Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, vent kapcsoláskor nem?
sziasztok ha valakit érdekel bontásba került 1997 rf 400 vc
06209238057
Csaba
Így ni
Vízhőfokmutatós dolog meg olyan hogy a skála közepén van kb 95-98fok ha jól emlékszem.
Kocsié jó (85 -87 fokos )... de vigyázz mert a kocsiéban általában nincs benne a 2 luk.... fúrni kell rá (3 mm es furóval) mert egyébként nem tud a víz sose körbemenni ... a gyárin is van furat de ott vagy 4 is van meg a gyári valami 73 fokos .. legalábbis a 900 ason.
Te fogod műteni?
Szerinted mikor van üzemi hőfokon a mutató?
Leállításkor a gázfröccsnek mi értelme? Nem kötekedni akarok, csak kíváncsi vagyok.
Ebayen, vagy a régi Suzuki Swift 1.3 termosztátja stimmel bele bardiauto.hu
Sziasztok, 400-ashoz hol lehet termosztátot venni, mert sajna az enyém mindig nyitva van és így csak állóhelyzetben tudom üzemi hőfokra melegíteni de csak nagyon sokára.
Csekkoltam, sajnos nem. Viszont a gyertyákat nagyon bekoszolta 100km alatt. Felülről nézve balról-jobbra 1-4 hengerig. Ezek teljesen tiszták voltak előtte. Most megint lepucoltam, pöccre indul szívatón, megmelegszik 40-50fokra, elengedem a szívatót és hörög röfög leáll alapjáraton. Nem dobál viszont, de érezni hogy össze-vissza jár. Ha viszont húzok egy kis gázt, akkor dadogás mentesen 4-5, viszont az ejtésnél úgy ejti mint az euro4-es opel benzines, szép lassan... nem pedig azonnal.

Na nem is zaklatom többet, majd kiderül tavasszal hogy dugulás vagy szinkron vagy gyertya vagy mi a tök. (~1000km sincs a gyertyákba).
Mindenkinek kellemes napot ! Nem hívatalósan , és lopva megkeztük kicsit a szezont :D
http://youtu.be/a8SX4bDFIPY
Nem köpte le valamelyik szinkroncsonk kupakját?
Motoroztam egy kicsit a jó időben. Azonnal indult, négy hengerrel, melegítés után is szépen járt, 50eket dobál de ~15ezer van a szinkronban. 80-100 kilométert megtettünk lent fent mindenhol jó volt, tele tankoltam. Aztán hazafele valami kis trutyit becuppantottunk a tankból szerintem, alapjáraton hörög a drágám, 2000 körül lesz újra négy hengerünk. So sad :( Kb 2,5 éve megúszom a karbi dugulást, úgy néz ki idén muszáj lesz szétszedni.
Okés.
De azért csak maradj aktív a fórumon!
Sziasztok, az előb indítottam indult könnyen pedig több napja nem volt már indítva ja és kint van a motor, fejidom festés alatt, köszönöm a sok hasznos tanácsot nektek.
Mentem vele szombaton 70 kilómétert nekem annyival külömbozik hogy az együtt járó hengerek gyertyái tök egyformák, a sélsők olyanok mint neked a jobb első a két középső meg mint neked balról a második.
Szinkron még sokat tud alakítani a dolgon. Mentél is vele vagy csak helyben húztad neki?
Képek?
Enyémen ilyen volt. Idei szerviz még előttem áll, kíváncsi leszek hogyan néz ki most.
A tűk is egyformán állnak.
Sziasztok, pilót csavarokat egyformára tekertem most jol indul szivatóval de a gyertyaképem nem egyforma, a szélsők szerintem szépen kiégnek a két középsőnél a széle picit kormos, ez lehet szinkron problém?
Persze hogy látom, ezért írtam hogy nem értem a jelenséget. :D
Nem tudtok valakinek 400 sét, vagy esetleg csere valakivel?
De igen, mindkettő 6kilósé.
Sziasztok, nekem ilyen órák vannak a 400-son ez nem 600-asé? Ezen 15000-nel még nem tílt az baj?