Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg nem kötekedni akarok! De ugye Te is látod az ellentmondást a leírtakban!
Hidegben lassabban párolog így még 1-2 hét után lehet bent robbanóképes anyag.
Az berobban utána meg már tol annyit a pumpa, hogy ne fulladjon meg.
Szerintem nincs összefüggés a megnyitom a csapot és az utána pöccre indul között.
Igen igen. Egyébként szerintem is csak annyi van amennyit te is írsz. Ugyanis ON-on hagyva is 3-4 hét után elpárolog a karbiból, tehát valamennyire megfogja. Viszont azért zárom el, mert Zsolt mondta hogy ha hetekre leteszem zárjam el inkább az a biztos.
Annak is megvannak a hátrányai.
Enyémeken nem engedte-engedi át ezért fel kell pumpáltatni indítómotorral a benzint ha elpárolgott a karbikból.
Viszont nem kell elzárnom a csapot mert megfogja a pumpa a cuccot.
Mindkettőnek vannak előnyei hátrányai.
Banditon 1750-et írnak.
Kösz.
Tudomásom szerint alapjáraton, de ellenőrizni kell magasabb fordulatokon is hogy együtt mennek-e a hengerek. De majd az okosabbak bekommentelik. :D
Sziasztok, karbi szinkront hány ezres fordulaton a legjobb állítani?
Imi bácsitól kaptam a pro tippet, állítsd be, 1-1 pötty pillanatragasztó és utána úgy marad. :)
lotyogo/lifego/fityego elmozdulo tukorre valaki tud megoldast vagy csere azt kész? :)
Okés. Akkor lehet hogy a pumpa átengedi a benzint. Ha megnyitom a csapot és azonnal indítok 3-4 hét állás után akkor köszörülni kell 8-10 másodpercet. Ha várok néhány percet csap nyitás után, akkor azonnal indul.
Sziasztok, nálam is vannak már részersdmények, reménykeltő jelek mutatkoznak.
Ha van pumpád akkor hiába nyitod ki a csapot, attól még nem tud lefolyni a benzin mert nem engedi át.
Tényleg ilyenkor jut eszembe amikor kinyitom a garázs szekrényt hogy mennyi szart felhalmoztam már ehhez az öreglányhoz. :DD
Van! :)
Ok köszi, probálkozom.
-Szintállítás- ellenörzés
- minden pillangó élét úgy állítod, hogy pont félig kitakarja az éle alatti kis furatot.(szinkron csavarok, központi-alapjárat állító csavar)
-kitekered a 2-re a PIlot csavarokat.
-felszereled, és indítasz
Rem jó lessz addigra, bár csak a múlthéten idítottam el az A korlátlant, mind kettő kellene hozzá a moci és a jogsi is.
Vagy jó a mocijuk és sehová vagy otthon szenvednek vele, én már nem is szivesen vinném sehová mert eddig még csak anyagilag fájt de javulás nem történt. Már átmentem félősbe ezek miatt.
Haverjaid, többiek kihez viszik a motorjaikat?
Szerintem tökéletesen érthetőek az okok, én is ezt csinálnám (ha nem értenék hozzá), és megtanulnám.
Abban viszont Istvánnak teljesen igaza van, hogy az első lépés a gyári beállítások megléte. Anélkül teljesen mindegy, mit csinálsz, nem lesz jó.
Ha alacsonyabb a szint, magasabb fordulaton le fog dadogni, mert elfogy a nafta. Előzéskor nem túl ideális.
Ha már megy, és indul rendesen, akkor feltétlenül kell egy szinkron, amit csak megfelelő eszközzel lehet megcsinálni. Nélküle soha nem lesz jó.
A CO csavarok beállítása sem mindegy, azt nagyon el kell találni. Ott nem feltétlenül a gyári érték lesz a jó, de mindenféleképp abból kell kiindulni.
Reméljük mire kezdődik a szezon, sikerül megcsinálni.
Valoban nem értek hozzá nem is szívesen csinálom ez miatt, de amikor már a második szerelőtöl hozom el és a probléma ugyanúgy megmaradt csak a pénztárcám lett jóval soványabb ezért muszályból csinálom. Legutóbi szerelők még a karbi belsejét se takarítottáki azt is nekem kellet otthon, semmit nem cseréltek benne csak bokeszolták egy honapig a jav költséget elkérték és ugyanott tartok a motorral mint előtte. Ezért probálkozom, jó volna megtanulni mert erre felénk nem nagyon ért hozzá senki.
Okés, köszi.
Nem tudja felszívni és vagy nem kap de mindenképpen szegény lesz.
Kevés kenés a szelepeknek, ilyenkor tud elégni a szeleptányér bár nem fog kipörögni az biztos és talán az megvédi valamennyire.
Nem véletlen az a benzinszint van megadva neki!!!!
Ne hagyd így!
Nézd! Nem értesz a porlasztókhoz azok müködéséhez, ennek tekintetében nem kéne a gyári paramétereket találomra megváltoztatni. Ha dúsan jár motor, akkor kitapasztalod, hogy melyik tarományban fogyaszt szerinted sokat és akkor abban a tartományban domináns részeken módosítasz. Más tartományban domináns a alapjárati fúvoka, más tartományban a föfúvóka, más tartományban a tolattyú tüje- annak emelése-süllyesztése, kúpossága...
Az ilyen öreg széthajtott kicsi talicskák alapproblémája , hogy elötte rengeteg tudatlan kézen ment keresztül, feltúrták a nagyobbra a fúvókát, elpakolták a tüt, mert "akkor jobban megy".
Közben lóg a vezérlés, nincs szinkron, sem normális végnyomás, gyenge esetleg a gyújtószikra, koszos a légszürö.
Ilyen esetben az EGYETLEN eredményes eljárás, hogy vissza kell menni a "kályhához", vagyis a gyári beállításokhoz!!!

Itt van pár diagramm amit rombolás elött érdemes tanulmanyozni és nem követni a " bajtársad" stratégiáját, hogy ha sokszor szétszedem és összeszerelem akkor egyszer csak jó lesz.
Itt az elö diagramm mutatja, melyik tartományban melyik része a porlasztónak befolyásolja a keverék milyenségét.
http://www.carbparts.com/keihi...

Szintén azt taglalja mikor mihez kell hozzányúlni:
http://www.pjmotorsports.com/j...

Szóval lödd be a úszó/üzemanyag szintet a gyári értékre.
Menet közbeni problémát okoz? Mert nekem eddig a sok benzin okozott problémát indításnál valószínű. Mondjuk a fogyasztásom se vot kutya.