Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már bocsánat, Makón ajtóig jön az autópálya, ha akarnám kecsóra alig jutnék el sárga lámpa nélkül Már csak egy jó megyematrica kéne, kettő.
10 fokban, sportmotorral, 0 tapasztalattal nekem ez közepes. Ráadásul ami nyáron áldás lesz, a jól szellőző ruha meg sisak azért ebben az időben nem a legszerencsésebb, iszom is a neo citrant mar 3 napja. Majd nyáron ha elindulok akkor tuti nekem is minimum 200-300 km lesz egy motorozás.

Látom a szövegértés még mindig nem az igazi 50 méterre van otthonról a benzinkút és bármerről megyek, útba esik. Nem nagy fáradtság megállnom, nem kell hanyathomlok mennem. Meg ahogy írtam, összesen nem mentem a motorral 300kmnél többet mióta megvan, nem mondtam, hogy ez mindig így lesz. Főleg mert van egy rakat MOL-os tankoló utalványom amit legközelebb Szegeden tudok elhasználni

Mellesleg meg a fogyasztás ami a legkevésbé érdekel, ha 10et eszik akkor 10et eszik, nem azért van, hogy olcsón elvigyen A-ból B-be, hanem, hogy A és B között k*rva jó legyen
Mivel többen is mennek oda.
De ahogy észrevettem a tempó kisebb így ugyan több a veszélyforrás de kiegyenlíti az hogy ha fel is törlöm az aszfaltot picit (nem vitázni akarok így csak picit) kisebb esélye a halálnak.
Persze motorkár van de azért eddig bárki jött az a kórházig eljutott.
De tényleg nem vitázom.
Majd kiöregedsz a pályából szerzel egy finom 1800-as csoppert és andalogsz az alpokban.
Mi nem veszélyes? Nagyapám sétált hazafelé, megbotlott, elesett, beütötte a fejét és meghalt.
Garantálom neked, hogy az Alpokban több motoros hal meg évente mint a magyar versenypályákon.
Na látod hogy pályázni veszélyes...................
Volt aki meg is halt. Hazafelé menet még az M3-ra se jutott ki. Bár ő esett a ringen és valszeg rosszul lett. Szegény.
Az picit ingerszegény nekem.

Jobban szeretem a lassú keringőt az alpok visszafordítókban.

Azon nem alszom be.
De nem tudhatod, hogy Oliver milyen bátor vagy milyen környéken közlekedik. Makón felmegy az E68-ra, onnan E75 6-ik vége és 80km után jön a sárga lámpa.
Nade te bátor vagy...........vagy...........

Amúgy utcán nem mész konstans egyenletes 200 felett..............max autópályán mert valami kereszteződés csak jön pár Km után.

Ott meg a vídiakemény pályázósok is lassítanak legalább 100-ig.


Bár hallottam olyan pályásról aki mogyoródról se jutott ki és összezúzta magát a nagy igyekezetben.
"100-as egy közepes?................nálam az 5-600 a közepes de embere válogatja."
Utcai tempó? Nekem az 200-nál kezdődik de embere válogatja!
Mondom utcai tempó.
Haverral Kakucs-ring (Kawaski teszt nap) lábon oda-vissza és tankolni kellett.
Az tényleg kevés. Nehogy átégjen a dugó!
Az nagyon baráti.
amugy mazt hozzá teszem,mikor vittem szervizbe kérdeszték mennyit eszik?mondom 4,5-5......aszonták az kevés
Pipihez mentem Tiszakécslkére ott volt egy-kétt jobbacska szakasz volt gyiiiiiiiii......255-Km-nél villan a sárga
Mondjuk ezt nem igazán értem.
100-as egy közepes?................nálam az 5-600 a közepes de embere válogatja.

Tehát elindulsz tele mész 100-at és hanyathomlok tankolás majd megint 100 és megint tankolás?

Ez így picit nyűgös.Lendülj majd bele jobban utcán ha nem tövig 13000 el pörgeted 200-at el fogsz menni.

Ha falkában mész úgyis az alap kiindulásnál van az első tank.Utána tuti jön valaki aki nálad is többet etet a géppel és 150-200-anként megálltok.
Az tök mindegy mert a fordulatszám ugyan az. A blokkod 11 000km-nek megfelelő fordulatot tett meg.
Hát ezt hogy? 170-nél általába villant a sárga lámpa.
17 literes a tank abból 5 liter a tartalék. 12 liter 170km-en az 7 literes fogyasztás.
Kunmadarasra menet 90km-nél villant.
Hagyatkozni is fogok, csak eddig mikor kerültem egy közepeset (értsd kb 100km) akkor utána hazafele mindig (kb 2x) teleraktam, szeretek tele tankkal indulni következő alkalommal.
a mostani motorommal (K4 750) sikerült már 270Km-ert mennem a sárga lámpáig ott még nekem van 4.5liter............de sikerült már 190-Km-ernél is bevillantani a sárga lámpát na az autópálya volt csuma gázon
Nyugodtan hagyatkozz a sárga lámpára.
Ha felvillan tankolj.
Én is ezt teszem.
Eddigi életemben csak 3x toltam emiatt motort.
Idővel kialakul az érzet hogy mikor kell ténylegesen tankolni.
Most először lesz, hogy egy teli tankot teljesen elhasználok, kíváncsi leszek mennyi km-re lesz elég (ha jól emlékszem 16 liter körül van a tank). Ha a sebességben csal kb 10%ot akkor a megtett km-ben is gondolom -10% a valós érték. Nem tudom mennyire lesz mérvadó, volt benne 2 személy, konstans 100 meg 250 is, városnézés, stb. De lehet, hogy majd kap egy gyári láncszettet idővel. Azt már le se merem írni, hogy az okosok által kétségbe vont 11e km akkor ezek szerint még kevesebb.
Szia!
Nem kell kipufogóshoz vinned. Meg tudod csinálni Te magad is! Csak a szegecseket kell lefúrnod, aztán elvágsz a külső burkolatból kb. egy centit, majd a szegecsek helyén új lyukakat fúrsz és visszaszegecseled!
Ha van egy kis kézügyességed, nem nagy kaland az egész és megspórolsz egy pár ezrest! :)
és a fogyasztás is drasztikusan meg nől......mivel folyton pörög