Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Ha valakit érdekel megmaradt Gen 2 busàba való 4 db zsír új NGK irídiumos gyertya
10000ft a 4db.
Alsó műanyag idom ami lentre megy és a kettő oldalidomot köti össze az olajhűtőnél 5000ft
Bal oldalidom felső részére való fekete takaró műanyag
5000ft
Szia.Ez melyik újságban van ?
Ez elleste a rajtolási technikánkat! 😁
http://youtu.be/X3U5QDZFITU
Üdv uraim.
III. Fazekas Árpi emlektura aug 29 én lessz meg tartva.
Akinek van kedve jönni 10 órakor tali Mátraháza. Aztán Eger. - Nagybarca.
Ez egy 2005-ös limitált kiadás elvileg, bár a fényezés nincs a legjobb állapotban, de a fekete váz miatt nem tűnik idomcseréltnek.
Az tényleg pazar, én is elkúrtam le is szedtem, de ehhez képest... 😁
Szerintem felejtős a gép.
Nekem egy két mòdosított részletében " bucsus", de hàt izlés... a màs szinre eloxàlt cuccok, ha nem gyàri , akkor ABE papir lehetöleg legyen hozzà, föleg a fékkarròl... ha megvannak a gyari elemek, azokat is harcold ki, föleg a kipuk tekinteteben. A sportdobhoz is kell a tipusbizonylat, meg a DB killer...
A felnicsik pazar vonalvezetesü
Ez lenne az optikai része.
De hétvégén személyesen is meg nézem.
Köszönöm szépen a tanácsot.
Remélem legalább a felét letudom csekkolni.
További szépet 👍
A váltó mellett a Hayabusa másik gyengéje az olajfogyasztás, nekem volt benne részem bőven... Erre is érdemes odafigyelni egy kompresszió méréssel vagy egy veszteségméréses vizsgálattal. A termosztátot és a hűtősapkát is is érdemes cserélni gyári újra egy ennyi idős motornál, engem az is szívatott.
Az ár szerint vagy nagyon jó fogás, vagy átverés.
Az ilyen keveset futott, de koros motorknál németben néha azért adják el, mert egy nagyobb szerviz számla végösszege vetekszik a motor értékével. Nem gondolok itt nagyon komoly dolgokra, csak mondjuk, gumiabroncs, láncszett, szelepállítás, szinkron, fék és egyéb folyadékcserék, fékbetétek,stb pillanatok alatt egy 1500-17000€ számlát eredményeznek, anyaggal munkadíjjal.

Èn elsö körben nézek egy átlalánso állapotot. Esztétika, megkiméltség/elhanyagoltság szintje_eredetitöl eltérö modosítások, kiegészítök, ezekhez tartozó doksik-legális-illegális. Aztán abroncsok állapota, nem csak kopottság mértéke, de típusa-> következtetés vezetési stilusra, féktárcsá vastagsága, fékbetétek vastagsága, lánchajtás allapota, szivárgások motornál, hütésnél. Elektromos rendszer -kábelek állapota, funkcíonálnak-e rendesen. Aku állapota. Fékeknyergek elöl ezen a tipuson elég érzékenyek. nagyon fontos, hogy tiszták legyenen a dugattyúk, könnyen forogjon a kerék, ha oldaltámszra húzod, mert elég gyorsan kagylósra koptatja a szoruló dugattyús fékynereg a tárcsákat, pulzálni-rázni fog fékezésnél. Ezeknél (meg a legtöbb nagyobb térfogatú suzukinál) a váltó érzékeny pont. Ne dobálja ki fokozatokat, és ne búgjon -sírjon váltó. Meg kell nézni a teleszkopokat, nincs e megkopva krómszár, nem lóg-e kormánycsapágy, hátsó lengövilla-himba csapágyazás- ellenörzése...
A németek jószerével elteszik a számlákat, TÜV papirokat. Ezeket érdemes nyugodtan átfutni. Kapsz motor állapotáról egy másik képet, és meg tudod saccolni, hogy vétel után mennyi pézt és idöt kell még ráfordítani. Ezzel tudsz esetleg még faragni az árból. Amúgy ennek itt elég borsos biztosítás lesz szerintem...
Aki gondolja tartson velünk😉
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni.
Kénéztem egy Busát 3.500€
2005 évjárat 40.000km futott.
Mit kell csekkolni.
Mi a gyengéje?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv mindenkinek 😃
Üdvözlet
Jól sikerült a III. Terasz Cukis
Országos Hayabusa tali.
Gratulálok Hegyes Berci motoros
Barátom nak a kitűnő szervezés ért! Üdv mindenkinek.
Nagyon szívesen.
Köszönöm Pocses.
Jövö héten rendelem is .
Ott leszek . 👍️
Aki szereti a Hayabusákat,annak ott a helye.Lesz minden is💪😉😂