ilyen színben szerettem volna. Örülök hogy összejött :)
Ismerős az érzés.....
Nem mindennapi a géped, az egyszer szent. Egyébként is feltűnő ez a motor szerintem, de ezzel a színnel végkép. Jó látni, hogy nem csak bontódnak, hanem lelkes gazdára is találnak ezek az izmos legendák.

sok balesetmentes kilométert neked is.....
Üdv minden fórumtársnak! :)
Nemrégiben beteljesült egy gyerekkori álmom és tulaja lettem egy lég-olajos Ice Baby replika 1.1 esnek :) Eddig nagyon imádom le se akarok róla szallni! :D Kár hogy jön a rossz idő..........balesetmentes kilométereket, széles utat mindenkinek! :)
Köszi
Üdv . A motor új korától Ausztriában egy a magyar határ melletti faluban volt három gazdánál , az utolsótól vettem májusban . Néztem a fullgas féle motort is, akkor már úgy gondoltam nem találok jobbat de valamiért nem mertem megvenni . Ezzel meg úgy voltam , hogy legalább nagyrészt gyári , egyenlőre megyek vele aztán meglátjuk hogy igy marad-e .
1.1-es magyar okmányos gixer eladó. ápolást és karbantartást igényel. érdeklődni itt vagy privátban.
A korához képest meglepően egybe van a géped, így első látásra. Ennyi idős korára a gyári kipufogódob általában szarrá van égve. a tiednek elég jó állapotban van, úgy látom.....ez azért utalhat a blokk jó állapotára is.
Az olaj fogyasztásról meg annyit, hogy ezek a blokkok gyárilag , még fordulaton jobban kérik olajat, egy bizonyos mennyiségig ez természetes (vezetés függő).Persze amit István ír az is bele játszik, pluszba még esetleg nagyobb szelep,és szelepszárvezető kopásról meg ne is beszéljünk (de utóbbi inkább már sok kilométert futott blokkokra jellemző).

Gratula....sok szerencsét a géphez.
Nézd! Ha lenne is lehetőség a mostani lerakódás megszüntetésére, akkor is újra kialakulna, mivel ahogy írtam, elöregedtek a szelepszár szimeringek! Azok cseréje nélkül meg nem oldod meg a problémát, sem a kokszosodást, sem a olajfogyást. A szelepszár szimeringek cseréjéhez meg általában le szoktuk venni a hengerfejet, így lehetőség nyílik a lerakódás eltávolítására is.

Honnan van ez a motor? Fullgas BB-ról?
Üdv . Eszerint az én gépem belsejében is ilyen lerakódás lehet . Lehetséges valami adalékkal (STP , stb. ) az ilyen lerakódásokat megszüntetni vagy szét kell szedni szerinted . A napokban is mentem 4-5 száz km-t , a motor remek az olaj fogy .
Én asztal állványnak szántam az irodámba, de nem volt szívem alakítani rajta ezért. Így eltettem talonba, ha kell van alapon.
Èn nem szisszenek fel, és sem sokat foglalkoztam a földröl beépített blokkal, egy hézagot néztem, aztán beletekertem 2000 km-t...

Az ajánlatodat köszönöm, de most nem mondanék igent vagy nemet sem. Első körben német vázat nézegetek, mert sokat jelent nekem, hogy a blokk számmal nem kell kínlódnom, és nem kell a nevemre vennem, csak akkor ha elkészül, és menni akarok vele. Az átiratosa is töredéke az otthoni rablásnak, igaz a bizti magasabb, de szezonális rendszámmal kordában tartható, meg már "flottakedvezmény" is lesz lassan ennyi jármű után a biztosítónál. De nem baj, hogy tudok róla, hogy van egy ilyen lehetőségem is.
6 óra alatt megvoltam vele. Másnap már csak a láncnittelése + a kipu átalakítása volt hátra. Ráakartam tenni az én yoshi dobomat, mert amivel vettem, azt nem mertem felvállalni ;) A gond csak annyi volt, hogy nem gyári leömlő van a motor alatt. Nem igen láttam még ilyet 1.1-en. 4-2-1, de nem is ez a lényeg, hanem hogy elég gyorsan összefonódik a 4 cső a motor alatt 1-4, 2-3 összeköttetésben (rugós slip on csatlakozások) és utána a két cső elég fonódmányosan megy a jobb első lábtartó végéig, de ez talán látszik is a képeken. Így kellett egy rövidebb közcsövet gyártanom. Ennyi. Ami hiányzik az a légszűrőház. Így az én karbimmal, de a nyitott szűrőkkel mentem. Nem volt gond ,mert így is jó volt az én 150 es fúvókáimmal. Nyilván ennyit számít egy felújított blokk ,meg egy soha meg nem bontott 7 évet álló, mert konkrétan ugyanazzal a karbival, beállításokkal mentem, mint az enyémmel, csak most ezen a blokkon. Erős volt , de nem közelítette meg az én blokkomat ,se gázreakcióban, se kigyorsításoknál semmiben. Oké ,igen tegyük hozzá, se kompressziót se semmit nem néztem. Cseréltem egy olajat, szűrőt és másnap már ment is az euroringre. Mielőtt valaki felszisszen, hogy miért kínoztam így meg egy 7 éve álló blokkot? Mert úgy is darabokra lesz szedve és fel lesz újítva. Valószínűleg pedig a Je Piston 1340 -es big bore kittel ;). De ez még a jövő zenéje. Még nem tudom meddig húzom az igát külföldön. Egyenlőre ,csak gyűjtögetek.
Amúgy van egy 91-es vázam István.
Szia István !

Küldtem egy privát üzenetet. :)