Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A GSX-es fórumban válaszoltam.
Szia! Csak legmagasabb fokozatban forog 9ig? A többi fokozatot leforgatja? Mert ha így van akkor valószínűleg van egy vezeték a sebességváltóról amelyről jelet kap a CDI ha a legnagyobb fokozatban a váltó, így ott tud korlátozni. A vezeték kikötésével a korlátozás megszüntethető. Ugyan így korlátozzák az 1. fokozatban a teljesítményt, hogy ne kapd kerékre. üdv
Bocs a dupláért ,de a megadott linken írtam de nem jelent ott meg, azt hittem elveszett ,és mégsem .
Szia ,hozzád irányítottak egy másik fórumról GSX750 F , talán tudsz segíteni a problémámban . Van nékem egy Suzuki GSF 750 japán belpiacos gépem .
Mint ilyen le van korlátozva 180 km /h amit a fordulatszám korlátozással értek el 9000 ppr max, ami sajnos alacsonyabb fokozatokban is jelentkezik .
Azt derítettük ki a korlátozást a nyújtás modul csinálja és úgy tudom te már szedtél szét ilyet avagy hasonlót . Ha van ötleted hogyan tudnánk ezt kiiktatni és megosztanád velem
megköszönném ! üdv : Józsi .
magyar:
"Mindent, beleértve a tartozékokat, amelyek elérhetők az Európai katalógusok és az egyetlen különbség a japán verzió megállj - ez a skála a sebességmérő, kalibrálva 180 km / h, és egy kis hídon a gyújtás vezérlő egység, amely nem teszi lehetővé több, mint a megjelölt sebességhatárt."
Szia ! A másik fórumról irányítottak hozzád ( GSX750 F ) ,talán tudsz segíteni a problémámban . Van nékem egy GSF 750 Banditom ami egy japán belpiacos gép .
Le van korlátozva ez miatt 9000 ppr a fordulatszám ,amit ki tudtunk deríteni nagy valószínűséggel a gyújtásmodul által . Úgy értesültem te már szedtél szét ilyen avagy más típusú modult esetleg tudnál segíteni hogyan kell ezt a korlátozást kiiktatni ? Ha igen megköszönném !
,,magyar:
"Mindent, beleértve a tartozékokat, amelyek elérhetők az Európai katalógusok és az egyetlen különbség a japán verzió megállj - ez a skála a sebességmérő, kalibrálva 180 km / h, és egy kis hídon a gyújtás vezérlő egység, amely nem teszi lehetővé több, mint a megjelölt sebességhatárt."
Fuh baszki elcsattant és beszorult a kerék? Én tavaly megúsztam, Zsolti bácsi amikor cserélte akkor már hiányzott belőle egy szemnél a fém gyűrű. :D Az odaúton törött ki, és mondta is hogy bátor gyerek vagyok... részvétem
persze megusztam apróbb horzsolásokkal d e most megtanultam ha egy lánc cserés akkor azt sürgösen cserélni kell
Sajnálom, rip! Minden rendben amúgy?
szerencsére meg de a motornak sem lett annyi baja mint ahogy hittem csak dekni cserét kell csinálni az egész bal oldalán meg a lánckerék elötti kiemelö részt kell potolni
Megúsztad táppénzmentesen?
hali tegnapi nap folyamán megtörtem a suzuki rf 400-as om azért osztom ezt meg mert megválnék tőle és itt gondolom több hasznát látnátok az alkatrésznek ha érdekel a motor a szunyog9393@indamail.hu email cimen megtalálsz
Ha valaki szeretne egy új plexit:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Koszi az infokat! Telefonalgattam ma. Valahol 130 a komplett blokk... valahol 40 e a valto. Most azon gondolkozok hogy amelyik fogaskerek log, azt megperselyeztetem. A 3 lepteto villa kozul 1 amin latszik hogy patika allapotu ahhoz merten viszonyitva a masik 2 szelessegben nincs elteres. Vaggyis hajszalnyi csak. A fogaskerekekn meg olyan kopast nem latok ami aggodalomra adna okot. Szerencsere fem reszelek nem keletkezett.
Lehet még nincs ilyen előrehaladott állapotban, végső stádiumban a fogfelület, de biztos meg van kopva. Ìgy viszont a fogak nem tisztán gördülnek egymáson ami az evolvens ív geometria tulajdonsága, hanem már létrejön csúszás a felületeken. A kopott perselyek miatt "dülöngél " fogaskerék a tengelyen, ami tengelyszöghibát tesz lehetővé a kapcsolódáskor, mely szintén oka lehet búgásnak.

Sok sikert a keresgéléshez. Azt vedd figyelembe, hogy bármelyik bontott áldozat már 20 éve fele jár, nem hiszem, hogy kíméletes bánásmódban részesültek életük során, így nem lesz nehéz ugyanolyan állapotút venni mint ami neked is van már.
Amit az elso 2 kepen latni a fogakon, az nincsen nekem. Ami mar a 3-4 kepen van azt az enyemen is latni! Meg a leptetovillak odavannak.
Valoszinu hogy keresek bontott valtot. Valaki tid esetleg?
Ha "búg" 5-6-ban az a fogak kéreghibájától szokott lenni.
Ha kidobálja a fokozatot, akkor a kapcsolókörmök -kapcsolózsebek legömbölyödéstétöl van.

Ha teheted , keress egy bontott komplett váltó amihez adják a "kukactengelyt" vagy váltódobot, meg a létetetövillákat is, a két komplett tengellyel.

Amúgy a szervizkönyvben megadják a léptetövilla, és a horony közti maximális hézagát.
Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem! Szétszedtük ma a blokkot... A hibajelenség: 5-6. ban búgott, 2. at kigyorsításkor kidobta, de rögtön vissza is vette. És a lényeg, hogy a tengelyeken ahol bronz persely van pl mint a 6.-nál a legnagyobb fogaskerék (nem a kuplung tengelyén) az nagyon mozog oldal irányba (ahogy a képen látható). Ezen felül ahol ilyen bronz persely van ott mind lóg egy kicsit. Emiatt búghat a váltó és kidobhatja a 2. ban??? Meg a léptetővillákon is látszik, hogy már eléggé megvan kopva sajnos és csak ezen a tengelyen lévőn ami a képen van. Az maradhat vagy keressek másik léptetővillákat? Kicsit kesze kusza az írásom, de remélem valaki valami kézzel foghatót tud mondani :)
Zsolt tudja mit beszél. Ha gixeren a 40 mm-es porlasztón nem mennek fel a tolattyúk, ha nincs meg a gyári levegöszürö adta ellenállás. Ha túl kicsi légszürö ellenállása, nem lesz elég nagy a nyomáskülönbség hogy megemelje az ilyenkor már dolgozni kezdö tolattyút, mert nem lesz elegendö a nyomáskülönbség a vákuummembrán két oldalán. Elsö körben tennék be egy gyári légszüröt. Fontos az is, hogy tolattyú alján lévö nyomáskiegyenlítö furat pl eredeti méretü -e vagy már felbarmolták, továbbá, hogy a tolattyú feletti rugó még eredeti méretü-e vagy pl már visszavágták...
De a legfontosabb az lenne hogy a teljes konfiguráció pontosan ismeret legyen. Pl hogy tényleg 40mm-es nagy porlasztósor van-e rajta vagy 36 mm-es? Zárnak-e szelepek, nem falsol a porlasztósor, fúvókák mérete, stb... Amúgy én mindig azt ájánlom, hogy vissza kell menni a kályhához-gyári konfighoz. Aztán mindig egy -egy dolgot változtatni...
T. Balazs 1200esre átépített gigszere csinál ugyan ilyen torpanásokat és az elmúlt egy évben még nem sikerült rájönni pontosan mitől. 2-4e között torpan egy nagyon nagyot, szegény állandóan sír miatta hogy használhatatlan. Ahogy így leírtad a jelenség talán illik az övére. Zsolt azt mondta hogy a sport légszűrő és a megnyitott kipufogó miatt is lehet, de ha végig gondoljuk gyári légszűrő házban van, gyári luk mérettel, valamint eddig is meg volt nyitva ugyan ennyire. Ha van esetleg ötleted segíts a srácnak, illetve májusban talán odakerül Zsolthoz a paripa, el van keseredve nagyon. :D
1200 Banditnál nagyon szegény az alapjárati rendszer, ott volt ilyen tapasztalatom...
Szerintem nagyon szuper az üveggyertya, de könnyen csak régi gépenél lehet vele dolgozni, mondjuk egy boxer URAL, Pancsi, régi GSX katanablokk, és hasonlók, ahol még nincs ilyen mélyen a hengerfejben a gyertya...
Hátha valakit érdekel, cserélni, firssíteni szeretné a dolgokat:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Jó állapot, abszolút használható, vagy újra is festhetők az idomok. Egyre nehezebb alkatrészt, főleg idomokat beszerezni Rf modellekhez, így aki hosszabb távra tervez annak itt az alkalom.
Pecázni kellett valóban, készítettem hozzá céleszközt drótból.
Az RF-nél nem hiszem hogy gond lesz a kieséssel, ott inkább csak el kellett zárni.
A másiknál gondolom ha nagyon ki kell csavarni a pilotot és akkor lett jó, akkor már inkább fúvókákat kellene cserélni. Nem számoltam hol jártam de bízok benne hogy még nincs nagyon kitekerve.
Ami tetszett, ha közelítettem a pilot csavarokkal a jó állás felé, akkor a központi alapjárat állító csavarral jelentősen lehetett lejjebb venni az alapjáratból ahogy egyre jobban vette át a rendes alapjárati rendszer a feladatot. (meg lett egyre jobb a hangja)
Szkeptikus voltam ezzel az üveggyertyázással, rossz érzéssel kezdtem neki a karburátoroknak, meg halogattam is rendesen, de teljesen jó érzéssel és elégedettséggel végeztem vele
Ez tényleg jól hangzik!
Nagyon régen nem hangoltam már porlasztót az üveggyertyákkal. Ennek egyik oka, hogy borzasztó körülményes a mai mély gyertyafuratoknál alkalmazni. Égési sérülések nélkül nem igen kivitelezhető. A csomagban kapott réz tömítőgyűrű mindig bent marad a furatban, jókat lehet pecázni, ha anélkül dolgozol. Volt hogy annyira kitekertem (ki kellett tekerni) Pilot csavarokat a gyertyakép alapján (4.5-5.5 fordulat), hogy mire hazaért a motor, kirázódott a csavar.
Eleve van(volt) egy téves nézet, hogy a pilot csavarral a benzint adagolod csak. Közben ha megnézzük a képeket, látható, hogy ott már fixen bekevert levegö-benzin jön fel. Arányuk pedig a levegő és az alapjárati fúvókák mérete szerint alakul. Az hogy mégis dúsúl a keverék a kifele tekert PILOT hatására, az talán azért van, mert mondjuk egy 2.5-re tekert Pilot esetében már pillangó is meg van nyitva annyira, hogy az éle alati furat is dolgozik, plusz egy kis extra levegö is átszökik a pillangó minimálisra nyitott résein ami szegényíti a keveréket. Ha viszont az alapjárati üzemanyagot föként a Pilot furata adja, és Pillangó, és az éle alatti furat nem játszik, akkor tud "dúsulni" az üzemanyag keverék. Àltalában ilyenkor viszont szokott lenni egy pici lyuk-torpanás az alapjárat közelében. Persze nincs köbe vésve...

Javaslom azért, hogy az elején nézz rá, nem hagytátok -e el a Pilot csavarokat, bár azt a motor egyből fogja jelezni.
A 600-asé jó hozzá ha nem digitális a tiéd.
https://www.google.hu/search?q...