Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kifőztem, 76.5nél nyit kb úgyhogy jó. Hőfokmérőn a mutató annál a feke kis csíknál megáll, csak nehezen vagy melegbe meg feljebb. Igazából nincs skálázás rajt csak én gondolom h az lehet a 60, de lehet csak túlspilázom a dolgokat.
Igen, kinyit, csak mikor? Mert ha túl hamar, akkor rárakja már a vízkört, és nagyon nehezen melegszik fel. Főzd ki a termosztátot is.
Szia!
Igen fel tud melegedni annyira, h bekapcsoljon a hűtő, de akkor a mutató is felmegy a pirosig. Nem értem. Megpróbálom valamivel lemérni a vizet, hogy az a 60fok tényleg annyi-e. Termosztát akkor valószínű jó, mert kinyit.
Szia,
Itt van, h a termosztátot hogyan tudod ellenőrizni.
Inkább az a jellemző, h nem nyit ki, és túlmelegszik a blokk.
A hűtőt tapiztad a 60 fok körülin? Elég meleg?
Álló helyben felmelegszik annyira, h a hőgomba elindítja a ventilátort?
Ha igen, akkor a hőfok jeladód a rossz.
Szia,
Nem mindig egyenesen kell menni...
Amúgy a Pilot Power vagy Road ami sztem megfelelne neked.
Valamit valamiért...
Szia,
Tőlük, ha nem gyárit veszel:
http://www.pinkmotors.hu/elerh...
Postán elküldik.
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy nem akar felmenni vagy csak nagyon nehezen a vizem 60 fok fölé. Termosztát lehet a szar? Szétszedtem, de nincs elvízkövesedve a termosztát, úgy néz ki mintha új lenne, meg alaphelyzetbe zárva is van. Lehetséges az h egyből kinyit akkor is ha nem éri el az üzemi hőfokot? Előre is köszi a segítséget!
Elfelejtettem írni Debrecenben kéne. :)
Sziasztok!

Megszeretném kérdezni, hogy valaki nem tudja hol tudnék ma kapni vagy esetleg valakinek nincs szelephézagoló lapkája (5db kéne) a méretük átmérő: 7,48mm (mind az 5 db-nek)
vastagsága: (1db) 1,80mm (180), másik (4db-nek) 1,50mm (150). Ez egy Suzuki Gsx-r 750 Srad-ba kellene. Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül gsxr 750 K6-ra hátsó kerékhez tengely, anya? (persze menet legyen rajta.. :) )
Előre is köszönöm!
Hi valakit érdekel ez a HealTech-es környezetvédelmi kiiktató ill végsebesség kiiktató :) ?
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valami jól bevált gumit 750 gsxrm van. szeretek turázni olykor 2 személyel is, de a pályázást se vetem meg. Eddig pilotpower3 mat meg metczeler m5 interaktot probáltam ezen a típuson. utobbi nagyon bevált csak 2 személlyel láthatoan jobban kopot a közepe. Ezmiatt gondoltam hogy lehet hogy valami 2 komponensü gumit kéne választanom aminek a közepe keményebb széle meg kielégítené a néhai pályázgatási hóbortjaimat.
Remélem tud valaki valami jót ajánlani elöre is köszönöm.
Üdv: Miki
Hát az lerottyant rendesen.
Jójó. De küldjed mááá, vagy mondd meg mennyi az áramfelvétele az indexeknek, mert addig ezt nem tudom beállítani. Vagy eljössz, és megcsináljuk...
szeva erre csak azt tudom mondani hogy nekem pár napja kellett kicserélni az egész kuplungot néha egy picit meg csuszott autópályán hatodikba 10ezernél de csak egy 500-as tartományt és ennyi,minden napi használatba sohasem csuszott meg,pedig huztam neki 1-2-3-ba és mondom egy pár napja ugyan ugy autópálya Miskolc,majd vissza és ahogy lejöttem a pályáról már meg is csuszott de nagyon 6-ba 80km-nél már 3000nél csuszott,alig tudtam haza menni vele,és ez egy napi motorozás után.........de bevallom rendesen fel volt verődve a belső kosár,és a nyomólap
Az enyémben ugyanaz a blokk immár két éve 907 cm3-vel megyen, egy új lamella+rugó szett, onnantól ezt a jócskán megnövekedett erőt is simán tarja a kuplung, soha meg nem csúszik.
Mikor be lett járatva az új dugószettel és végre meg lehetett húzatni úgy, ahogy csak szeretném, akkor a régi, jócskán használt lamella már néha meg meg csúszott.
De, ha nem túl durván mentem vele, akkor még az is megfogta...
Szóval neked csak beállítási problémád lesz szerintem.
csak az indexet tudom küldeni, a relét nem mert kell a motor minden nap,ha ugy megtudod csinálni jó lenne,jön a relé és megy az enyim fordultával a váztakarót lögd a csomiba
Hali.Köszi az infót. Szinkron lesz szerintem az enyémnél is a baj.
Szia

Nekem volt ilyen hibám.
Gyertya csere, karburátor takarítás, meg szinkronizálás.
Azóta úgy jár mint a Doxa óra.

Üdv: Peti
Üdv. Írtátok nemrég hogy karbis sradnál volt egy olyan hiba hogy szépen indul, jön, megy, viszont melegen alapjáraton fullad és ha leáll nehezen indul. Érdeklődnék hogy sikerült e megoldani a problémát?
Jólét Bogyesz
Pocsta?
Köszönöm szépen!
A fenti allito csavart úgy kell beállítani hogy a kar holtjátéka kb 2-3 mm legyen. Ezenkívül lent is van lehetőség a bowden és a kinyomo szerkezet beallitasara. (Ha jól emlekszem)
A kupplung mindig először a legmagasabb fokozatban csúszik meg.
Sziasztok lenne egy-két kérdésem Van egy 1995-ös 750 es gsxr-em nem rég vettem viszont nekem előtte sokkal kisebb motorom volt . A kérdés az lenne hogy a kuplungkar szinte ahogy behúzom ki is emel, kifele tekertem az állító csavaron próba képen és gáz adásra megcsúszott a kuplung, egyik kérdés az hogy vissza tekertem ugyan de melyik sebessége próbálgassam a kuplungot hogy csúszik e amiben biztos hogy jelentkeznie kell a csúszásnak? és hogy normális e hogy a vége fele fog a kuplung? Előre is köszönöm a válaszokat
dehogynem