Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémbe szombaton csöppent bele a 98000. kilométer. Idén viszonylag keveset motorozom.
Én amúgy sem az elsőt nem ismerem sem a hátsót, mert ezekkel vettem a mocit. Elől ugye cserélve lett a két tárcsa a baleset miatt, amire lett rendes fékhatás az kb 2-3ezer km volt. Azóta viszont tökéletes, és még van rajta bőven, valamint hátul is. ~20-22ezer km amióta nálam van és nem új betétek.

Nálam is átlépte a 60'000 kilométert nem régen az óra, kíváncsi lennék valójában mennyinél tart. :) De nem panaszkodik azért túl sokat.
Elöl valami ismeretlen, de nem szinter betét volt benne, ezzel vettem a motort. Nálam elment olyan 25e+ km-t, a hátul jellemzően 12e km körül a kevlár-aramid. Hátul volt már benne Ferrodo meg EBC. Mondjuk elégé forgalmi szituációtól függően osztom el a féket. Lámpáknál (ha ki lehet gurulni) vagy ha lightos a forgalom, akkor a hátsóval jobban, de ha normális fékezéskor persze mindkettő fékkel.
Mondjuk sokat megyek vele városban, a szezonban heti kb 200km munkába járás, (kb április eleje-október vége), ha nem esik. Használva van rendesen, de azért megkapja a törődést mindig. Lassan jön a 700000-ik km , (már ha valóban 38e-ről indult nálam) köszöni jól van
Az mennyi kilóméter a szettnek?
Ha jobban fog, akkor már akár egy vészfékezésnél visszahozhatja az árát sokszorosan -még a tárcsákét is-!
Reggel már a második fékezésnél határozottan jól fogott az új betét.
Ismerős aszonta, ez nem lesz olyan tartós mint az AP, de határozottan hatásos lesz ez is. Majd meglátom.
Az a gyári SUZUKI fékbetét lehet.
https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

https://www.google.hu/search?q...

Több gyártó, ebben a méretben nem is gyárt mást mint szintert -hátra-.
Az, hogy megeszik 2 garnitúra értelmes szinter betét egy tárcsát azt nem hiszem el.
Előbb utóbb persze elfogy a tárcsa, de ezt irreálisnak tartom.
Na néhány nap és megyek lánccserére. :) Végre valahára... intenzív olajozással sikerült letolni a lánccal 7-800km-t, még kb 200 van vissza a cseréig. Közben bekaptam egy szöget is a hátsó gumiba , a bal szélső karbi pohártömítése elkezdett könnyezni, valamint kezdenek beszarni a gyertyák is. Szép szezon! Gyertyákat megrendeltem, lánc oké lesz, meg kérdezem majd Zsolttól hogy a karbi tömítés kibírja-e tavaszig. Mert egyébként működés közben nem könnyezik, hanem ha 3-4 napra nyitott csappal le van téve, akkor fordul csak elő.

A gyertyákkal meg vagyok elégedve Zsolt beállítása mellett 14900km óta használom, nem volt soha egy megállás sem, beköpés sem, kormolás sem. Tudom hogy 12e a periódus, de gondoltam kihúzom a szezont, viszont most már megérett a csere. Kb 2-3hete csináéja hogy forrón 30-40perc állás után már nehezen indul, hidegen viszont még jól.
Na de mi a gyári kiírás az RF-hez? Ezt keresem 2éve. :D Népítéleten volt egy RF400 tulaj aki mondta hogy ha túl kemény betétet teszel fel akkor két garnitúrával legyalulod a tárcsát.
Nekem most előre kerültek valami alap EBC szinter betétek. Nem szintert terveztem de végül rábeszélt az eladó, kipróbálás alapon belementem, úgy se volt ilyen tapasztalatom.
Az biztos hogy nem porol annyira mint a hagyományos betét, meg jobban is fog. A kérdés az, hogy mennyire eszi a tárcsát, majd jól forintosítható lesz a kísérletezésem .
Hátul hagyományos EBC betét van, ahogy nézem szezononként elhasználok belőle 1 szettet, most kb a felén van, pedig idén nem is szorul a hátsó nyereg a tavalyhoz képest.
csak hogy akku töltésre mi a jó még :)
Ebben benne van a 220 as táp ismár integrálva...

mindent visz... oda vissza. B8 as persze erősebb.... (meg ha van tápod akkor van sima is)

http://www.ebay.de/itm/iMAX-B6...
Utolsót Én nem választanám.

http://youtu.be/30fpMlypYew
Ilyet keresek csak nem találni náluk mostanság. Mikor volt, lecsúsztam róla.
26000km után lecseréltem a hátsó fékbetétet. AP Racing szinter volt, DELTA szinter került a helyére.
Emlékszem mikor az AP-t raktam be, elég nehezen pucoltam meg a féknyereg dugattyúit, annyira rá volt égve a cucc.
Most pikk-pakk lejött minden róla brigéciollal.
Kíváncsi leszek, ha bekopik mennyire lesz használható.
http://kelomotor.hu/akku_tolto.html

Ehhez hasonlóm van, LIDL forgalmazta hasonló áron, lassan már 10 éves.
Linkeld az oldalt, akkor nem keresünk félre semmit!
Töltőt milyet használtok? Van egy tescos töltőm, de nagyon rá akarnak beszélni egy Optimate 4- re.
Megéri az az árát, vagy csak jól hangzik a sok hókuszpókusz amit írnak hozzá? Illetve láttam hasonló " okos" töltőket, féláron...
Nekem is így van bent.
Köszi! Amikor frissen töltöttem az akksit, egy pillanat alatt beindult, de tolásra is azonnal, épphogy elengedem a kuplungot. :-))
http://www.argep.hu/trend/YTX1...

Ez belefér a 8Ah-ás aksi helyére és sokkal nagyobb az indítóáramuk. Ülés alján levő gumituskót kell levenni.
A VARTAt ajánlom, 150A, enyémbe harmadik szezonját húzza. 2-3 hét pihenés után is gond nélkül teker.
Előtte 8Ah-s JP volt bent, az is elment gond nélkül asszem 5 szezont mikor egyik percről a másikra megadta magát.
Viszont ha nincs rendberakva a motor és minden indítózás hosszú másodpercekig tart, akkor még a legdrágább aksit is kinyírja elég gyorsan.
Ugyanaz a 8 ah, 120 a indítóárammal, csak az egyik Yuasa, és fél kilóval könnyebb, illetve 1 év gari van rá, a másikra meg csak fél év. Mondjuk ez utóbbi nem nagy különbség, mert 1 évet a leggagyibb akksi is kibír, anno a Hondámban a Yuasa is csak 3 évig bírta.
:D jah akkor zsír, figyelj nem költenék 14et ha van 8ér fasza :D
Biztosan tölt, mert miután betoltam, mentem 80 km-t, megálltam tankolni és akkor már rendesen, jó erősen tekerte, és egyből be is indult.
Most megint a dilemma megy, hogy vegyek Yuasa- t 14000- ért, vagy valami akármilyet 6- 8000- ért...
:D na igen, izgi, majd nézd meg hogy indítás után mennyi marad benne és hogy elkezd-e visszatölteni a generátor.
Úgy néz ki, hogy mégis csak az akkumulátorom gyengélkedik, lehet, hogy megúszom a DCI cserét! :-))) Feltöltöttem, elég rövid idő alatt 14,15 v- ra, de egy nap állás után, már csak 12, 8 v " maradt" benne. Újra feltöltöttem, indult rendesen elég sokszor egymás után, közben mentem pár száz km- t, és ma reggel már alig forgatta a motort az önindító. Kis motorozás után viszont megint szépen indult. :-))
Eladó rf900rs2-ről pár dolog:
tank,fejidom,bal oldali idom, hátsó bal-jobb idom,sárvédő,ledes első-hátsó index szett. Az idomok lilaezüst szinűek gyárilag, de nyilván bármilyen szinhez alapnak felhasználható.
Bővebb info privát üzenetben.
Elvileg ruganyos ugye?
Azt meg le lehet kaparni róla. Kicsit időigényes.