Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tanácsot, ma emiatt voltam szabin. Reggel hideg fejjel nekiálltam nulláról. Valami hasonlót sikerült szerintem elérni, de legközelebb tudatosabban teszek így.
Most hagyom a jelenlegi állapotot amit elértem ma. Nem kormol most már nagy gázon, alul is húz, nem torpan, meg esik is a fordulat, meg magas fordulaton is húz rendesen. A gyertyák is világosodtak, jó lesz most szerintem, talán ilyen jó sose volt. kopp-kopp...
A hétvégén megyünk Zakopaneba most nagyon el kellett vele készülni.
Az üzemanyagszint érzékelő is úgy néz ki működik, szerencsére kevés volt a tankban. A fékbetétek is kezdenek fogni.
Ha nehezebben ejti a fordulatot, akkor zárjad a pillangó szelepeket a központi alapjárati csavarral, és tekerjél még ki a PILOT csavarokon, hogy legyen alapjáratod, ezzel zárod a fojtó éle alatti furatot kicsit jobban (kb félig takarja ki a furatot alapjáraton) így hamar ejti majd a fordulatot. Viszont mivel a pilot jobban nyitva lesz, azon több anyag fog jönni együttesen a másik 2-3 furattal, így jobb lesz az átmenet, mikor már a főfúvóka is dolgozik....
Van egy gyári kipufogó dobom eladó 900 asra.Érdekel valakit?
A legbelső kopó lamella mérete más és az utána következő fém lamellán van körbe egy apró bemarás.Kitakarítottam a kuplungkosarat és fordított sorrendben raktam vissza az azonos méretű lamellákat és megoldódott a probléma.Persze azért veszek bele egy új szettet de legalább kiderült ,hogy a lamelláknál volt a gond.Köszönöm mindenkinek a segítséget!
én is ezzel játszom mert a légszűrő eléggé játszik a rendszerben... nekem volt 3000km benne és jól belehúzta az üzát... azt nem is sok az a 3000km... talán
Egy kicsit kezdek haragudni a karburátoros járművekre megint.
Most hogy hazamentem a motorral, megjavítottam az üzemanyagszint érzékelőt (termisztor csere), meg kicseréltem az első fékbetéteket.
Gondoltam lejjebb rakom a tűket a karburátorban, mert nagy gázon kormol, meg a gyertyákon is van lerakódás, nem korom fekete, de azért sötétebb barna a porcelán, a menetes rész belülről meg trutyis egy kicsit.

Mikor megvettem ezt a karbisort, az alap közép helyzettől 1-el lejjeb volt a pozíciója a tűknek (tehát kevesebbet kapott), én visszaraktam a középső alaphelyzetbe, hogy legyen kiinduló állapot, végül úgy hagytam.

Ma lejjebb raktam a tűket, abba a helyzetbe ahogy vettem, most megszűnt a kormolás végre, a szaga is más lett, de cserébe meg néha nehezebben esik a fordulat 3000-től, de persze nem mindig, itt még mindig arra szavaznék hogy ott meg elszegényedik. Talán most úgy 2.5 körül lehetnek a pilotok. (Gyári légszűrő és nyitott dob van rajta).

Egyáltalán milyennek kellene lennie a porcelánoknak?
Persze szakad az eső kipróbálni, még nem tudtam hogy az új állásban milyen színű lesz a porcelán.
Ha tudnál képet tölteni, kisebb lenne a tévedés esélye.
Egymással cserélgetni az egyformákat lehet de nem sok értelme.
Mérd meg a vastagságukat, bele fér-e a szervizméretbe.
A leszakadt darabokat kidobod, ha nem egymás mellől hiányoznak
és elég vastagok, nem vetemedettek akkor szerintem megoldódik a problémád.
De a képek sokat mondanának a hibáról.
arra figyelni kell hogy ... lamellák nem tök egyformák !
főleg a belső 1-2 tutti nem....lásd a kézikönyvben...
és a belül lévő "lemez karikákak" is jól kell berakni ...
Rendelj bele egy új szettet és jóság lesz szerintem, főleg ha nincs túlságosan beverődve a kosár.
Főleg ha a jelenlegi amúgy is hullik széjjel magától.
A lamellák sorrendjét meg változtathatom? Gondoltam felcserélem a sorrendet mert a belsők kopottabbak mint a kívül lévők,valamint a legbelső kopó lamella más mint a többi,kissebek a négyszög kopó felületei tehát ugyanazon a köríven több kisseb négyszög van mint a többin,ez normális?
okozhatja de persze kipróbálhatod így... azt ha jó lett.... akkor is jobb cserélni ami sérült.. vagy egyészet egyben
Szóval.... Sikerült levennem az 50-es csavart így hozzáfértem a lamellákhoz.Találtam egy lamellát amiről hiányzott 3 kocka a kopó részről és a levált darabokat megtaláltam a többi lamella közé szorulva.Okozhatta ez a problémát?
Hát ezaz, még az ugyan olyan csati kiosztásnál is kérdéses hogy kompatibilis-e a gyújtásbox. Ugyanis ugyan azon típuson belül több variáció is létezett, más beállításokkal, lásd a legegyszerűbb példát bandit/rf de a csati kiosztás ugyan az de nem megy egyik a másik gyújtásával. Na mindegy. Reméljük megoldódik.
Nem gyári az első index, le van vágva a hátsó sárvédő, nincs hátsó index, jobbról van a bal vagy balról a jobb?
Szombathely?
Akkor nem is teker.
És melyiket hova dugod?
Jártam a kocsim alu felnijét javítattni. És mit találtam a szórólapon ??
(mi a hiba a képen ?)
.
Persze! :) néztem!Most jelen pillanatban elvitte a skorpió motor!Ha tudok valamit jelezni fogom nektek! ;)
Hőlye kérdés ?! Az ON-Off kapcsolot nézted ? Úgy értem nem e az szopat ?
Megnézem,van egy másik bontottam csak annak más a csatlakozója!Na majd csak a vezetékeket teszem rá!Köszi,remélem ez lesz a gond!
Illetve bontóban 10-15-20 ezer között tudsz szerezni hozzá másik boxot, sajnos az sem lesz fiatalabb, de hát ez egy ilyen szopó kerék biznisz.
Na, nekem csinált ilyet a motorom, akkor amikor a gyújtás elektronika dobozkája tönkrement. Ne adja az isten hogy nálad is ilyen történt, de ugyan ezt a tünetet produkálta. Nekem sikerült úgy elindítani ebben a betegségben, hogy: full szívató, gyújtás, teker - ha nem kapta el gyújtás off, on, újra addig amíg nem jön el az az egy alkalom amikor van szikra. A másik amit érdemes lenne kipróbálni, hogy nekem tolva volt szikra.

De még mindig nem állítom hogy ugyan az a szitu mint nálam, csak találgatok. üdv
Szikra kb20indításból 1x van!Biztosíték a relében ment ki!
na de ha az akkunál ért öszze akkor .. hogy ment ki a biztosíték ? ... akárhogy is....a biztosíték dobozban van pár biztosíték.. ot cseréltél vagy a nagy relé nél amiben megy a vastag kábel az akkutól ?