Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet járatni de a legfontosabb hogy üzem melegen állítsd le, de én is így jártam ahogy te, viszont ha 15 percet jár és kicsit utána túráztatva van, nem taknyolja be a gyertyákat.

Blackbird jól írja, tele tankkal illik lerakni, ráadásul jó minőségű üzemanyaggal, esetleg tartósító adalékkal (pl spuri). Ha 2-3 deci maradt benne télről akkor jó eséllyel a tank szűrőben összeült az üzemanyag ragacsos dzsuva formájában. A motorozás után kicsit felhígult és eljuthatott mindenhova.
Előfordulhat, hogy eldugult a benzincsapon lévő szűrő, vagy ha már nincs, akkor maga a csap. Nézd meg, hogy folyik e a nedü a csapból. HA igen, akkor a karbik tisztítását nem úszod meg. Egyes típusoknál van egy szűrő a karbiknál is, ahol bemegy az üzemanyag.
Első körben mindenféle képp a benzin útját ellenőrizném a karbikig. Ha jó, karbipucolás .
Én soha nem rakom le télire üres tankkal. Legalább félig, de min. negyedik mindig van benne benya.
Kb.2-3dl benzin maradt bent!Töltötte rá 4litert,mentem vele 2km-t!Másnap már ne indult!De akkor leengedem ,megnézem mit produkál!
Hol akadtál meg?
Ősszel mi volt a megoldás?

Nem szabad olyat csinálni, hogy elindítom járatom kicsit és leállítom.
Jártam úgy, hogy elinditottam, kijártam vele a garázsból és leállítottam.
Felöltöztem túrához és nem indult el újra.
Ha elindítod akkor mennyél vele legalább 10-15 percet valamerre,
és akkor nem kormozza össze a gyertyáit.
Cseréld le a benzint!
Engedd le a tankból és a karbik aljábó aztán frissel tele.
Ha szerencséd lesz, nem kell tovább bontani.
Ha tettél bele valami okosító löttyöt akkor elvileg nem szabadna ilyet produkálnia.
Sziasztok!Elindítottam a téli álomból a motort!Nagy nehezen sikerült!Szinkron biztos kell neki,de másnap nem indult!Dadogott néhányat,aztán annyi!Harmadnap még annyit sem,csak durrant egyet-kettőt a kipufogó!Mi lehet a problema?Köszi a a segítséget!
Hétvége terméseként beraktam a fazer relét, most már indul rendesen, mentem vele egy jó 40 km-t szombaton a jó időben, majd nekiálltam szétszedni.

Mértem kompressziókat (melegen), mindegyik hengerben pontosan 14 bar / 200 psi a végnyomás, egyenlően.
Ha már szereztem veszteségmérőt, azzel is megmértem, kb 15% körül van mindegyik hengerben (ha jól mértem), és ez is a gyűrűk mellett megy ki.
Ezzel nagyon elégedett vagyok így óra szerinti 74000km-nél.

Szelephézagokat mértem, szívónál 0.13-0.16 fordul elő, kipufogónál 0.23-0.25 fordul elő. Szerintem nem piszkálom idén, a tavalyi álláshoz képest gyakorlatilag nem változott. A lánc nem lóg, feszes, pár mm-t lehet mozgatni nem túl nagy erővel rángatva. Lehet a feszítőt se babrálom, pedig van hozzá új rugóm.
Igen, ennek már többször nekiálltam már értelmezni.
itt még annyira nem de már mozgnak a vasak. enyém még "állványon".... gumi csere meg a szokásos szelephézag és lánc vizsgálat...

.
Végre elkezdődött a szezon...csak legyen jó idő minden hétvégén :)
De amúgy érdemes lenne átmozgatni a biztosítékokat. Az oldaltámasz rugója elég erős? Nem lehet hogy indulás után elmozdul és megszakítja a gyújtást? :D
Köszi az infót, majd a hétvégén ránézek. Egyenlőre nálam marad. Néha akad vele gond, de nagyon szeretem, és egyenlőre elég is. Sajnos elég kevés az időm menni, így felesleges váltani.
Akárhányszor meglátom a képet, vagy hallok róla elmosolyodok. Örülök, hogy hozzád került.
Tartom ami mondtam, ha egyszer úgy döntesz, hogy megválsz tőle okvetlen keress meg, hátha gyorsan elkel.
CDI kábeleket nézd meg... :D
Üdv mindenkinek. Ma sikerült elkezdeni a szezont. Ezen a szép, napsütéses szabadnapon tettem egy 80 km - es kört. Az indulás nem volt zökkenőmentes, de utána minden rendben volt. Rendben elindult, majd kb. 500 m után egyszerűen leállt, a műszerfalon semmi fény. Gyújtás le, vissza, majd újra indult. Ismét kb. 500 m haladás után a kipufogóból durranás és ismét megállás. Újbóli indítás után már probléma nélkül tette a dolgát. Utána már nem állt le. Ennek ellenére jó volt kerülni. Remélem az idén többet tudok menni, mint tavaly. Mindenkinek széles utat,és napsütést.
Talán segít valamennyit.
Nagyon szép alapjárata lett, nem tudom milyen dob van rajta. Nálam eléggé érződik ha benne van a tompító akkor simábban jár (érthető okok miatt). Azért fel van adva a lecke most tavasszal nekem is.

Addig megvan hogy adott fordulaton kell szinkronizálni (~1750), akkor tök jól sikerül, felette is megvan a szinkron. Alapjáratra visszarakva nálam szétmegy a szinkron, és itt lenne valahol a varázslat amit én nem tudok,meg nem is találtam infót róla hogyan kell tovább lépni
Még évjáratok között is van különbség milyen végsúlyt használtak.
Na a RF600-as kész lett ... láttam a facebook on.

.
Sziasztok!
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy a 650- es Banditon ugyanolyan kormánysúly van, mint a 900- as RF- en? Lenyúlták az egyiket és nem találok sehol gyárit, univerzálisat meg nem akarok felrakni....
Ez engem is érdekelne. :D