Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1000-esed most odabaszott rendesen!
Feri! Azért tudjuk, hogy a Busa egy túra sport motor! 250kg al 165le keréken. Az én ezresedem 193le keréken és 150kg! Nem lehet egy kalap alá venni!
De nem vagyunk egyformák! Én a busát nem adnám 10 girnyóért! Mert én ezt szeretem! Te a girnyókat szereted! Nincs ezzel baj!
Jóska, nem szeret az semmit főleg gyorsan menni, és azt főleg nem, ha pl. egy olyan 1000 es áll mellé mint a te 1000-esed! :) :)
Nekem egy másik gyártó, másik olaja megoldotta ezt a problémát. Nem olaj háború kirobbantása a cél, csak leírtam a tapasztalatomat.
Helló.Ha érdekel valakit egy kis jó hangulatú jótékonykodás,és gurulás az jöjjön.15-en már vagyunk
Azt tudnod kell, hogy a 2008 előtti busák nem szeretik a városi forgalmat főleg nyáron... Főzi a vizet rendesen...
Én nitrosalbitól vettem egy jobbost nemrég, lehet, hogy van még neki.
Bocs. Az a jobb oldali nem a bal.Szóval elsősorban a jobbos kellene.
Sziasztok.Nincsen véletlen valakinek 2006-os szürke-kék hayabusa oldalidomja jó állapotban?(apró karcok nem gond,de most nem szeretnék fényeztetni és erre várni. Meg aztán matricázni..)Ha olyan az ár mind a kettő érdekel,de elsősorban a bal oldali (az olajbetöltő felöli) érdekelne.Köszi.
Ez nagyon relatív. Attól függ milyen volt a tulajdonosa, mennyire volt karbantartva rendszeresen, illetve hogyan bántak vele, mennyire tépték neki.
Nekem 2. generációs an ugyan, de már beletettem 84ezer km-t és hibátlan. Természetesen ennyi idő után kopásnyomok látszanak a burkolaton, de ezen kïvül semmi baja és teszi a dolgát gyönyörűen. Viszont én minden szervízt betartottam és ugyan néha megkergetem, de főleg túrázásra használom és jól bánok vele.
Köszi a válaszokat! :) És a viszonylag nagy futásteljesítményről mit gondoltok? Vagy 60-70 ezer km nem számít soknak egy ekkora motornál?
Vehetsz nyugodtan Busát. Már évek óta figyelek egy arcot, aki öreg Busával jár Pesten melózni, szóval működik a dolog. Más kérdés, hogy én motorral még a város környékére sem mennék.
Szubjektív vélemény:
Én nem vennék melóba járásra + apróbb kitérőkre Hayát. Főleg, ha számításba kell venni a költségvetést is.
Nem vagyok fővárosi - nem is szeretnék - de volt alkalmam párszor ott közlekedni. Oda nem egy negyedtonnás sporttúra kell, hanem egy fickós, fürge naked.
Városban, lámpától-lámpáig, macskakő, megáll-elindul-megáll... Haya nehéz dolog. Nem kivitelezhetetlen, de nem a célnak megfelelő.
Akkor (én) inkább vennék egy Banditot, 600 vagy ezerkettő. Ha már Suzi.
De ez tényleg csak személyes vélemény.
Az évjárat és piac függő hogy enged-e indítózni üresben kuplung nélkül.
Végiggondolva amit írtál, lehet benne ráció. Én ennyire (még) nem értek hozzá, de logikusnak tűnik.
Köszi az infót, nem fogom kihagyni a kapcsolót!
Érdemes használni, mert ha nincs és mondjuk a szálakat összekötöd, hogy be tudd indítani, akkor jóval gyengébb lesz a motor, mert kuplungoláskor egy másik gyújtás és injektortérképet használ a motor. Én legalábbis így tudom...
Nálam sztenderrel, vagy anélkül is enged indítózni kuplung nélkül.
Kapcsoló azért lehet, hogy kelleni fog, bár ahogy néztem nem egy bonyolult szerkezet, ki is lehet iktatni.
Ahamm. Mert ugye üresben kuplung nélkül is enged indítózni.
Ez jogos, nem gondoltam bele, hogy volt arra is példa hogy sebességben indítóztam, csak akkor reflexből kuplunggal.
Szia. Amíg a kuplung nincsen behúzva blokkolja az indítomotor reléjének kisáramú körét. Vagyis amíg nem húzod be a kuplungot nem indítózik hiába nyomod a gombot. Akkor sem ha üresben van. Jelentősége csak akkor van ha sebességben van a váltó és nicsen kinyitva az oldaltámasz mert akkor rá tudnál indítózni ha nem húzd be a kuplungot. Más esetben nem.(pl ha oldatámaszra van téve és fokozatban van a váltó, akkor az oldaltámasz miadt behúzott kuplunggal sem indítózik.) Van ilyen kampcsolóm ha érdekel. Vagy komplett bontott kuplung főhengerem. Úgyis van nálam csomagod... :-)
Nem enged véletlenül ráindítani, ha sebességben van. Ellenben, ha behúzod a kuplungot, akkor sebességben is tudsz indítózni. Kb ennyiről tudok.
Sziasztok! Időről időre felébred bennem a vágy, hogy vegyek egy Hayabusát és most úgy alakult, hogy megint motor nélkül vagyok, tehát kellene valami. :) Olyasféle motoros vagyok, aki mindennapos használatban gyötri a motort, ezzel járok munkába is: az agglomerációból Budapestre, ez kb. 1/2 rész városon kívül, 1/2 rész városon belüli használatot jelent. Tudom, hogy alapvetően nem erre találták ki ezt a gépet, de szerintetek nagyon kínlódás lenne neki és nekem? Illetve a másik kérdés, hogy a költségvetésembe az olcsóbb darabok férnének bele, amik 2002 körüli gyártásúak és kb. 60-70 ezer km van bennük. Érdemes még ilyen használatra ilyen gépbe beruházni, vagy már túl sok lenne vele a nyűg? Köszi!
...pontosításképp: az a kis mikrokapcsoló, ami a kuplungkarnál van. 2 érintkezővel.
Az enyém eltűnt onnan bizonyos okokból.
Kuplungkapcsolónak mi a feladata? Gyorsan válaszoljatok, mert emiatt nem fogok tudni aludni.
Nincs esetleg valakinek eladó k8 utáni busára kapaszkodó?